וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתן כבר מכירות את הסוד לאיפור מושלם? מעכשיו הוא גם מגן לכן על העור

בשיתוף SMASHBOX

30.6.2022 / 15:58

לפני 24 שנים המציא מותג האיפור והטיפוח SMASHBOX את הפריימר הראשון. כעת המותג משיק את הדור הבא של הפריימרים - לא רק שיפור של מראה האיפור ועמידותו אלא גם הגנה והזנה לעור

קולקציית הפריימרים החדשה של המותג – Smashbox’s Photo Finish Silkscreen Primers. יח"צ,
קומפלקס ה- Silkscreen תורם לאיזון, חידוש והזנה של העור ומייצר מחסום נושם וקל משקל שמחזק, מלטש, מחליק את העור ומגן עליו/יח"צ

כמה פעמים יצאתן מהבית, הסתכלתן במראה ונראיתן מיליון דולר, ואז כעבור פחות משעתיים הבנתן: או ששער הדולר צנח בפתאומיות או שמשהו באיפור שלכן פשוט לא מחזיק. זה קצת חמקמק, כי אתן עדיין מאופרות, אבל פתאום משהו בפנים נראה קצת "מלוכלך", לא אחיד, הגימור לא מושלם, הכיסוי שהיה לכן כשיצאתן מהבית כבר לא קיים, וגם המרקם של העור לא נראה חלק.

אין דבר יותר מתסכל מזה. הרי השקעתן במייק-אפ איכותי, שהבטיח להיות עמיד, למדתן איך להניח אותו כמו שצריך עם מברשת או ביוטי בלנדר ואפילו קיבעתן עם קצת פודרה - ובסוף, אחרי כל המאמץ הזה, אתן מוצאות את עצמכן מודות לאל שלפחות בתמונות שאתן מעלות אפשר לשים פילטר. מה אתן מפספסות? ולמה נשים אחרות סביבכן מצליחות לשמור על איפור מושלם לאורך שעות?

קולקציית הפריימרים החדשה של המותג – Smashbox’s Photo Finish Silkscreen Primers. יח"צ,
קולקציית הפריימרים החדשה של המותג – Smashbox’s Photo Finish Silkscreen Primers/יח"צ

הסוד הוא מוצר אחד בלבד: הפריימר. אנחנו יודעות, אחרי הניקיון, הטונר, הסרום וקרם הלחות, הדבר האחרון שמתחשק לכן להוסיף לשגרה הוא עוד מוצר, וגם אנחנו ויתרנו על השימוש בו בעבר מטעמי עצלות לגיטימית, אבל ברגע שניסינו כבר לא יכולנו בלי. זה בסך הכל שלב אחד נוסף בשגרת הטיפוח והאיפור שלכן, אבל ההבדל בין לדלג עליו או לבצע אותו מורגש בצורה מאוד משמעותית.

הפריימר הראשון אי פעם פותח ויוצר על ידי מותג האיפור והטיפוח SMASHBOX COSMETICS ב-1998, באולפן צילום מקצועי. מומחי המותג ניסו להקל על ההתנהלות על סט הצילומים, לעזור לאיפור להיראות טוב יותר בכל תאורה, להישאר עמיד לאורך זמן ולא להצריך טאצ' אפים חוזרים ונשנים. הפריימר הראשון שהם יצרו - The Original Photo Finish Smooth & Blur Primer - הפך לאחד המוצרים האייקוניים ביותר של המותג והביא את בשורת הפריימרים לעולם.

מה שהפך את הפריימר ללהיט, לחלק בלתי נפרד מתיק האיפור של כל מאפר מקצועי ובהמשך גם למוצר חובה בכל בית, הוא היותו מוצר בסיס מעולה שמכין את העור לאיפור בצורה הטובה ביותר. הפריימר, שנכנס לתמונה בין קרם הלחות שלכן לבין המייק-אפ, "ממלא" קמטוטים ונקבוביות, מחליק את העור והופך אותו למצע מושלם לאיפור, מונע את היספגות האיפור בעור ושומר על עמידותו לאורך זמן. ב- Original Primer המקורי, בנוסף למראה עור מושלם ונטול פגמים, נוצר ממש אפקט שמאיר את העור, ולכן המוצר נחשב למהפכני ושומר על מעמד של רב מכר עד היום.

לאורך השנים, יוצרו בסמאשבוקס מגוון פריימרים נוספים ומצוינים, וכעת הם ממציאים את עצמם מחדש שוב, ומשיקים לראשונה דור חדש של פריימרים, שלא רק משפרים את עמידות ומראה האיפור אלא גם מגנים על העור ומטפחים אותו.

קולקציית הפריימרים החדשה של המותג – Smashbox’s Photo Finish Silkscreen Primers. יח"צ,
ארבעת הפריימרים כוללים רכיבים כל כך טובים לעור הפנים שלנו, שהם מהווים תוספת מעולה לשגרת הטיפוח גם בלי להמשיך לשלב האיפור/יח"צ

קולקציית הפריימרים החדשה של המותג - Smashbox's Photo Finish Silkscreen Primers, כוללת ארבעה פריימרים שונים. המשותף לכולם הוא קומפלקס רכיבים חדש וקליל בשם Silkscreen, הכולל אצות אדומות, מולטי ויטמין, חומצה היאלורונית, תמצית פרוביוטית ונוגדי חמצון. קומפלקס ה- Silkscreen תורם לאיזון, חידוש והזנה של העור ומייצר מחסום נושם וקל משקל שמחזק, מלטש, מחליק את העור ומגן עליו מפני נזקים סביבתיים כגון קרינת אור כחול וזיהום אוויר. בנוסף, מעבר לכל התועלות הללו, כל פריימר מסייע להתמודדות עם דאגות עור אחרות ומעניק תועלת ייחודית משלו:

Photo Finish Correct Anti-Redness Primer - פריימר נגד אדמומיות: אם אתן סובלות מאדמומיות, זה המוצר המושלם עבורכן - פריימר שהוא למעשה גם קורקטור, בעל גוון ירוק לטשטוש אדמומיות ופגמים. בנוסף לטשטוש האדמומיויות הוא גם מצמצם את מראה הנקבוביות ומעניק לעור גימור חלק ואחיד.

Photo Finish Primerizer and Hydrating Primer - גם לחות וגם פריימר במוצר אחד: מעבר לתועלות שלו כפריימר, מדובר במוצר המושלם לעור הזקוק ללחות ולתוספת חיוניות. הוא מכיל כמות משולשת של חומצה היאלורונית פלוס ניאניצימיד, המספקים לעור לחות מיידית למשך 72 שעות, מסייעים לחדש את מאגר הלחות בעור ומעניקים לו מראה חלק וזוהר.

Photo Finish Illuminate Glow Primer - פריימר למראה עור זוהר: אם העור שלכן איבד קצת את הגלואו הבריא הזה, שאנחנו כל כך אוהבות, ואתן רוצות להחזיר לעצמכן קצת אור לפנים, זו הדרך. הפריימר עשיר ברכיבים מעולים כמו וויטמין C התורם לאחידות גוון העור, חומצה היאלורונית שמעניקה לחות ומתפיחה את העור למשך 48 שעות, תמצית פסיפלורה המסייעת לחיזוק מחסום העור ופנינים דחוסות שמסייעות להאיר את העור ולהעניק לו מראה זוהר וקורן.

Photo Finish Control Mattifying Primer - פריימר למראה עור נטול ברק בגימור מאט: לכל מי שסובלת מעור שומני ורוצה להיפטר מהמראה המבריק - גם עלייך המומחים של סמאשבוקס חשבו. הפריימר, בעל מרקם ג'ל נעים, מכיל חומצה סליצילית, תמצית הממליס ואבץ, המסייעים לשלוט על ייצור השומן העודף בעור מבלי לייבש אותו ומבלי לפגוע במאזן ה-PH הטבעי של העור. הוא מקל על החלקת המייק-אפ על העור, יוצר גימור מאט טבעי ומאפשר לכן להנות ממראה מוקפד ונטול ברק לאורך זמן.

קולקציית הפריימרים החדשה של המותג – Smashbox’s Photo Finish Silkscreen Primers. יח"צ,
קולקציית הפריימרים החדשה של המותג – Smashbox’s Photo Finish Silkscreen Primers/יח"צ

כפי שאתן יכולות לראות, ארבעת הפריימרים כוללים רכיבים כל כך טובים לעור הפנים שלנו, שהם מהווים תוספת מעולה לשגרת הטיפוח גם בלי להמשיך לשלב האיפור, ואם אתן גם מתאפרות אחריהם - הרווחתן גם הזנה, גם הגנה וגם לוק של מיליון דולר, הפעם למשך כל היום.

בשיתוף SMASHBOX
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully