וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיילי ביבר ועד סופיה ריצ'י: כך תשיגי את המראה הטרנדי ב-5 צעדים בלבד

בשיתוף בובי בראון

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 17:01

בובי בראון, המייסדת האגדית של מותג האיפור והטיפוח היוקרתי, טענה מאז ומעולם שהסוד לאיפור נכון טמון בעור הפנים. עכשיו, העיקרון הזה הוא הבסיס למראה הכי טרנדי, שהפך לסימן ההיכר של משפיעניות עולמיות

סדרת ויטמין של בובי בראון. יח"צ,
החלק הכי חשוב במראה ה-Clean Girl הוא ה-Clean Girl Make Up Look/יח"צ

הטרנד הכי רותח עכשיו, כמו שאפשר לראות בכל הרשתות, הוא ה-#CLEANGIRLAESTHETICS, אסתטיקה שלמה שמבוססת על ניקיון, על העיקרון "Less is More" ועל מראה טבעי ולא מתאמץ. אחת המשפיעניות שהכי מזוהות עם הטרנד הזה היא סופיה ריצ'י, גם היילי ביבר מספרת שלמדה לאמץ את המראה הנקי עם השנים והיום הוא עבורה פילוסופיית חיים, וכך גם ניקולה בקהאם ואפילו קיילי ג'נר אומרת שהיום היא מעדיפה את המראה הטבעי.

תחת ההאשטאג #CLEANGIRL יש אלפי סרטונים עם מיליוני צפיות שמסבירים איך להשיג את המראה, וכולם אומרים את אותו הדבר: החלק הכי חשוב במראה ה-Clean Girl הוא ה-Clean Girl Make Up Look. מראה עור נקי ובריא שגם האיפור שמונח עליו נראה מינימלי, קליל, כמעט בלתי מורגש, ובכל זאת - הפנים קורנות ומלאות גלואו טבעי. הסוד שמאפשר את הגלואו הזה עם איפור מינימלי הוא פשוט: לטפח את העור ולהזין אותו בקביעות ברכיבים שטובים לו.

סדרת ויטמין של בובי בראון. יח"צ,
אם אתן מכירות את מותג האיפור והטיפוח BOBBI BROWN, אתן כבר יודעות שכל המהות שלו היא לחגוג את המראה הטבעי/יח"צ

מישהו אמר את זה קודם

אם אתן מכירות את מותג האיפור והטיפוח BOBBI BROWN (ואם לא - גשו בדחיפות), אתן כבר יודעות שכל המהות שלו היא לחגוג את המראה הטבעי. מייסדת המותג, בובי בראון, טענה הרבה לפני שזה הפך לטרנד הנוכחי, שהאופן בו אנחנו מזינים את עצמנו, הן במוצרי הטיפוח שלנו, הן בתזונה שאנחנו צורכים והן באנרגיה ובסביבה שבהן אנחנו מקיפים את עצמנו - משתקף בעור הפנים.

האג'נדה הזאת, שעל פיה פועל המותג כבר עשרות שנים, מתבטאת בצורה מצוינת בסדרת ה-Vitamin Enriched של המותג. עד כה, כללה הסדרה את קרם הפנים וקרם העיניים האגדיים, שאף מאפר מקצועי לא מסתובב בלעדיהם. כעת, מצטרפים לסדרה שלושה מוצרים חדשים - סרום, קרם לחות עם גוון ופודרה.

יחד, יוצרת הסדרה שגרת בוקר מלאה, אשר פועלת בסינרגיה: מוצרי הטיפוח מזינים את העור ומכינים אותו בצורה מושלמת לאיפור, ומוצרי האיפור קלילים ובלתי מורגשים, לא מכסים את העור אלא מדגישים את היופי הטבעי, ובמקביל גם הם מזינים את העור בחומרים מיטיבים שעוזרים לשמור עליו זוהר ובריא.

במילים אחרות - זה כל מה שאתן צריכות כדי להשיג את ה-Clean Girl Makeup Look.

סדרת ויטמין של בובי בראון. יח"צ,
הסדרה יוצרת שגרת בוקר מלאה, אשר פועלת בסינרגיה/יח"צ

CLEAN GIRL LOOK MORNING ROUTINE

שלב ראשון לאחר ניקוי הפנים - Vitamin Enriched Smoothing Serum

הסרום החדש הוא אחד ממוצרי הדגל של הסדרה, בין היתר בזכות שורה מכובדת של רכיבים מזינים ומטפחים. קבלו רשימה חלקית:

• ויטמין C - נלחם במראה עור עמום ובכהויות, מאחד את גוון העור ומהווה את אחד מאבות היסוד של הקולגן.
• ניאצינמיד (ויטמין B3) - מעניק לחות לאורך זמן, מחזק את מחסום הלחות של העור ומשפר משמעותית את מרקם העור.
• קומפלקס פירות HydroGlow - תמציות תפוח, אבטיח ופרחי קקטוס המעניקות לחות לטווח ארוך.
• חומצה היאלורונית - מספקת לעור לחות ונפח בריא.

ועוד שורה של רכיבים מועילים המזינים את העור, מרככים, מגמישים, מרגיעים ומאזנים, ומבצעים פילינג עדין שמחליק את מרקם העור לאורך זמן. בבדיקת צרכנים שנעשתה לאחר השימוש בסרום, 92% מהנשים דיווחו שעורן חלק וזוהר יותר, ומעל 90% העידו על שיפור במרקם העור, על מראה עור רענן ואחיד יותר, ועל כך שהאיפור נמרח על העור בצורה חלקה יותר.

"זה סרום שהוא גם מוצר טיפוח מצוין, אבל גם בסיס מעולה לאיפור", אומר עידן בר שליט, המאפר הראשי של בובי בראון ישראל. "הפורמולה שלו מאוד קלילה, הוא שומר על העור, מזין אותו ומייצר אפקט של זוהר טבעי ובריא, וגם האיפור פשוט יושב עליו הרבה יותר יפה. ניתן ומומלץ להשתמש בו גם כחלק משגרת הבוקר וגם כחלק משגרת הערב".

סדרת ויטמין של בובי בראון. יח"צ,
סדרת ויטמין של בובי בראון/יח"צ

שלב שני - Vitamin Enriched Face Base + Vitamin Enriched Eye Base

ה- Vitamin Enriched Face Base הוא קרם הפנים הנמכר ביותר של בובי בראון. אחת ל-24 שניות נמכר קרם כזה בעולם, וזה בגלל שכמו כל מוצרי המותג, הוא עושה כמה פעולות במקביל, ואת כולן הוא עושה מצוין: מעניק לחות - בעזרת רכיבים כמו חומצה היאלורונית וחמאת שיאה, תוך שמירה על תחושה קלילה וספיגה מהירה בעור; מזין את העור בוויטמינים - בעזרת קומפלקס וויטמינים ייחודי הכולל ויטמין C, E ו-B ומעניק לעור בוסט של בריאות והזנה; מכין את העור לאיפור - הקרם משמש גם כפריימר, מחליק את העור והופך אותו לקנבס מושלם לאיפור, ואף שומר על עמידותו של האיפור לאורך זמן.

קרם העיניים Vitamin Enriched Eye Base, שפותח בעקבות ההצלחה האדירה של קרם הפנים, מצליח לעשות עבודה לא פחות טובה ממנו. גם הוא עשיר בוויטמינים וברכיבי לחות, אשר מזינים את העור העדין שמסביב לעיניים ומטשטשים נפיחויות וקמטוטים, וגם הוא משמש כפריימר מצוין לאזור העיניים.

סדרת ויטמין של בובי בראון. יח"צ,
כעת, מצטרפים לסדרה שלושה מוצרים חדשים – סרום, קרם לחות עם גוון ופודרה/יח"צ

שלב שלישי - Vitamin Enriched Hydrating Skin Tint

"קרם לחות עם גוון בעל כיסוי קליל, כמעט שקוף, שניתן לבנות לכיסוי עדין", אומר בר שליט. "הוא יתאים גם לנשים שלא אוהבות מייק-אפ, גם למצבים שבהם את לא רוצה עכשיו להתאפר אבל כן רוצה לתת לפנים מראה יותר חלק ואחיד ובכלל לכל מי שרוצה ליצור את מראה ה-Clean Girl בקלות. הוא מבוסס על טכנולוגיה מיוחדת שמעניקה לו גמישות, מטשטשת באופן מיידי נראות של נקבוביות ופגמים עדינים, ומאפשרת לחומר לזוז עם העור מבלי להצטבר בקמטוטים ובקמטי ההבעה, ולכן הוא כמעט בלתי מורגש ונראה טבעי לחלוטין".

ה-Skin Tint כולל מקדם הגנה SPF15 ומגיע בקשת רחבה של 18 גוונים. כאמור, גם הוא מועשר בשורה של רכיבי טיפוח מזינים, בהם חומצה היאלורונית וחמאת שיאה למתן לחות ורכות לעור, פרו-ויטמין D ותמצית פרח הקקטוס לחיזוק מחסום העור, וקומפלקס ויטמין E להגנה על העור מפני נזקים סביבתיים.

סדרת ויטמין של בובי בראון. יח"צ,
"זאת לא פודרה סטנדרטית, היא מרגישה כמעט קרמית"/יח"צ

שלב רביעי - Vitamin Enriched Pressed Finishing Powder

אחרי שמייסדת המותג, בובי בראון, טבעה את המונח "no makeup" makeup (אחד העקרונות של מראה ה-Clean Girl), הפודרה החדשה של המותג יוצרת את מראה ה- "no powder" powder.
"זאת לא פודרה סטנדרטית, היא מרגישה כמעט קרמית", אומר בר שליט. "מזינה את העור בלחות, מכילה ויטמין B5 שנועל את הלחות בעור ומגביר אותה לאורך זמן, מקבעת את האיפור מבלי לייבש את העור או ליצור מראה קמחי ומפודר שאוטומטית גורם לעור להיראות לא טבעי. המראה הטבעי של העור הוא הרי לא מאט, אלא פרשי ובעל ברק בריא. זה בדיוק מה שהפודרה הזאת עושה וזאת המהות של כל מוצרי הסדרה והמותג בכלל. היא יחסית שקופה ומגיעה בארבעה גוונים, כך שהיא מתאימה להרבה גווני עור, ואפשר להשתמש בחלק מהגוונים גם בשביל להוסיף הסמקה קלילה או לחמם ולחטב את הפנים בצורה עדינה וטבעית".

זהו, זה כל מה ששגרת ה-Clean Girl שלך צריכה: ליד שייק הבריאות שאת שותה כל בוקר בשביל לשמור על גוף בריא, לתת גם לעור הפנים שלך "שייק בריאות" משלו (מחמישה מרכיבים בלבד!) ולצאת מהבית כשהיופי הטבעי, הבריא והייחודי שלך זוהר וקורן למרחוק.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully