וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם: מותג הטיפוח שכולנו חיכינו לו הגיע סופסוף לארץ

בשיתוף ORIGINS

3.8.2023 / 12:46

החודש הושק בארץ המותג ORIGINS, מותג טיפוח טבעי המבוסס על רכיבים עוצמתיים מהצומח ועושה הכל - אבל באמת הכל - כדי לשמור גם על העור שלנו וגם על הסביבה

מותג הטיפוח ORIGINS. יח"צ,
מושק בימים אלו לראשונה בארץ. ORIGINS/יח"צ

אנחנו לא חייבות לדבר על מזג האוויר הטרופי שפוקד אותנו לאחרונה (גשם ביוני?! שיטפונות? השתגעתם??), גם לא על הטמפרטורות הקיצוניות שצפויות לנו בקיץ הקרוב (עזבו, פשוט תישארו בבית). אף אחת מאיתנו לא באמת יודעת אם זה משבר האקלים בכבודו ובעצמו או פשוט הזיכרון הקצר שלנו. אבל בואו. לכולנו ברור שלאט אבל בטוח, האנושות מחריבה את כדור הארץ.

הרבה מותגים היום פועלים מתוך מודעות סביבתית ועושים מאמצים כדי לצמצם את התרומה שלהם לנזקים הסביבתיים, אבל בכזאת מחויבות לנושא כמו של מותג הטיפוח ORIGINS - עוד לא נתקלנו.

המותג, שהושק לראשונה בארץ, נוסד כבר ב-1990, אבל המחקר שהוביל להקמתו החל עוד לפני כן, ב-1983. אנחנו מדברות על 40 שנה אחורה, כשהשיח על הנזקים הסביבתיים של התעשייה ושל תרבות הצריכה לא היה קרוב למה שהוא היום. כבר אז היה ברור למייסד המותג שהתפקיד של מותגי הקוסמטיקה מוכרח להשתנות, ושברצונו להקים מותג עם מצפון, שנעזר בטבע על מנת לשפר את מראה ובריאות העור, אבל גם שומר על הטבע ומעניק לו בחזרה לא פחות. שמו, אגב, הוא ויליאם לאודר, והוא הנכד של לא אחרת מהגברת אסתי לאודר.

מותג הטיפוח ORIGINS. יח"צ,
98% מהרכיבים במוצרי המותג הם רכיבים טבעיים לחלוטין/יח"צ

איך מתבטאת המחויבות של ORIGINS לטבע, לסביבה ולעור שלנו? קבלו רשימה חלקית:

1. המותג מעסיק עשרות בוטנאים ומדענים שחוקרים מדי שנה מאות זנים של צמחים בחיפוש אחר הרכיבים העוצמתיים ביותר בטבע. מוצרי החברה מבוססים על מחקרים פורצי דרך אשר מפיקים את המירב מאוצרות הטבע שלנו, על מנת לייצר חלופות קוסמטיות בטוחות, אפקטיביות וידידותיות לסביבה.

2. 98% מהרכיבים במוצרי המותג הם רכיבים טבעיים לחלוטין.

3. כדי לא לדלל את המשאבים הטבעיים של הצמחים עליהם מבוססים המוצרים, מדעני המותג מגדלים אותם בעצמם באופן מבוקר.

4. על מנת להעניק חזרה לטבע, המותג עורך מבצעי נטיעות מספר פעמים בשנה. מ-2009 ועד היום, נטע המותג יותר מ-2.3 מיליון עצים ברחבי העולם.

5. השקת המותג בישראל נעשית בשיתוף עמותת "ונטעת" הפועלת למען טיפוח ופיתוח יערות אקולוגיים. במסגרת שיתוף הפעולה תתבצע נטיעה של עצים ויצירה של גינות שכונתיות במרחבים עירוניים ברחבי הארץ.

5. המותג משתמש באריזות שעשויות מ-90% חומר ממוחזר, ניתנות למחזור ולמילוי מחדש. עד כמה הם נכנסים לדקויות? המותג החליט לעבור מאריזות זכוכית לאריזות פלסטיק ממקור טבעי, כיוון שאריזות זכוכית, על אף שהן ניתנות למחזור, שוקלות יותר ומכבידות על המטוסים המייצאים אותן לרחבי העולם. המעבר לאריזות פלסטיק מאפשר למותג להעביר את אותה כמות מוצרים בפחות טיסות מזהמות.

6. ואם עוד לא נפלה לכן הלסת לרצפה, נוסיף שצריכת החשמל במפעלי המותג מבוססת במלואה על אנרגיה מתחדשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מותג הטיפוח ORIGINS. יח"צ,
מוצרי הסדרה יתאימו לא רק למי שסובל באופן קבוע מעור מגורה ואדמומי/יח"צ

ועכשיו, למוצרים:

אחרי שהבנו מה המותג עושה עבור הטבע, זה הזמן להבין כיצד הוא גם מפיק מהטבע המון תועלת עבורנו. המגוון הרחב של מוצרי המותג מחולק לשלוש סדרות עיקריות:

סדרת GINZING להגברת האנרגיה הטבעית של העור:

סדרת GINZING הכתומה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית בשם Vital Synthesis, המבוססת על מיצוי שורש ג'ינסנג panax לבן וקפאין מפולי קפה, לטובת חידוש האנרגיה, החיוניות והרעננות של העור, ולשיקום החיות והזוהר שלו. הסדרה כוללת מגון מוצרים כגון סבון ניקוי, סרום, קרם עיניים, מסכת פנים ועוד.

מוצר הדגל של הסדרה הוא ללא ספק קרם הלחות האייקוני GINZING ENERGIZING GEL CREAM, קרם הלחות הנמכר ביותר של המותג, ולא בכדי. לצד הקפאין מפולי קפה והג'ינסנג הלבן, מכיל הקרם גם רכיבים עוצמתיים נוספים כגון ניאצינמיד וויטמין C ממקור צמחי, וכן ג'ינסנג panax אדום וג'ינסנג panax מוזהב. שילוב כל הרכיבים העוצמתיים הללו מספק לעור לחות למשך 72 שעות, מחזק את מחסום העור, פועל לצמצום נקבוביות, תומך ביצירת הקולגן הטבעי של העור ומעניק לו ברק וזוהר טבעיים ומיידיים ומראה עור חלק, רענן וקורן. לקרם מרקם ג'ל נעים ומרענן ואפילו הניחוח הממכר שלו, שמורכב מתערובת של שמנים אתריים, תומך בתחושה הממריצה מבחוץ ומבפנים.

סדרת האנטיאייג'ינג - PLANTSCRIPTION:

המוצרים בסדרת PLANTSCRIPTION מבוססים על תמצית האנוגייסוס אשר מעכב ומונע את פירוק הפיברלין - אחד החלבונים שמהווים את אבני היסוד של העור, יחד עם הקולגן והאלסטין. הפעולה של תמצית האנוגייסוס העוצמתית מחזקת את העור ושומרת על גמישותו, ומסייעת להפחית קמטים וקמטוטים באופן ניכר. הסדרה כוללת מגוון מוצרים כגון סבון ניקוי, סרום, קרם עיניים, קרם לילה, קרם רטינול ועוד.

סדרת MEGA MUSHROOM להרגעה ואיזון של העור:

סדרת MEGA MUSHROOM היא תולדה של שיתוף פעולה ארוך שנים בין ORIGINS לבין ד"ר אנדרו ווייל, המתמחה ברפואה קונבנציונלית וברפואה טבעית. ד"ר ווייל חוקר כבר עשרות שנים את תכונות הריפוי של הפטריות, וקומפלקס הפטריות Molecular Mushroom הכולל פטריות ריישי וצ'אגה מותססות הוא הבסיס לסדרה זו. המוצרים בסדרה מסייעים בהרגעת העור, מחזקים את מחסום העור ואת המערכת החיסונית שלו ומאפשרים לו לפתח חסינות גבוהה יותר מול נזקים סביבתיים.

מחקרים מראים כי בשנים האחרונות, בעקבות הזיהום הסביבתי שהולך וגובר, רגישות העור שלנו עלתה בכ-30%, כך שמוצרי הסדרה יתאימו לא רק למי שסובל באופן קבוע מעור מגורה ואדמומי (גם בעקבות אקנה) אלא לכל מי שמעוניין לחזק את חסינות העור מפני גירויים אפשריים. הסדרה כוללת מגוון מוצרים כגון סבון ניקוי, תחליב טיפולי, סרום, מסכת הרגעה ועוד, וכמו כל מוצרי המותג, גם היא מפגינה אפקטיביות יוצאת דופן ומוכחת מחקרית, הן בטווח המיידי והן לאורך זמן.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף ORIGINS
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully