וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מעט ישראליות סובלות מבעיית העור הזו. איך היא נראית וכיצד מטפלים?

בשיתוף אסתי לאודר

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 14:50

אם את סובלת במקביל מכמה מהתופעות הבאות: עור מגורה, אדמומי, עמום וחסר זוהר, נקבוביות פעורות, שמנוניות או אי נוחות, יכול להיות שיש לך Grumpy skin, או בעברית - עור "זועף". איך זה נראה, למה זה קורה, ואיך הופכים עור זועף לעור שמח ומרוצה

סדרת המוצרים החדשה של אסתי לאודר. יח"צ,
בדיוק כמונו, כשהעור שלנו לא מאוזן, הוא מתחיל להתלונן/יח"צ

הכל בחיים זה עניין של איזון, אמר פעם הדלאי למה. או שאולי זאת הייתה גולדה מאיר? אוקי, יכול להיות שזה משפט שראינו בפינטרסט, מה שחשוב זה שזה נכון. כולנו יודעות איך אנחנו מרגישות כשאנחנו יוצאות מאיזון - אם זה כי אנחנו עייפות מדי, רעבות מדי, קר או חם לנו מדי או פשוט לא נוח - אנחנו נהיות עצבניות.

אותו דבר קורה לעור שלנו כשהוא לא מאוזן, ובדיוק כמונו גם הוא מתחיל להתלונן. הבעיה היא שלא תמיד אנחנו מבינות מה הוא אומר. אנחנו יכולות לחשוב שהעור השמנוני, האדמומי ופעור הנקבוביות שלנו הוא פשוט גזרת גורל, כשבעצם אלה בסך הכל תלונות של ה-Grumpy skin שלנו שמתחנן שנחזיר אותו לאיזון.

סדרת המוצרים החדשה של אסתי לאודר. יח"צ,
הסדרה החדשה כוללת ארבעה מוצרים/יח"צ

מה זה Grumpy skin ולמה הוא כל כך זועף?

אם אתן סובלות מיותר מאחת מהתופעות הבאות:

· עור שמנוני

· עור מגורה

· אדמומיות

· נקבוביות פעורות

· מראה עור עמום, עייף וחסר זוהר

· עור מתוח

· עור מיובש

כנראה שיש לכן Grumpy skin. העור שלכן זועף, ובצדק - הוא לא מאוזן וזה לא נעים לו.

למה נוצר חוסר האיזון מלכתחילה? בגדול, זה יכול לקרות בגלל מגוון גורמים שפוגעים במחסום העור כמו שינויי מזג אוויר, שינויים הורמונליים, סטרס. גם שימוש יתר בתכשירי טיפוח או שימוש בתכשירים לא נכונים לעור שלכן עשוי להוציא אותו מאיזון ולגרום לו לזעוף.

"בעור שמן, לדוגמה, הרבה פעמים מטפלים בצורה לא נכונה ומשיגים את התוצאה ההפוכה", מסבירה מירי פלום, מדריכה ראשית של אסתי לאודר ישראל. "יש טעות רווחת שלפיה צריך לייבש עור שמן ולא לתת לו לחות, אבל כשיש מחסור בלחות בעור שמן הוא יוצא מאיזון וכתגובה הוא מייצר יותר שומן".

החדשות הטובות הן שאפשר לאזן את העור בחזרה, אבל כדי לעשות את זה כמו שצריך מבלי לגרום לחוסר איזון בכיוון השני, צריך לדעת באילו מוצרים להשתמש. לשמחתנו, מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר, החליט לתת מענה לתופעת ה-Grumpy skin ופיתח סדרת טיפוח חדשה שהיא בדיוק מה שהעור הזועף שלך צריך כדי לחזור להיות מרוצה.

אם תמיד רציתן להשתמש במוצרים של אסתי לאודר אבל לא מצאתן בהם מענה כי רובם עונים על דאגות עור של הקהל הבוגר יותר, עכשיו סופסוף זה אפשרי. הסדרה החדשה נותנת מענה לקהל צעיר יותר, בגיל 18-30, שסובל מדאגות העור הנ"ל, ועוד חדשות טובות - התמחור שלה הוא הנגיש ביותר שהיה עד היום במגוון המוצרים של המותג.

סדרת המוצרים החדשה של אסתי לאודר. יח"צ,
סדרת המוצרים החדשה מבוססת על מחקר מדעי, הפעם בתחום הנוטריגנומיקה/יח"צ

עור מאוזן ומרוצה = עור קורן בעל זוהר וחיות טבעיים

כמותג הנמצא תמיד בחזית החדשנות המדעית וידוע בטכנולוגיות פורצות הדרך והמוגנות בפטנטים שלו, גם סדרת הטיפוח החדשה של אסתי לאודר - Nutritious Collection - מבוססת על מחקר מדעי, הפעם בתחום הנוטריגנומיקה.

על פי המחקר הנוטריגנומי, קיים קשר מהותי בין תזונה הוליסטית, מגוונת, המבוססת על חומרים מזינים, לבין גוף בריא. בדומה, קיים קשר מהותי בין הזנה של העור ברכיבים מזינים לבין עור בריא. כאשר העור סובל מחוסר ברכיבים מזינים, הוא נוטה לחוסר איזון ויציבות, דבר שמתבטא בתופעות ה-Grumpy skin.

במסגרת המחקר שנערך על ידי אסתי לאודר, נמצאו 6 קטגוריות "תזונה" חשובות לשמירה על עור בריא - מינרלים, ויטמינים, פיטונוטריינטים, פוליפנולים, איזופלבונים ושומנים חיוניים. בהתאם, פותחו הנוסחאות של סדרת Nutritious, המבוססות על קומפלקס רכיבים בלעדי בשם NUTRI-9.

הקומפלקס הייחודי כולל 9 רכיבים עוצמתיים המופקים באופן טבעי ומספקים לעור תזונה מאוזנת שמאפשרת לו להתייצב, להתחזק ולחזור למקום השמח שלו, שבו הוא קורן ובעל זוהר וחיות טבעיים. בין היתר, כולל הקומפלקס את הרכיבים הבאים:

אצה מתוקה - שעוברת תהליך מיצוי בקור עדין, תוך שימור החומרים המזינים הטבעיים שבה, ומסייעת לוויסות השומניות בעור ולמזעור מראה הנקבוביות.

תסיסת אצות אדומות - שמיוצרת ממיקרו-אצות הגדלות בחוות גידול ותוססות מכוח השמש, ומסייעת להרגעת העור ולהפחתת אדמומיות.

תסיסת מי קוקוס - פיתוח בלעדי היישר מהמעבדה של אסתי לאודר, הכולל הליך טיהור וסינון מדויק, מגביר את ייצור הקולגן הטבעי בעור ומסייע בהזנה ולחות מתמשכת.

סדרת המוצרים החדשה של אסתי לאודר. יח"צ,
"הסדרה הזאת היא בשורה אמיתית"/יח"צ

הסדרה, הכוללת ארבעה מוצרים, מספקת מענה מיידי וארוך טווח לכל תופעות ה-grumpy skin, ומייצרת שגרת טיפוח מלאה ורב תכליתית:

1. קצף ניקוי שהוא גם מסכת טיהור - Estée Lauder Nutritious 2-in-1 Foam Cleanser:

קצף עשיר לניקוי עמוק במרקם דמוי ענן קטיפתי. מסיר לכלוך ועודפי שומן, מצמצם את מראה הנקבוביות, מחזיר את הזוהר לעור ומותיר אותו רך וחלק. ניתן להשתמש בו לניקוי יומיומי, בוקר וערב, או כמסכת טיהור שבועית: למרוח שכבה דקה על העור, בדגש על אזור ה-T, להמתין דקה ולשטוף.

2. טונר מזין ומרענן - Estée Lauder Nutritious Radiant Essence Lotion:

מי פנים טיפוליים שהם כמו עירוי של לחות שמעורר, מאזן, מזין ומרגיע את העור, מפחית את הברק השומני ואת מראה הנקבוביות, מחזק את מחסום העור, מונע אדמומיות ומחזיר את הזוהר הטבעי של העור. בנוסף, הטונר מכין את העור לספיגה מוצלחת של רכיבי הלחות.

3. תחליב לחות קליל ואוורירי - Estée Lauder Nutritious Airy Lotion:

למרות הקלילות שלו, שגורמת לו להיות כמעט בלתי מורגש, התחליב הזה שיושק בישראל בחודש מאי, מעניק לעור לחות למשך 24 שעות. בנוסף, הוא מפחית את מראה הנקבוביות ואת הברק השומני, מצמצם סימני פוסט אקנה אדומים, מרגיע אדמומיות גלויה, מחזק את מחסום העור, משחזר את מאזן השמן-מים הבריא של העור ומשאיר עור קורן וזוהר.

4. קרם לחות קטיפתי שהוא גם מסכת לילה - Estée Lauder Nutritious Melting Soft Creme / Mask:

למי שמחפשת קרם לחות במרקם קרמי יותר, שהוא מצד אחד קטיפתי ועשיר אך עם זאת נמס לתוך העור ונספג בקלות - זה המוצר בשבילה. הקרם מרגיע את העור, מחדש ומחזק אותו, מעניק לחות לעד 24 שעות, מצמצם את מראה הנקבוביות והברק השומני, מטשטש סימני פוסט אקנה אדומים, מונע אדמומיות ומחזיר את הזוהר הטבעי של העור. ניתן להשתמש בקרם אחת לשבוע גם כמסכת לילה - פשוט להניח שכבה מעט עבה יותר על הפנים לפני השינה, ללא צורך בשטיפה.

סדרת המוצרים החדשה של אסתי לאודר. יח"צ,
מהיום אתן יכולות לספק לדאגות העור שמטרידות אתכן את המענה האיכותי ביותר/יח"צ

"הסדרה הזאת היא בשורה אמיתית", אומרת פלום, "היא מספקת מענה למגוון דאגות עור שמאפיינות גם את הגילאים צעירים, ומהווה פתרון הוליסטי שמחויב לטיפוח נקי, לקיימות ולאחריות סביבתית. כל רכיב שנכנס לנוסחה נבדק לא רק לפי תקני הבטיחות, היעילות והאיכות שלנו, שהם מאוד מחמירים, אלא גם גדל ומיוצר בתהליכים ותנאים מדויקים השומרים על המערכת האקולוגית והפרופיל הסביבתי. הסדרה כולה טבעונית, כוללת מעל 92% רכיבים טבעיים, ללא בישום, ללא סיליקון, שמן, אלכוהול, פרבנים - שום דבר שעלול להזיק לעור, וגם האריזות היפהפיות עשויות מלפחות 27% חומרים ממוחזרים".

אז אם עד היום הייתן צעירות מדי בשביל להיכנס למשפחת אסתי לאודר ולא מצאתן מענה במוצרים המעולים של המותג, מהיום אתן יכולות לספק לדאגות העור שמטרידות אתכן את המענה האיכותי ביותר, במחיר הגיוני לחלוטין. או במילים אחרות: לטפל כמו שצריך בעור הזועף שלכן, בלי שחשבון הבנק יתחיל לזעוף במקומו.

לחצי כאן לרכישת המוצרים החדשים של אסתי לאודר>>

בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully