וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד: מה זה אומר "להכין את העור לאיפור" כמו שצריך?

בשיתוף מאק

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 14:28

כולנו מבינות מה החשיבות של עור בריא ויודעות שכדי שאיפור ייראה טוב וישרוד לאורך זמן צריך להכין את העור לקראתו, אבל מה זה באמת אומר? מה הסיבה שבגללה האיפור לא מחזיק מעמד ואיזו שגרת טיפוח תאפשר לנו סופסוף לשנות את זה?

מוצרי הטיפוח של מאק. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של מאק/יח"צ
מוצרי הטיפוח של מאק. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של מאק/יח"צ

מכירות את זה שאתן יוצאות מהבית והאיפור נראה נפלא, אבל פשוט לא שורד? או גרוע מזה - נעלם רק בחלקים מסוימים של הפנים? יש דבר יותר מתסכל מזה? במיוחד אם אתן יודעות מה אתן עושות, מכירות שמות של רכיבים פעילים, מתחזקות שגרת טיפוח של 6 שלבים בהשראת הקוסמטיקה הקוריאנית ומדקלמות בעל פה, גם אם יעירו אתכן מתוך שינה, ש"אסור לוותר על קרם הגנה" וש"הדבר הכי חשוב באיפור הוא להכין את העור כמו שצריך".

למה באמת האיפור לא מחזיק?

חשבתן בעבר שזה החום והזיעה, אבל לא. גם עכשיו, בשיא החורף, אחרי סרום, קרם לחות ולפעמים אפילו פריימר, האיפור לא מחזיק לאורך זמן. אם זה המצב גם אצלכן, יכול להיות ששגרת הטיפוח שלכן פשוט לא מכינה את העור לאיפור בצורה מספיק טובה. מה עוד צריך, אתן שואלות? הלכנו לברר עם מי שמבינה היטב את חשיבות הטיפוח למראה האיפור - נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC ישראל.
"דבר ראשון", היא אומרת, "אנחנו רוצות עור בריא גם בלי קשר לאיפור. בכוחם של מוצרי טיפוח, כשהם טובים, לעשות ממש טרנספורמציה בעור, להקל על רבים מהאתגרים שקיימים בעור שלנו ואז, כשהעור בריא ומתפקד כמו שצריך, גם האיפור יושב חלק יותר, קרוב יותר לעור, נראה טוב יותר ושורד לאורך זמן".

מילת המפתח, אומרת סקלי, היא איזון, והצורך באיזון העור קיים כל הזמן, כיוון שמצב העור מושפע ממגוון גורמים: מזג האוויר, המצב ההורמונלי שלנו, סטרס, תזונה ועוד. למעשה, מדי בוקר אנחנו מתעוררות עם עור מעט שונה. מטרתם של מוצרי הטיפוח היא להביא את העור למצב מאוזן, כלומר להוסיף עוד ממה שחסר ולנטרל את מה שנמצא בעודף.

"העור שלנו צריך לקבל הזנה ולחות, בדיוק כמו שאנחנו צריכים לאכול ולשתות. כשהעור מורעב וצמא, הוא ירצה להזין את עצמו בכל דרך אפשרית, ואם לא ניתן לו את חומרי ההזנה והלחות באמצעות מוצרי הטיפוח הנכונים, הוא ישאב את חומרי הלחות וההזנה שנמצאים במוצרי האיפור שאנחנו מניחות על הפנים. בכל מוצר איפור, ממייקאפ ועד סומק, יש מים, יש חומרי לחות שמעניקים גמישות למוצר, יש ויטמינים ומינרלים. ברגע שהעור "שותה" אותם, האיפור נעלם. מצד שני, חוסר איזון יכול להתבטא גם בעור שומני שמקבל מוצרי לחות כבדים מדי, דבר שגורם לחוסר יציבות של האיפור. ויש גם המון נשים עם עור מעורב, שבחלקים מסוימים הוא יבש יותר ובחלקים אחרים שמן יותר, ואז רק בחלקים מסוימים של הפנים האיפור נעלם".

מוצרי הטיפוח של מאק. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של מאק/יח"צ
מוצרי הטיפוח של מאק. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של מאק/יח"צ

צעד ראשון לעור מאוזן: מים והיגיינה

הבסיס לעור מאוזן, בריא וקורן באופן טבעי, אומרת סקלי, הוא שני דברים פשוטים: שתייה מרובה של מים ושמירה על היגיינה של העור. "זה אומר לישון על ציפית נקייה, לנגב את הפנים במגבת נקייה ולהקפיד על ניקוי הפנים כמו שצריך. בבוקר אפשר פשוט להשתמש בסבון פנים אבל בערב חשוב לעשות ניקוי כפול: מתחילים עם באלם או שמן ניקוי להמסת הלכלוך והמולקולות השומניות של האיפור, מקדם ההגנה והזיעה, ומשלימים את הפעולה עם סבון הפנים".

"זה כשלעצמו יעשה הבדל משמעותי במראה ובבריאות העור", היא ממשיכה, "אבל זה לא מספיק. צריך לספק לעור הזנה מתאימה וכאן נכנסת לתמונה שגרת הטיפוח שלנו והיכולת של המוצרים שבהם אנחנו משתמשות לשמור על עור מוזן ומאוזן".

צעד שני לעור מאוזן: שגרת טיפוח נכונה

כדי לדעת מהי שגרת הטיפוח הנכונה ביותר להכנת העור לאיפור, מתבקש לשאול דווקא את המאפרים, אלה שפוגשים מגוון סוגי עור ודאגות עור מדי יום ורואים מקרוב איך האיפור מתקבל ומחזיק מעמד על כל אחד מהם. ל-MAC, שידוע בתור מותג איפור מוביל, יש סדרת טיפוח מעולה בשם HYPER REAL שפותחה בשיתוף מומחי עור וטיפוח, אנשי מדע ואמני איפור בדיוק עבור המטרה הזאת.

בימים אלו, משיק המותג מוצר חדש בסדרה - קרם מקציף לניקוי הפנים, וזוהי הזדמנות מצוינת להבין מה הופך את הסדרה לשגרת ההכנה הטובה ביותר של העור לאיפור. התשובה, בפשטות, נמצאת ברכיבים האיכותיים, וכאלו יש לא מעט בכל אחד מהמוצרים. בין היתר, סדרת HYPER REAL מבוססת על מטריצת Pro-4 Power Infusion הכוללת ארבעה רכיבים עוצמתיים שנבחרו במיוחד על מנת לאזן את העור, לשפר את מרקמו באופן מיידי, ולייצר בסיס אופטימלי להנחת איפור:

פרח פיאוני יפני להחזרת הזוהר לעור - פרח נדיר שמגודל ביפן ומשמש כבר שנים ברפואה הסינית המסורתית ובקוסמטיקה הקוריאנית. הסדרה משתמשת במיצוי עלי הפריחה של הפיאוני, שתורמים לאחדות גוון העור ולמיצוקו, לשיפור הזוהר הטבעי של העור, ומכילים סגולות אנטי בקטריאליות, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.
ניאצינמיד לשיפור הטקסטורה ולהחלקת העור - רכיב עוצמתי במיוחד בעל יכולת לחדור בקלות אל העור ולשפר באופן ניכר את קצב חידוש תאי העור ואת גמישותו. השימוש בו תורם לשמירה על מחסום העור, הרגעת אדמומיות ורגישות, הפחתת הנראות של קמטים וקמטוטים, החלקת ועידון טקסטורות, הפחתת היפר פיגמנטציה ועוד.
חומצה היאלורונית לשיפור לחות העור - מולקולה שמהווה מעין מגנט ללחות. כאשר היא נקשרת עם רכיבים לחותיים, היא יודעת לשאת עד פי אלף ממשקלה ולשמור את הלחות בתאים. כתוצאה מכך, היא מסייעת במניעת תהליכי ההזדקנות של העור ושומרת עליו רך, מלא וגמיש.
סירמידים לשמירה על בריאות העור - מולקולות שומניות הקיימות בשכבת העור העליונה שלנו אך הולכות ופוחתות עם הגיל. הסירמידים משקמים ומחזקים את מחסום העור, מסייעים בשמירה על לחות העור ובמניעת חדירת חיידקים ואובדן מים ומלחים.

מוצרי הטיפוח של מאק. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של מאק/יח"צ
מוצרי הטיפוח של מאק. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של מאק/יח"צ

עם התווספותו של קרם הניקוי החדש, הסדרה כוללת ארבעה מוצרים היוצרים יחד שגרת טיפוח מאזנת המותאמת לצרכיו המשתנים של העור:

HYPER REAL FRESH CANVAS CLEANSING OIL - שמן ניקוי אפקטיבי אך עדין, שמסיר בהצלחה איפור עקשן, לכלוך וחלקיקים שומניים אחרים, תוך שמירה על עור רך, חיוני ורענן. שמן הניקוי לא מייבש את העור ולא משאיר אותו שומני, והוא בטוח לשימוש גם על עור רגיש. מתאים לשימוש מדי ערב, כצעד ראשון בניקוי כפול.

HYPER REAL FRESH CANVAS CREAM-TO-FOAM CLEANSER - החבר החדש בסדרה, קרם ניקוי שמקציף במגע עם מים והופך את ניקוי הפנים לחוויה מענגת ומלאת רכות, שמותירה את העור גמיש, רך ומלא בלחות. ניתן להשתמש בו בבוקר כשלב ניקוי יחיד, ובערב כשלב שני של הניקוי הכפול.

HYPER REAL SERUMIZER - אחד המוצרים המתקדמים ביותר, שהוא גם מוצר הדגל של הסדרה - סרום לחות שהתגובות לגביו לא מותירות מקום לספק. כבר אחרי שימוש ראשון 96% מהנשים העידו שהוא משאיר את העור מאוזן יותר, וכן דיווחו שהוא משנה את מרקם העור. אחרי 4 שבועות של שימוש, 94% מהנשים העידו כי הוא משפר את מראה העור ומצמצם את מראה הנקבוביות, 95% דיווחו שעורן נראה בריא יותר בעקבות השימוש במוצר, ו-85% אמרו שהשימוש בו תרם לאיכות האיפור ולעמידותו, וסיפרו כי הוא נשאר רענן לאורך כל היום. "זה מוצר מרהיב, אני לא מתחילה איפור בלעדיו", אומרת סקלי. "הוא כל כך מתוחכם, שהוא יודע להתאים את עצמו לעור, לבצע אופטימיזציה ולתת לעור בדיוק את האיזון שהוא צריך".

HYPER REAL SKINCANVAS BALM - קרם לחות עשיר בעל מרקם קליל ונושם, מעניק לחות עשירה לעור למשך 24 שעות, מרגיע ומחליק את העור באופן מיידי ולאורך זמן ומחזק את מחסום העור. מתאים לשימוש בבוקר ובערב.

בנוסף לתכשירי הטיפוח עצמם, כוללת הסדרה גם מברשת מיוחדת בעלת סיבים רכים ודחוסים וראש מעוגל וזוויתי. כמו התכשירים, גם המברשת נוצרה בשיתוף אמני האיפור והטיפוח של MAC, על מנת לאפשר הנחה מיטבית של הקרם והסרום על עור הפנים.

"הדבר הכי חשוב הוא שתהיה רוטינה, שנדע שאנחנו צריכות לטפל בעור", מסכמת סקלי. "ואז צריך בכל יום להתכוונן למצב הנקודתי שמשתנה. אם מספיקה לך הלחות של הסרום, אפשר לסיים את שגרת הטיפוח איתו ולהתאפר מעליו. אם העור שלך צריך היום אקסטרה לחות, אפשר להוסיף מעל הסרום את באלם הלחות. בכל אחד מהם אפשר להשתמש גם לבד אבל הם עובדים ממש טוב ביחד, ובסך הכל זאת שגרת טיפוח קלה ופונקציונלית שמתאימה לכל אחת, ועובדת מצוין עם איפור".

לכל מוצרי הקולקציה לחצו כאן>>

בשיתוף מאק
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
  • מאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully