וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבס מושלם לאיפור: המוצר שעונה לצרכים הספציפיים של עור הפנים שלך

בשיתוף סמאשבוקס

16.6.2022 / 10:40

הוא יכול לצמצם נראות נקבוביות, לטשטש אדמויות, להרוות את העור בלחות, לתת לו זוהר, לאזן מראה שומני ועוד. אבל מה זה בעצם פריימר, מתי שמים אותו ולמה בכלל אנחנו צריכות אותו? התשובות בפנים

סמאשבוקס. יח"צ,
סמאשבוקס/יח"צ

אז מה זה בעצם פריימר? האם מדובר בחלק משגרת הטיפוח או משגרת האיפור שלנו? מתי שמים אותו ולמה בכלל אנחנו צריכות אותו? כל אלו שאלות שאנחנו שואלות לפני שניסינו להשתמש בפריימר - אבל השורה התחתונה היא שפריימר הוא אחד מאותם מוצרים שלא ידענו שאנחנו צריכות עד שלא ניסינו אותו.

מדובר בעצם בשלב האחרון של שגרת הטיפוח שלך, שהוא גם השלב הראשון בתהליך האיפור. זהו מוצר ביניים שכל מטרתו היא ליצור קנבס מושלם לאיפור.

הפריימר עונה לצרכים הספציפיים של עור הפנים שלך - הוא יכול לצמצם נראות נקבוביות, לטשטש אדמויות, להרוות את העור בלחות, לתת לו זוהר, לאזן מראה שומני ועוד פעולות שיגרמו לעור להיות מוכן לאיפור.

הסיבה שחשוב כל כך להשתמש בו לפני שמניחים את האיפור היא שמראה איפור טוב מתחיל כבר מהבסיס. בין אם מדובר במייקאפ, פודרה, סומק או ברונזר, כשמניחים אותם מעל לפריימר האיפור יראה טוב יותר וישתלב בצורה הרמונית וחלקה עם העור - מה שייתן לו מראה טבעי ורענן יותר. בנוסף, בניגוד לפעמים בהן אנו חוזרות הביתה אחרי יום ארוך רק כדי לגלות במראה עור פנים עייף ונטול חיים (או איפור), הפריימר יתרום לעמידות האיפור לאורך שעות ארוכות, ויראה בערב ממש כמו שהוא נראה רגע לפני שיצאנו מהבית.

סמאשבוקס אילומינייט/יח"צ

אילומינייט - לעור זוהר וקורן

פריימר פוטופיניש אילומינייט הוא אחד הפריימרים האהובים על המאפר עידן בר שליט. הוא מועשר בפנינים גרוסות וויטמין סי והוא נותן לעור מראה זוהר וקורן - מושלם למי שרוצה לטשטש מראה עור עייף וחסר חיים. והבונוס: ניתן למרוח אותו גם על המחשוף, הידיים ואפילו הרגליים, לתוספת של ברק וזוהר ומראה מלא בגלאם.

סמאשבוקס קורקט/יח"צ

קורקט - מעלים את האדמומיות

פוטופיניש קורקט הוא פריימר שנועד לאזן ולטשטש עור אדמדם ומגורה ולתת לו מראה טבעי ורענן. הפריימר הייחודי מגיע בפיגמנט ירוק והפורמולה שלו מכילה מרכיבים כמו אצות מרגיעות, ורדים ומיצוי פטריות התורמים לאיזון העור באופן מיידי. בנוסף, הוא מחזק את מחסום העור ומגן עליו מפני נזקים סביבתיים וכך בעצם מתקבל עור רגוע, מאוזן ומוכן לאיפור.

סמאשבוקס קונטרול/יח"צ

קונטרול - מנטרל ברק ומאזן שמנוניות

פריימר פוטופיניש קונטרול נועד לנטרול ברק ושומניות בעור הפנים, בדרך כלל עור שומני הוא בעל נטיה לנקבוביות פעורות ואחת הבעיות העיקריות שלו היא שהוא "שותה" את האיפור בתוך כמה שעות. הפריימר מכיל חומצה סליצילית ואבץ המונעים מראה מבריק, שומני ועוזרים לקבלת מראה מאט וחלק ללא קמטוטים.

סמאשבוקס פריימרייזר/יח"צ

פריימרייזר - פריימר שהוא גם קרם לחות

פוטופיניש פריימרייזר הוא פריימר ייחודי המכיל בתוכו שני מוצרים- פריימר וקרם לחות.
מצד אחד, מדובר בפריימר שמכין את עור הפנים לאיפור ושומר על העמידות שלו לאורך שעות, ומצד שני המוצר מרווה את העור בלחות עד 72 שעות ומעשיר אותו בחומצה הילראונית. כמו כוס מים לעור הפנים. הפריימר מיועד לעור יבש ומיובש ונותן לו מראה רענן, חי ומועשר בלחות.

בשיתוף סמאשבוקס
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully