וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו שלום לקראש החדש שלכן: טינט קרמי ללחיים ולשפתיים

בשיתוף בובי בראון

9.6.2022 / 10:00

נגיעה של צבע בלחיים, טאצ' קטן על השפתיים - זה כל מה שצריך בשביל להקפיץ כל לוק ולקבל מראה טבעי, בריא וקורן. הטינט החדש של בובי בראון עושה את שניהם וכל מה שצריך בשביל שזה ייראה מושלם זה את האצבעות שלכן. אז מה הפלא שהתאהבנו?

בובי בראון/בובי בראון

כשהמעלות מתחילות לעלות, הסבלנות מתחילה לרדת. אנחנו רוצות שיבינו אותנו בלי שנצטרך לדבר, אנחנו רוצות שיקלו עלינו בלי שנאלץ לבקש, ואנחנו רוצות להיראות וואו בלי שנצטרך להתאמץ. בימים כאלה, אין דבר טוב יותר ממוצרים רב תכליתיים, שסוגרים יותר מפינה אחת בשגרת האיפור, ושכל מה שצריך בשביל להשתמש בהם ולהיראות מדהים זה את האצבעות שלנו וחצי דקה מהחיים.

בובי בראון. יחצ,
בובי בראון: מתמחים ביצירת מראה טבעי ונטול מאמץ, אך עם זאת זוהר, רענן, חיוני ומלא חינניות/יחצ

זאת הסיבה שאנחנו כל כך אוהבות את בובי בראון - זה בדיוק מה שהם עושים, ככה בטבעי, בלי שנצטרך להגיד שום דבר, פשוט כי זה ה"אני מאמין שלהם": לפשט עבורנו את שגרת האיפור ולהנגיש לנו את השימוש בכל המוצרים.

בובי בראון. יחצ,
טינט קרמי שמיועד גם לשפתיים וגם ללחיים/יחצ

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי ידוע במוצרים האיכותיים שלו, בכמה שהם מיטיבים עם העור ובכמה שהם נוחים, קלים ואינטואיטיביים לשימוש. האג'נדה של בובי בראון היא לאפשר לכל אישה להיראות נפלא, גם בלי "לדעת להתאפר", והם מתמחים במיוחד ביצירת מראה טבעי ונטול מאמץ, אך עם זאת זוהר, רענן, חיוני ומלא חינניות.

עכשיו הם עושים זאת שוב, עם השקת המוצר החדש - CRUSHED CREAMY COLOR FOR CHEEKS & LIPS - טינט קרמי שמיועד גם לשפתיים וגם ללחיים, ומצטרף לקולקציית ה-Crushed lip color של המותג בטיימינג המושלם, עם תחילת הקיץ, כשאין מחמיא יותר ממראה סמוק של נגיעת שמש קלה.

מדובר במוצר שברגע שתכירו, לא תבינו איך חייתן עד כה בלעדיו. הוא מגיע בשפופרת נוחה לשימוש ולנשיאה ולא מצריך ספוגית או מברשת. כל מה שצריך זה להניח כמות קטנה על הלחיים ולטשטש עם האצבעות, ובאופן דומה למרוח גם את השפתיים.

ל- CRUSHED CREAMY COLOR יש מרקם קרמי ומשיי וגימור סאטן שקוף, זוהר וטבעי המאפשר בנייה בשכבות עד להגעה לגוון הרצוי, תוך שמירה על מראה טבעי לחלוטין - כמו גוון בריא ומלא חיים שפשוט קורן מבפנים. בנוסף, הוא מכיל מרכיבי לחות שמרעננים ומזינים את העור.

בובי בראון CRUSHED CREAMY COLOR FOR CHEEKS & LIPS. יח"צ,
מדובר במוצר שברגע שתכירו, לא תבינו איך חייתן עד כה בלעדיו/יח"צ

הטינט מגיע בארבעה גוונים יפהפיים שמתאימים לכל גוון עור:

Creamy Coral - גוון אפרסק קייצי שמעניק רמז מהיר של צבע נחשק ורענן.

Pink Punch - גוון ורוד פוקסיה שניתן לבנייה ממראה טבעי ובריא לצבע עז ומודגש.

Tulle - גוון ורוד רך המחליק על העור ומעניק לו סומק מחמיא המתאים גם ליום וגם ללילה.

Latte - גוון קרמי ניטרלי שמייפה ומבליט את המראה הטבעי של העור.

את הטאץ' הסופי הזה שכולנו מחפשות, זה שחותם את שגרת האיפור הקבועה, משדרג את הלוק ומייצר מראה טבעי וזוהר, תוכלו לקבל עם כל אחד מהגוונים של ה-CRUSHED CREAMY COLOR תוך פחות מחצי דקה. בנוסף, תוכלו להשתמש בו בשביל לרענן את המראה שלכן באמצע יום עבודה, והחלק הטוב ביותר הוא שאפילו לא תצטרכו לקום מהכיסא בשביל זה - כל כך אי אפשר לטעות איתו שאפילו אין צורך במראה בשביל להניח אותו בצורה טבעית ומחמיאה.

לא סתם אמרנו שאנחנו מאוהבות - גם בבובי בראון כמותג וגם בטינט החדש - אבל בעיקר באיך שהם גורמים לנו להיראות, ובקלות שבה הם עושים את זה כל פעם מחדש.

לקטלוג ולפרטים נוספים>>

בשיתוף בובי בראון
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully