וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העור שלך עייף, מיובש ועמום? זה הזמן להחזיר לו את האנרגיה

בשיתוף ORIGINS

28.3.2024 / 10:38

אם נדמה לך שלאחרונה העור שלך עמום, עייף ומיובש מהרגיל, את לא טועה, וזה לא רק אצלך. מה גורם לעור להיראות ולהרגיש כך ומהן כל הדרכים להחזיר לו את הזוהר הטבעי?

מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. יח"צ,
מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS/יח"צ

מכירות את זה שאתן קמות אחרי לילה עם מעט מדי שעות שינה והעור פשוט נראה לא טוב? עייף, נפול, אפרפר, עמום ומיובש, רחוק מאוד מלהיות קורן וזוהר כמו שהיינו רוצות. במילים אחרות - הוא נראה בדיוק כמו שאנחנו מרגישות. נטול אנרגיה.

ממש כמונו, יכול להיות שכל מה שהוא צריך זה לילה אחד של שינה טובה בשביל לחזור לעצמו, אבל לא תמיד זה מה שיעזור. לפעמים יש תקופות שלמות שבהן העור נראה ומרגיש מותש וחסר חיים, ויכול מאוד להיות שהתקופה הנוכחית היא אחת כזאת. כדי להבין למה, צריך קודם כל להסביר מהם הגורמים למראה עור עמום.

מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. יח"צ,
כדי להחזיר את האנרגיה הטבעית של העור במלוא עוצמתה, צריך לתת לו חיזוק נוסף/יח"צ
מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. יח"צ,
סדרת GINZING של המותג מבוססת על טכנולוגיית Viral Synthesis/יח"צ

"תאי העור זקוקים לאנרגיה על מנת לפעול בצורה מיטבית", אומרת ז'אנה סנדיק, המדריכה הראשית של מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. "כשהאנרגיה הטבעית של העור נמוכה, הוא נראה ומרגיש עייף, עמום ומיובש".

מה גורם לאנרגיה הטבעית של העור להיחלש? לא מעט גורמים, אומרת ז'אנה. זה יכול להיות חוסר שינה, כאמור, שתיית מים לא מספקת, עישון, סביבה עירונית מלאת פיח וזיהום אוויר, צינון ממושך או מחלה שההתמודדות איתם "שואבת" את כל האנרגיה של הגוף, וכן שני גורמים נוספים שיש לנו כאן בשפע בזמן האחרון - סטרס ושינויים קיצוניים במזג האוויר.

כדי להחזיר לעור את האנרגיה הטבעית, מציעה ז'אנה מספר שיטות: "אפשר לנסות לישון יותר או לייצר תנאים לשינה טובה יותר, כמו החשכה מוחלטת של חדר השינה, הימנעות ממסכים לפני השינה והשארתם מחוץ לחדר. חשוב לשתות הרבה מים, לא לעשן, מומלץ גם לעשות פעילות גופנית שנעימה לגוף ומחייה אותו, מדיטציות מרגיעות ופשוט לעצור מדי פעם את מרוץ החיים ולעשות פעילויות נעימות לנפש".

כל אלו יוכלו לעזור, לפחות במקצת, אך כנראה לא יספיקו מול הסטרס של התקופה הנוכחית ומול הגורמים החיצוניים שעליהם אנחנו פחות מסוגלים להשפיע, כמו מזג האוויר והזיהום הסביבתי. כדי להחזיר את האנרגיה הטבעית של העור במלוא עוצמתה, צריך לתת לו חיזוק נוסף ולגייס את התותחים הכבדים - מוצרי הטיפוח.

מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. יח"צ,
ORIGINS הוא מותג אמריקאי המחויב לשמירה על הסביבה/יח"צ

רכיבים צמחיים עוצמתיים שמפיחים חיים בעור

אסתי לאודר אמרה בעבר: "זוהר הוא תמצית היופי". הנכד שלה, ויליאם לאודר, לקח את זה כנראה לתשומת ליבו, כיוון שאחת מסדרות הטיפוח העוצמתיות ביותר להשבת האנרגיה הטבעית והזוהר הטבעי של העור, שייכת למותג הטיפוח שהוא עצמו ייסד - ORIGINS.

ORIGINS הוא מותג אמריקאי המחויב לשמירה על הסביבה ומבוסס על 98% רכיבים טבעיים. סדרת GINZING של המותג מבוססת על טכנולוגיית Viral Synthesis המתקדמת אשר תומכת ומגבירה את האנרגיה הטבעית של העור על ידי שימוש בכוחם ובתכונותיהם של רכיבים צמחיים עוצמתיים.

לרכישת המוצרים באתר של ORIGINS לחצו כאן>>

מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. יח"צ,
"זו סדרה מאוד חדשנית שממש מפיחה חיים בעור"/יח"צ

"זו סדרה מאוד חדשנית שממש מפיחה חיים בעור, משפרת את המראה והמרקם שלו, תומכת באנרגיה הטבעית שקיימת בעור ומחזקת אותה, וכתוצאה מכך משקמת את הזוהר הטבעי שלו", מסבירה ז'אנה, ומפרטת על שלושת הרכיבים הצמחיים העיקריים בסדרה:

1. שורש ג'ינסנג פאנאקס לבן - צמח הג'ינסנג נמצא כבר אלפי שנים בשימוש של הרפואה המסורתית היפנית, הסינית, הקוריאנית וההודית, ונחשב לבעל תכונות של החייאה. הוא מסייע בהגברת האנרגיה הטבעית של העור ומעניק לו מראה מחודש וזוהר יותר. בין היתר, נמצא שהוא משפר את התפקוד היומיומי, מסייע לשמירה על ערנות, ממריץ את מערכות הגוף, משפר את יכולתו להתמודד עם סטרס ועומס ומאפשר לו להתאושש מהר יותר, הן לאחר אימון פיזי והן לאחר חולי.
2. קפאין מפולי קפה - אם כוס קפה משיבה לנו אנרגיות, לפחות באופן זמני, מיצוי הקפאין מפולי הקפה ממריץ ומרענן את העור באופן מיידי ולאורך זמן, וכך מסייע בהחזרת הזוהר והמראה הקורן לעור עמום ועייף.
3. תמציות הדרים וויטמין C ממקור צמחי - רכיבים אלו ידועים כנוגדי חמצון עוצמתיים המגנים על העור מפני נזקים סביבתיים כגון נזקי מזג האוויר והזיהום הסביבתי. תורמים ליצירת גוון עור אחיד ולהשבת החיוניות והזוהר הטבעי.

מותג הטיפוח הטבעי ORIGINS. יח"צ,
90% מאריזות המותג ניתנות למחזור ולמילוי מחדש/יח"צ

הסדרה כוללת שלושה מוצרי דגל שמספקים יחד הזנה מלאה לעור:

GINZING ENERGIZING GEL CREAM - קרם לחות במרקם ג'ל

קרם הלחות הנמכר ביותר של המותג שכולל, מלבד תמציות הדרים, קפאין מפולי קפה ושורש ג'ינסנג פאנאקס לבן, גם שורש ג'ינסנג פאנאקס אדום, שורש ג'ינסנג פאנאקס מוזהב מותסס, ויטמין C וניאצינמיד. הקרם מספק לחות למשך 72 שעות, מצמצם נקבוביות, מחזק את מחסום העור ומסייע ביצירת הקולגן הטבעי של העור. השימוש בו מעניק לעור ברק וזוהר טבעיים ומראה עור קורן, רענן וחלק, והמרקם שלו נעים, מרענן ונספג בקלות.

GINZING INTO THE GLOW BRIGHTENING SERUM - סרום למראה עור קורן

סרום מהפכני המחדש את העור, ממריץ אותו ונלחם בסימני העייפות, תוך שהוא מחליק ומעדן את מרקם העור, מסייע בהגברת הזוהר הטבעי שלו ומעניק לו לחות מיידית ולאורך זמן. בנוסף לרכיבים המרכזיים שהזכרנו, הסרום מכיל גם זרעי ענבים ושמני חוחובה, וכן מבהירים אופטיים טבעיים המייצרים מראה עור אחיד וקורן.

GINZING VITAMIN C & NIACINAMIDE EYE CREAM TO BRIGHTEN AND DEPUFF - קרם עיניים מבהיר ומפחית נפיחויות

כמו קרם הלחות, גם קרם העיניים מכיל ויטמין C וניאצינמיד לצד הקפאין ושורש הג'ינסנג פאנאקס הלבן, וכן אבקת פנינים גרוסות. שילוב הרכיבים מספק לעור לחות, תחושת רעננות מתמשכת, הפחתת נפיחויות מתחת לעיניים והבהרת כהויות. הקרם מגיע בשני גוונים המתאימים לכל גווני העור.

לצד שלושת מוצרי הדגל, סדרת GINZING כוללת מגוון מוצרים משלימים כגון סבון גרגרים, קרם לחות עם פנינים גרוסים לזוהר מיידי, מסכת לחות ועוד.

בנוסף, תשמחו לשמוע ש-90% מאריזות המותג ניתנות למחזור ולמילוי מחדש, ועשויות מחומר ממוחזר בעצמן. המותג משתמש באנרגיה מתחדשת, נוטע מיליוני עצים בכל העולם ומגדל בעצמו את הרכיבים הצמחיים העוצמתיים שמרכיבים את מוצריו, על מנת לא לדלל את נוכחותם בטבע. דרך מצוינת להשיב לעור שלכן את האנרגיה, מבלי לקחת מהאנרגיה והמשאבים של העולם שבו אנחנו חיים.

גלי עוד>>

בשיתוף ORIGINS
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully