וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיני את עורך בן רגע לעונת האירועים הקרובה

בשיתוף GLAMGLOW

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 11:27

התועלת המצטברת ובעיקר האפקט המיידי של מוצרי הטיפוח של GLAMGLOW, הם הנשק הסודי שעוזר לכוכבות הגדולות בעולם להשיג מראה זוהר, קורן ומלא חיים תוך דקות. הכירו את החברים הכי טובים שלכן לקיץ הקרוב

GLAMGLOW. יח"צ,
GLAMGLOW/יח"צ

זה התחיל כבר לפני כמה חודשים. תמונות של אצבעות מטופחות עטורות לק ג'ל וטבעת יהלומים הציפו את הפיד, ולאט לאט התחילו לזלוג גם אל הוואטסאפ בתוספת הכיתוב: SAVE THE DATE. לאט לאט היומנים התמלאו, והרגע ממנו כולנו חששנו הגיע: עונת האירועים.

החשש הוא, כמובן, לא מעצם האירוע עצמו, אלא מהשאלה הנפוצה ביותר בקיץ הישראלי: "מה אני אלבש?". כולנו הרי רוצות "לדפוק הופעה" לאירוע, למצוא את האאוטפיט המושלם, את הנעליים המתאימות, להוסיף קצת בלינג ולככב על לוח תמונות המגנטים. אבל עם כל הכבוד למה שנחליט ללבוש, הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן: אף אחד לא באמת זוכר שלבשת את השמלה הזאת בשנה שעברה, אף אחד לא ישים לב אם תמחזרי את האוברול או תנעלי נעליים שכבר ראו ימים טובים יותר. החלק החשוב ביותר בלוק שלך הוא הפנים שלך, ואם תגיעי לאירוע עם פנים זוהרות, קורנות ורעננות - תיראי כמו כוכבת בלי שום קשר למה שתבחרי ללבוש.

השאלה היחידה היא איך עושים את זה כשכמות האירועים ביומן הולכת וגדלה, וכשבין אירוע לאירוע יש גם חיים, שבהם לפעמים את לא ישנה טוב, עובר עלייך יום נוראי בעבודה, או שאת סתם לא במיטבך. כמו כל השאלות החשובות בחיים, גם כאן התשובה נמצאת בידי חכמים, או ליתר דיוק חכמות: הסלבז שלנו.

GLAMGLOW. יח"צ,
GLAMGLOW/יח"צ

כמה מהכוכבות הגדולות בעולם מעריצות גדולות של GLAMGLOW, מותג היופי והטיפוח שמוצריו פותחו על מנת להכין את עור הפנים באופן מיידי לסטים באולפני הוליווד. המותג, שכבש את עיר הכוכבים, הצליח לפתח פורמולה מיוחדת מוגנת בפטנט, שמעבר להזנה ולטיפוח המתמשכים שהיא מעניקה, מייצרת גם אפקט של זוהר, צמצום נקבוביות, טשטוש פגמים וקמטוטים, שניכר באופן מיידי ומחזיק מעמד למשך ימים - בדיוק מה שהכוכבות (ואנחנו) צריכות לפני אירוע.

כדי שתגיעו הכי זוהרות ומוכנות לעונת האירועים הקרובה, בחרנו עבורכן ארבעה מוצרים מובילים שיעניקו לכן את כל הגלאם שאתן צריכות:

GRAVITYMUD - מסכה למיצוק, הרמה והידוק של העור: אם אתן רוצות מראה עור מתוח, מורם, הדוק ומוצק יותר, זו המסכה בשבילכן. מדובר במסכה מתקלפת, שלא דורשת שטיפה, ומיד אחרי השימוש בה תוכלו לראות אפקט מיידי של מיצוק והרמה, תוך שמירה על עור גמיש והדגשה של קווי המתאר של הפנים. המסכה מהווה הכנה מושלמת לאיפור, מכילה חומצה היאלורונית, חימר עשיר במינלרים, תמצית אצה אדומה ועוד, ואינה כוללת פרבנים, פתאלטים וסולפטים.

GLOWSTARTER - קרם לחות למראה זוהר והוליוודי: במקום להשתמש בכל קרם אחר שיזין את הפנים שלכן בלחות, עם ה-GLOWSTARTER תקבלו גם לחות והזנה וגם זוהר סקסי מיידי. הקרם מכיל חומצה היאלורונית אשר שומרת על מאזן הלחות בעור ומעניקה לו מראה צעיר ובריא, חמאת שיאה ושמן חוחובה שמחדשים את מלאי הלחות בעור ומעניקים לו מראה קורן, ואבקת פנינים גרוסות שמעניקה לעור מראה זוהר ומטשטשת פגמים. הוא מגיע בשלושה גוונים שונים וניתן להשתמש בו לבדו, אם אתן מחפשות כיסוי קליל, או להניח מעליו מייק-אפ לכיסוי גבוה יותר. כך או כך, מדובר בבסיס נפלא לאיפור שמותיר את העור רך, זוהר, מואר ומלא חיים. הפורמולה טבעונית ולא מכילה פרבנים, פתאלטים, אלכוהול ופטרולטום.

BUBBLESHEET - מסכת בד לניקוי עמוק: ניקוי עמוק של העור הוא פעולה מומלצת כחלק מהשגרה ובייחוד לקראת אירוע חשוב, ומסכת הבד הזאת היא הדרך הכי נוחה ויעילה לבצע זאת. מדובר במסכת בד תלת ממדית, מועשרת בחומצות אמינו, עלי תה ירוק, פחם וחמצן החודרים לעור

ומטהרים אותו לעומק. המסכה הופכת לקצף מבעבע שמעקצץ על העור וממריץ אותו, תוך המסה של הלכלוך, האיפור והרעלים המצטברים עליו. כל מה שצריך זה להניח אותה על הפנים למשך 3 דקות, להסיר ולעסות את הפנים עם יתרת בועות הניקוי, ולאחר מכן לשטוף את הפנים. מיועדת לשימוש אחת לשבוע.

BRIGHTEYES - קרם עיניים מזין, מאיר, מטשטש כהויות, קווי הבעה וסימני עייפות: ה-מפתח למראה זוהר, קורן וצעיר הוא העיניים שלכן, ולשמחת כל העייפות שבינינו - את ההשפעה של הקרם הזה באמת ניתן לראות בן רגע. הקרם מכיל פפטידים שנלחמים בקמטוטים ובקווי ההבעה, חומצה היאלורונית שמעניקה לחות מתמשכת לעור העדין שמסביב לעיניים, קפאין שממריץ את העור ומטשטש נפיחויות וסימני עייפות, ופנינים גרוסות שמטשטשות כהויות באופן מיידי. בנוסף לאפקט המיידי שלו, שיוצר מראה עיניים עירני, רענן ומואר, ניתן לראות שיפור במראה הקמטוטים העדינים כבר אחרי שימוש של 4 שבועות. הפורמולה טבעונית ואינה מכילה פרבנים, פתאלטים, שומן מינרלי, אלכוהול ובישום סינתטי.

GLAMGLOW. יח"צ,
GLAMGLOW/יח"צ

את כל המוצרים אתן יכולות להכניס לשגרת הטיפוח הקבועה שלכן וליהנות מהתועלת שלהם באופן שוטף, ובנוסף לכך - גם להשתמש בהם כ"עזרה ראשונה" או כבוסט חיוני בימים של אירוע חשוב. אז כדאי שתזהירו את הכלות, כי אתן לגמרי הולכות לגנוב את הפוקוס באירוע שלהן.

לרשימת המוצרים>>

בשיתוף GLAMGLOW

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully