וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים הוא רק תירוץ: מראות האיפור שאת חייבת לנסות

בשיתוף MAC

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 9:46

אל תסתפקי בתחפושת פשוטה, פורים הוא ההזדמנות שלך להתפרע עם מראות איפור מרגשים, ולנו יש לוקים מפתיעים שיתנו לך השראה

קולקציית האיפור של MAC לפורים. Clown face. איילת ארד, איפור: ירין רחנייב,
קולקציית האיפור של MAC לפורים. Clown face/איילת ארד, איפור: ירין רחנייב

פורים כבר כאן, ובין אם כבר יש לך תחפושת שממתינה למסיבה או שאת מאלו שברגע האחרון מוצאות את עצמן בתור ארוך מדי בחנות התחפושות מחזיקה באוזני ארנב (או שטן, או חתול), למזלנו, כנשים - כל מה שאנחנו באמת צריכות כדי להתחפש בפורים הוא תיק איפור וקצת דמיון.

בדיוק בגלל זה ביקשנו מ-5 מאפרות מובילות ליצור חמישה לוקים מפתיעים, מדהימים ומרגשים עם מוצרי האיפור של - MAC. כל לוק שואב השראה ממקום אחר, ובדרך נותן לך את האפשרות ליצור תחפושת מפתיעה שתגרום לך להיראות ולהרגיש נפלא, להיות שונה מכולם ובעיקר לא להפסיק לקבל מחמאות.

Clown face

ליצן הוא אחת התחפושות המוכרות ביותר, ועם זאת - תמיד אפשר לתת לתחפושת האהובה טוויסט חדש, נשי וקסום יותר. המאפרת ירין רחנייב לקחה השראה מהתנועה של הclub kids משנות התשעים שנהגו להתאפר בצורה צבעונית ומיוחדת שמזכירה איפור ליצני, והוסיפה אלמנטים של ביוטי ודיוק.

התחילי את הלוק עם מייקאפ לבן chromacake, הוסיפי צבעוניות עם גוונים מפלטת הצלליות art library ואל תשכחי אודם שחור retro matte liquid בגוון caviar לטוויסט דרמטי.

קולקציית האיפור של MAC לפורים. טאי דאי. איילת ארד, איפור:  טרז ימיני,
קולקציית האיפור של MAC לפורים. טאי דאי/איילת ארד, איפור: טרז ימיני

טאי דאי

המאפרת טרז ימיני מביאה טוויסט מעניין למראה הטאי דאי האופנתי עם איפור מפתיע במיוחד שכל אחת יכולה להתנסות איתו, ולא דורש טכניקה מדויקת. התחילי בקווים שחורים על פי מצב הרוח שלך בעזרת Chromecake- black black ואז הוסיפי צבע עם צלליות פיגמנט בכל הצבעים. להשלמת הלוק תשלפי את חולצת הטאי דאי הישנה שלך מהארון (כי לכולנו יש אחת לפחות) ואל תשכחי להסיר את האיפור לפני השינה בעזרת שמן הניקוי HYPER REAL FRESH CANVAS CLEANSING OIL.

Colorful love

המאפרת מאי בן אור ומכיחה ש"מלכת הלבבות" יכולה לקבל טוויסט רומנטי וחדשני בעזרת קצת דמיון ותעוזה. הלוק האומנותי נראה מסורבל, אבל כל מה שצריך הוא להתחיל בשרטוט צורת הלב סביב הפנים בעזרת עיפרון שחור graphblack ואז להשתולל עם פלטת הצלליות art library בגוון it's designer. הוסיפי בגדים בסגנון רומנטי ואת מוכנה ליציאה.

קולקציית האיפור של MAC לפורים. Colorful love. איילת ארד, איפור: מאי בן אור,
קולקציית האיפור של MAC לפורים. Colorful love/איילת ארד, איפור: מאי בן אור

Peaceful Nature

המאפרת שרון רוטברט יצרה את המראה האצילי בהשראת טבע פראי, ובין אם את רוצה ליצור מראה זהה או רק לקחת השראה, השילוב בין זהב, שחור ולבן יגרום לך להיראות כמו פיה טבעית וקסומה. הכיני את העור עם Prep + Prime FIX+, הוסיפי דרמה עם איילינר Brushblack ולמקסימום ניצוץ השתמשי ב Glitter -gold. Gliterbronze

Black panther

הסרט הענק הביא איתו גל של תחפושות "הפנתר השחור", אך המאפר ליאור פינגלה מביא אינטרפרטציה אחרת, סקסית ועוצמתית לדמות האהובה. שילוב בין מייקאפChromecake- black black הקרמי לניצוץ הזהוב של Glitter- gold יוצרים מראה שאי אפשר להתעלם ממנו, יחד עם הדגשת השפתיים ב Retro matte liquid lip colour בגוון caviar וצללית Carbon. הוסיפי בגדים בשחור וזהב - רצוי בעור, וצרי מראה פנתר שחור ייחודי שאי אפשר להתעלם ממנו.

קולקציית האיפור של MAC לפורים. Peaceful nature. איילת ארד, איפור: שרון רוטברט,
קולקציית האיפור של MAC לפורים. Peaceful nature/איילת ארד, איפור: שרון רוטברט
קולקציית האיפור של MAC לפורים. Black panther. איילת ארד, איפור: ליאור פינגלה,
קולקציית האיפור של MAC לפורים. Black panther/איילת ארד, איפור: ליאור פינגלה

לא משנה באיזה מראה איפור תבחרי, התחילי את התהליך עם HYPER REAL SERUMIZER, הוא משפר את נראות העור, מעניק זוהר פנימי ומאזן את הלחות, ולקיבוע הלוק התיזי מעט FIX+ STAY OVER, ספריי שמקבע את האיפור עד 16 שעות.

בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully