וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קייט מידלטון ודנית גרינברג: הניחוחות שיעשו לך את החתונה

מוגש מטעם ג'ו מלון לונדון

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 13:30

עונת החתונות נפתחה, וזה הזמן ללמוד דבר או שניים מהנסיכה מקיימברידג' ומהנסיכה הפרטית שלנו, שהפכו את הניחוחות של Jo Malone London לחלק בלתי נפרד מהחתונה שלהן ויצרו אווירה קסומה ובלתי נשכחת. גם את יכולה

בווידאו: הניחוחות שיעשו לך את החתונה/יח"צ

אצל קייט מידלטון אלה היו נרות בניחוח Orange Blossom שפוזרו בכל רחבי הכנסייה המלכותית בה התחתנה עם הנסיך ויליאם. אצל דנית גרינברג - כמו שכולנו ראינו בסטורי - הנרות של Jo Malone London הפכו לחלק בלתי נפרד מהעיצוב, קישטו את מדרגות הכניסה לבית הכנסת בו נערכה החופה, השתלבו בצורה יפהפייה עם פרחי הגיבסניות הלבנים ועל פי הדיווחים - עטפו את האורחים בניחוח משכר שהכניס אותם מיד לאווירה קסומה ומלכותית.

השתיים, שידועות כמעריצות מושבעות של המותג, הבינו היטב את כוחו של חוש הריח, את היכולת של ניחוחות לייצר ולהעצים אווירה, את התגובות הרגשיות שהם מעוררים בכולנו ואת הזיכרונות שנצרבים בנו בעקבותיהם. ההתייחסות לניחוח שילווה את החתונה הפכה לחלק בלתי נפרד מהחזון שלהן לאירוע, כשבמקום להתעסק רק ב"איך תיראה החתונה", התחילו לשאול "איך החתונה תגרום לאורחים להרגיש".

Jo Malone London, מותג הבישום היוקרתי והאהוב, הוא הדרך המושלמת לייצר חוויית ניחוחות שלמה שתלווה אתכן ואת האורחים שלכן ותהפוך את החתונה, החינה, המקווה או כל אירוע שתרצו - לערב בלתי נשכח שייצרב בזיכרון.

ג'ו מלון לונדון. יח"צ,
ג'ו מלון לונדון/יח"צ

זה מתחיל מבחירת הבשמים לחתן ולכלה. הבשמים של ג'ו מלון לונדון מתאימים כולם, גם לגברים וגם לנשים ומשתלבים בצורה נפלאה אחד עם השני, כך שכבר במפגש של האורחים איתכם ניתן לייצר חוויה שמתפתחת - מתחילה מניחוחות עדינים, שמתאימים לחיבוקים ולקרבה של קבלת הפנים והחופה, ולאחר מכן משלבת ניחוח נוסף, דומיננטי יותר, שמפיץ את הנוכחות שלכם בכל רחבת הריקודים.

בחלל עצמו, ניתן להכניס את האורחים לאווירה הרצויה כבר בכניסה, באמצעות הניחוחות הנכונים. ניחוחות רעננים ופרשיים יכולים לפתוח ולהגדיל את החלל, לייצר תחושה של חופש ומרחב, בעוד שניחוחות מתובלים ועשירים יותר יתנו תחושה חמימה, משפחתית ומפנקת.

העיצוב הנקי, האלגנטי והיוקרתי של ג'ו מלון לונדון יקפיץ וישתלב עם כל בחירה עיצובית שתעשו, ותוכלו להשתמש בנרות ובמפיצי ריח כדי לקשט את שביל הכניסה לחופה ואת הפינות השונות ברחבי האולם. אם תרצו להניח נרות גם על השולחנות עצמם, כדאי יהיה לבחור בניחוחות עדינים שיוסיפו לאווירה אך לא יתנגשו עם מה שיוגש על השולחן.

ולבסוף, ממש כמו בחתונה של דנית, גם אתן תוכלו לפנק את ההורים, המשפחה או המלוות במוצרים מפנקים ואפילו לחלק לאורחים Goody Bags שישאירו להם טעם (או ליתר דיוק ניחוח) של עוד, יזכירו להם תמיד את מה שחוו באירוע ויעטפו אותם בניחוחות המדהימים של המותג.

ג'ו מלון לונדון. יח"צ,
ג'ו מלון לונדון/יח"צ
ג'ו מלון לונדון. יח"צ,
ג'ו מלון לונדון/יח"צ

אילו ניחוחות, אתם שואלים? קבלו כמה לדוגמה:

Peony & Blush Suede - ניחוח עדין ומלטף של פריחה, צעיר מאוד ומתאים גם לכלות בת מצווה. יתאים מאוד לכלה, לשלב החיבוקים של ההתחלה, ובהמשך ישתלב מצוין עם הניחוח העמוק והעשיר של ה- Velvet Rose & Oud.

English Pear & Freesia - אחד הניחוחות האהובים והנמכרים של המותג. אביבי, נשי ומתאים מאוד לאקלים הישראלי כיוון שהוא עדין ולא כבד, אבל מורגש. מחמיא לכל אישה, בכל גיל.

Red Roses - ניחוח קלאסי ודומיננטי של ורדים אדומים, אהוב מאוד באירופה ומזוהה מאוד עם המותג.

Nectarine Blossom & Honey - מושלם לאירוע של בוקר, מאוד פרשי ורענן, מוסיף צבעוניות ומזכיר ניחוחות של שווקי פרחים ופירות כשהם רק נפתחים. מתאים לכל הגילאים.

Wild Bluebell - ניחוח ייחודי ונישתי, עדין כמו טיפות טל על גבעולי פעמוניות ביער קסום של פיות. מתאים מאוד לבנות צעירות אבל גם בעל גרעין חזק של מעריצות בוגרות.

Myrrh & Tonka - עוד ניחוח ייחודי, הפעם חם, סקסי ועשיר, ניחוח שכיף להתמסר אליו. יתאים מאוד לחתן ומומלץ מאוד לשילוב עם הניחוחות הקלילים של המותג כמו ה- English Pear & Freesia או ה- Poppy & Barley.

קחו בחשבון שלמותג יש עוד הרבה ניחוחות נפלאים שיכולים לייצר שילובים נהדרים, אשר כאמור מחמיאים לכל חלל ולכל אדם. בנוסף, לבשמים של המותג יש תכונה מופלאה להתאים את עצמם למשתמש, להריח כאילו נוצרו בהתאמה אישית לכל אדם, ואפילו להשתנות יחד איתו לאורך היום. לגמרי עושה לנו חשק להתחתן בקיץ הקרוב, ואם לא להתחתן אז לפחות להגיע כאורחות.

את כל הניחוחות ניתן למצוא באתר החדש של ג'ו מלון לונדון>>

מוגש מטעם ג'ו מלון לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully