וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו 4 הטעויות הכי גדולות שאת עושה עם הקונסילר שלך

בשיתוף MAC

17.9.2024 / 15:05

העור שמתחת לעיניים מאתגר מאוד לאיפור. זה נראה טוב כשאת יוצאת מהבית אבל אחרי כמה שעות - הקונסילר נסדק, מתפורר, מדגיש קמטוטים ומבגר אותך בכמה שנים טובות. כדי שזה לא יקרה, צריך לדעת איך להשתמש בקונסילר, אבל יותר מזה - צריך לדעת איזה קונסילר לבחור

Radiance 24HR Luminus Lift Concealer - הקונסילר החדש של MAC. יח"צ,
Radiance 24HR Luminus Lift Concealer - הקונסילר החדש של MAC/יח"צ

מי מאיתנו לא מכירה את הסיטואציה הבאה? את קמה בבוקר, עושה את שגרת הטיפוח שלך, מתאפרת, והכל נראה טוב. את יוצאת מהבית, מגיעה לעבודה או ללימודים וממשיכה את היום, אבל אחרי כמה שעות, כשאת מסתכלת שוב במראה - יש לך חושך בעיניים, או יותר נכון - מתחת לעיניים.
הקמטוטים העדינים שמתחת לעיניים שלך, אלה שבלי איפור כמעט לא רואים, הפכו לחריצים דקיקים של צבע בהיר, הטקסטורה של העור מתחת לעיניים בולטת כמו בסרט תלת ממד, ובאופן כללי כל האזור העדין הזה נראה כמו שכבת צבע סדוקה, מתפוררת או מתקלפת.

ומה הכי מעצבן? שזה כבר קרה לך בעבר, לא עם קונסילר אחד ולא עם שניים, אלא פחות או יותר עם כל קונסילר שאי פעם ניסית. איך זה יכול להיות שכשאת מניחה אותם, הכל נראה ממש בסדר, וכמה שעות אחר כך - את מבוגרת ב-10 שנים?

Radiance 24HR Luminus Lift Concealer - הקונסילר החדש של MAC. יח"צ,
Radiance 24HR Luminus Lift Concealer - הקונסילר החדש של MAC/יח"צ

למה הקונסילר שלך מבגר אותך?

אם גם את חווה את התופעה המתסכלת, יכול מאוד להיות שזה לא הקונסילרים שאת בוחרת אלא פשוט האופן שבו את משתמשת בהם. העור שמתחת לעיניים הוא עור עדין ודק, זה אחד האזורים הראשונים שמסגירים את הגיל שלנו, וכבר מגיל צעיר יחסית מתחיל להיות מאתגר לאפר אותו כמו שצריך.

אז מה הטעויות הכי גדולות שרובנו עושות עם קונסילר?

1. לא מכינות את האזור כמו שצריך - כאמור, העור שמתחת לעיניים דק ועדין במיוחד, ולרוב גם יבש יותר מהעור בשאר חלקי הפנים, לכן, לקראת השימוש בקונסילר יש להזין את העור בלחות בעזרת קרם עיניים מתאים שמצד אחד נותן לכן מספיק לחות ומצד שני נספג כמו שצריך. אחרת, גם אם הקונסילר ייראה בסדר ברגע שתניחי אותו, תוך כמה שעות הוא ייסדק ויישבר, המרקם שלו יהפוך לחולי ואת תיראי מבוגרת בכמה שנים.

2. משתמשות ביותר מדי חומר - בגלל שהעור מתחת לעיניים הוא כל כך דק ועדין ונמצא כל הזמן בתנועה, אי אפשר להעמיס עליו יותר מדי. ברגע שנשתמש ביותר מדי קונסילר, זה רק ידגיש את הטקסטורה, החומר ישקע בתוך קמטוטים שלא ידעת שבכלל קיימים, וכל האזור ייראה מכוסה בשכבת איפור עבה ולא טבעית.

3. משתמשות בגוון בהיר מדי - אחת הסיבות שבגללן אנחנו מעמיסות חומר היא התחושה שהכיסוי שהקונסילר נותן לנו הוא לא מספיק, אבל לרוב זה עניין של בחירת הגוון. נשים רבות רוצות "להאיר" את האזור שמתחת לעיניים ובוחרות קונסילר בגוון בהיר יותר מגוון העור שלהן, אבל לא רק שהוא לא מכסה את הכהויות, כל האזור מקבל גוון אפרפר, כבוי ולא טבעי. כיסוי כהויות ובחירת גוון קונסילר זה עולם שלם שצריך להכיר, אבל בגדול, אלה הדברים שעליהם צריך להקפיד: הקונסילר שלך צריך להיות בגוון העור שלך, כהויות מכסים באמצעות קורקטור בגוון אפרסק עד כתום (לעיתים ניתן גם להסתפק בקונסילר בעל תת גוון אפרסק), את הקונסילר יש להניח אחרי הקורקטור, וכדי להוסיף "הארה" ניתן להשתמש בנגיעה של קונסילר בגוון בהיר יותר.

4. לא מקבעות - אחרי שאת מניחה את הקונסילר יש לקבע אותו באמצעות פודרה שקופה או ספריי מקבע. שימי לב לא להעמיס בפודרה כדי לא לייצר מראה אבקתי, מפודר ולא טבעי.

Radiance 24HR Luminus Lift Concealer - הקונסילר החדש של MAC. יח"צ,
Radiance 24HR Luminus Lift Concealer - הקונסילר החדש של MAC/יח"צ

הסוד האמיתי שיאפשר לכן להימנע מטעויות

את הטעויות האלו חשוב להכיר כי הן באמת הבסיס להנחה נכונה של קונסילר, אבל בינינו, הסוד האמיתי להתמודדות עם האזור שמתחת לעיניים הוא בחירת הקונסילר הנכון. כי עם כל הכבוד, אנחנו רוצות קונסילר שיעבוד בשבילנו, ולא שאנחנו נצטרך לעבוד בשבילו.

קונסילר שגם אם נמהר קצת בבוקר, נשים בטעות טיפה יותר ממנו או לא נקבע אותו כמו שצריך, עדיין ייראה טוב לאורך כל היום. במילים אחרות, קונסילר שיקטין את מרווח הטעויות שלנו או יותר טוב מזה - פשוט לא ייתן לנו לטעות.

למזלנו, מי שעוד חושב שמוצרי האיפור שלנו צריכים לעבוד בשבילנו הוא מותג האיפור הבינלאומי MAC. בימים אלו משיק המותג היוקרתי קונסילר חדש שהוא בשורה של ממש - Studio Radiance 24HR Luminus Lift Concealer.

אם יצא לך להכיר את המייק-אפ ממשפחת Studio Radiance, שיצא ממש לפני שנה, את כבר יודעת שמדובר במשפחת מוצרים שמשלבת בין המומחיות הבלתי מעורערת של MAC בתחום האיפור והצבע, לבין הידע והבקיאות של המותג במדע טיפוח העור.

מה שכל כך מיוחד בקונסילר הזה, ובכלל במשפחת Studio Radiance, הוא שמעבר להיותו מוצר איפור מצוין, הוא גם מוצר טיפוח לכל דבר. הפורמולה הקלילה של הקונסילר מכילה 80% רכיבי טיפוח, בהם מזונות-על עוצמתיים כמו שמן זית ושמן חוחובה שמרככים את העור, ולא פחות מ-31 מרכיבי לחות, בהם ניאצינמיד, ויטמין C וחומצה היאלורונית.

הוא מעניק כיסוי בינוני עד מלא, ניתן לבנייה, עמיד עד 24 שעות ובעל גימור קורן טבעי, שגורם גם לעור היבש יותר שמתחת לעיניים להיראות זוהר ורענן.

הוא לא רק עובד בשבילך, הוא עושה עבודה כפולה

בזכות כל המרכיבים האלה, הקונסילר משפר את רמת הלחות בעור ב-90% באופן מיידי. כלומר, גם אם במקרה העור שלך זקוק היום לקצת יותר לחות מכפי שקרם העיניים שלך מעניק לו, הקונסילר עצמו יספק את הלחות הזאת. המרקם העשיר בלחות מאפשר לו להימרח בקלות על העור ולשמור על גמישות לאורך זמן, כך שגם אחרי שעות הוא לא נסדק, לא מתפורר ולא שוקע בקמטוטים אלא מתאחד עם העור ופשוט "זז" יחד איתו.

הוא מעניק כיסוי בינוני עד מלא, ניתן לבנייה, עמיד עד 24 שעות ובעל גימור קורן טבעי, שגורם גם לעור היבש יותר שמתחת לעיניים להיראות זוהר ורענן. מגיע ב-44 גוונים זוהרים (שתואמים לגווני המייק-אפ מאותה המשפחה) המכילים תערובת זוהר פנינתית שמוסיפה לכל גוון עור את הגלואו הטבעי המתאים לו ביותר.

ובזמן שהוא פשוט עושה את העבודה שלו וממשיך להיראות מעולה לאורך כל היום, גם רכיבי הטיפוח שבו עובדים. הם מזינים את העור, הופכים אותו לבריא יותר, מאירים ומשיבים נפח, יוצרים מראה רענן ומורם, ולאורך זמן אפילו מפחיתים את הכהויות שמתחת לעיניים ב-18%**.

אז כן, תמיד מומלץ להכין את העור שמתחת לעיניים כמו שצריך, לא להשתמש ביותר מדי חומר, לבחור את הגוון הנכון ולא לשכוח לקבע, אבל כשיש לך קונסילר Studio Radiance, שבאמת יודע לעבוד בשבילך, מלכתחילה לא יהיה לך יותר מדי מקום לטעויות.

**מתוך מבדק קליני הנערך בקרב 35 משתתפים לאחר 12 שבועות של שימוש.

בשיתוף MAC
  • עוד באותו נושא:
  • קונסילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully