וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיראות בכל בוקר כאילו קמתן משנת יופי מלאה, גם אם ישנתן פחות

בשיתוף אסתי לאודר

11.4.2024 / 13:48

לא סתם קוראים לשינה טובה וארוכה "שנת יופי". הלילה הוא הזמן שבו העור משקם ומתקן את עצמו, אבל הוא צריך בשביל זה מספיק זמן. או את המוצרים המהפכניים והאייקונים מסדרת Advanced Night Repair של אסתי לאודר

Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
Advanced Night Repair של אסתי לאודר/יח"צ

מתי בפעם האחרונה ישנתם שינה טובה, עמוקה, של 8 שעות לפחות? אצל רובכם זה בטח לא קורה הרבה, אבל אולי בכל זאת יש לכם איזה זיכרון עמום איך נראיתם באותו יום? כשהעור שלכם היה זוהר, קורן, מלא בנפח וחיוניות? זה קרה לא רק כי קמתם בלי נפיחויות מתחת לעיניים אלא כי העור שלכם סופסוף קיבל מספיק זמן בשביל לשקם את עצמו.

מי שהיו בין הראשונים שהבינו מה עושים תאי העור במשך הלילה הם המומחים של מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר, שגילו כבר לפני 42 שנה שהלילה הוא הזמן שבו העור מתקן את הנזקים שנגרמו לו לאורך היום, משקם ומחדש את עצמו. בין היתר, מתרחש בלילה תהליך ייצור הקולגן, שהוא החלבון שאחראי על הגמישות והמיצוק של העור.

Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
Advanced Night Repair של אסתי לאודר/יח"צ

אז מה הבעיה? שרובנו, כאמור, לא מצליחים לישון 8 שעות בלילה, ושעם הגיל והצטברות הנזקים הסביבתיים, קצב השיקום וההתחדשות של העור הופך איטי וכך גם קצב ייצור הקולגן. לשמחתנו, המומחים של אסתי לאודר לא הסתפקו במסקנה המרעישה, שבאמת שינתה את עולם הטיפוח, והחליטו כבר לפני יותר מארבעה עשורים לייצר פתרון שיתמוך בתהליך חידוש העור, יאיץ ויעודד אותו, ויאפשר לעור להשתקם כראוי, גם כשאנחנו מתבגרים וגם כשאנחנו ישנים פחות.

התוצאה, אם תשאלו אותנו, עלתה אפילו על הציפיות שלהם: Advanced Night Repair, ה-סרום האגדי של אסתי לאודר, זה שמגיע בבקבוקון החום המפורסם, שהפורמולה הבלעדית שלו מוגנת בפטנט עד שנת 2033, שזכה כבר ביותר מ-150 פרסים ושבכל כמה שנים מושקת גרסה חדשה שלו והיא משוכללת, משופרת ואפקטיבית אפילו יותר.

Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
Advanced Night Repair של אסתי לאודר/יח"צ

הסרום מעניק 7 תועלות שונות במוצר אחד - הוא מצמצם קמטים וקמטוטים, ממצק את העור בטווח הקצר ולאורך זמן, מעניק לעור לחות, זוהר וגוון אחיד יותר, מחזק את מחסום העור ומכיל נוגדי חמצון שמגנים על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים. בנוסף, הוא מכיל את פפטיד הלילה הבלעדי של אסתי לאודר, המוגן גם הוא בפטנט, אשר מסנכרן את קצב התיקון וההגנה הטבעיים של העור לחידוש העור ביום ובלילה.

עכשיו, 42 שנה אחרי השקת הסרום, שתוצאות השימוש בו מוכיחות יותר מכל שהלילה הוא הזמן הנכון ביותר לתיקון נזקי היום, מרחיב המותג את סדרת Advanced Night Repair ומשיק שלושה מוצרים נוספים, שיחד עם הסרום האייקוני יעניקו לעור הפנים שלכם את שנת היופי שהוא כל כך זקוק לה, גם אם בפועל ישנתם הרבה פחות.

Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
Advanced Night Repair של אסתי לאודר/יח"צ

ניקוי כהכנה לתהליך החידוש הלילי

לקראת תהליך החידוש של העור, המתרחש כאמור בלילה, יש ראשית לנקות את העור כמו שצריך מלכלוך, זיעה וממוצרי האיפור וההגנה שהנחנו עליו. ניקוי העור הוא חלק חיוני בשיקום הנזקים שנגרמו לו לאורך היום כיוון שהוא מאפס את העור ומכין אותו לתהליך החידוש.

על מנת למקסם את תהליך החידוש יצרו המומחים של אסתי לאודר שני תכשירי ניקוי חדשים:

Advanced Night Cleansing Balm - באלם ניקוי חמאתי, עדין ומפנק מצד אחד, ויעיל ועוצמתי מצד שני, עם יכולות ניקוי שממיסות בקלות אפילו איפור עיניים עמיד. הפורמולה, העשירה בשמנים מזינים, הופכת לתחליב במגע עם מים ונשטפת במהירות.

Advanced Night Cleansing Gelee - ג'ל ניקוי בעל פורמולה עוצמתית הכוללת 15 חומצות אמינו כמו גליצין, סרין, חומצה גלוטמית, חומצה אספרטית, לאוצין, פרולים, תראונין, ולין, איזולאוצין, היסטדין ועוד. חומצות אלו נמצאות באופן טבעי בשכבות ההגנה של העור, ומשמשות בין היתר לתמיכה ואיזון של מחסום העור. השימוש בג'ל, שהופך לקצף רך ונעים, לא רק מנקה את העור אלא גם מכין אותו לסרום שיונח לאחריו ומאפשר לו לחדור פי 5 מהר יותר לעומק העור.

שני תכשירי הניקוי הללו אינם מייבשים את העור, אינם משבשים את רמת ה-PH הטבעית שלו ואינם פוגעים במעטפת החומצה העדינה של העור, המשמשת כשכבת ההגנה הראשונה שלו. בניגוד לתכשירי ניקוי אחרים שעלולים להיות אגרסיביים, בעיקר בשימוש יומיומי, כאן תקבלו ניקוי עדין ויסודי שמטפח את העור ומשאיר אותו רך וחלק.

גלגל הצלה יומיומי לעור רגיש

המוצר השלישי שמתווסף לסדרה הוא ה-Advanced Night Repair Rescue Solution - סרום לטיפול ממוקד, המשמש כהצלה יומיומיות עוצמתית לעור רגיש, מגורה או נוטה לאדמומיות.

הסרום מכיל תסיסת ביפידוס (רכיב ביו אקטיבי) בריכוז של 15%, הריכוז הגבוה ביותר אי פעם של מרכיב עוצמתי זה במוצרי המותג. התסיסה מסייעת לחיזוק ולהגנה על העור והופכת אותו לחסין יותר מול גורמי סטרס ונזקים חיצוניים. בנוסף, הסרום מכיל גם תמצית שמרים שמרגיעה את העור ומסייעת בהפחתת אדמומיות, וכן את פפטיד הלילה המוגן בפטנט, שמסייע בחידוש העור ביום ובלילה.

השימוש בסרום מרגיע את העור, מפחית גירויים ואדמומיות גם אחרי חשיפה לנזקים חיצוניים (לרבות אקלים קשה), מחזק את מחסום העור ומותיר אותו רגוע, זוהר וגמיש. הוא מתאים לכל הגילים, לכל גווני וסוגי העור, ונמצא כהצלה של ממש גם עבור גברים, להרגעת עור הפנים לאחר הגילוח ולמניעת גירויים.
למעשה, כל מוצרי הסדרה מתאימים ומועילים גם לגברים, ובינינו, לכולנו לא יזיקו עוד כמה שעות שינה בלילה. לצערנו, הסיכוי שנצליח לישון יותר בקרוב זהה כמעט לסיכוי שלנו לנצח במלחמה נגד ההזדקנות, אז טוב שיש לנו שגרת טיפוח שתספק את התוצאות הרצויות. זה אולי לא יעזור לנו להיות פחות עייפים, אבל אף אחד לא יראה את זה על עור הפנים שלנו.

בשיתוף אסתי לאודר
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully