וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרת הטיפוח של אנה ארונוב ודנית גרינברג נחשפת

בשיתוף אסתי לאודר

6.6.2022 / 10:40

לא צריך שגרת טיפוח מסורבלת שתגנוב לנו זמן יקר בבוקר או בערב. דקה אחת ביום היא כל מה שצריך על מנת להזין ולטפח את עור הפנים ולגרום לו להיראות זוהר ומוצק. תשאלו את אנה ודנית

בווידאו: שגרת הטיפוח של דנית גרינברג ואנה ארונוב/יח"צ

כל אישה חיה שגרת חיים אחרת לחלוטין - בזמן שאנה ארונוב מנסה להרוויח כמה שעות שינה רצופות ועדיין לא מוותרת על הריצה, דנית גרינברג מתרגלת לסטטוס "נשואה טריה" בזמן שהיא מתחזקת קריירה שדורשת ממנה להיות פעילה עד לשעות הקטנות של הלילה.

אחת אמא צעירה ואישיות ותיקה ומוערכת בתעשיית הבידור, השנייה יוצרת דור חדש של השפעה עם סגנון ייחודי שלא נראה כאן קודם. אבל למרות שהשתיים מנהלות חיים שונים לחלוטין, הן יכולות להזדהות עם אותו הדבר שאיתו יכולה להזדהות כמעט כל אישה, בישראל ובעולם - וזו אותה תחושה שפשוט אין לנו מספיק שעות ביממה, שאנחנו רוצות לטרוף את העולם, ליהנות, לחוות, להתרגש, לאהוב ולהתלהב, וכמובן אם אפשר גם לנוח, ולקבל לפחות 8 שעות שינה.

אנה ארונוב עם דנית גרינברג. איילת ארד,
אנה ארונוב עם דנית גרינברג/איילת ארד

כולנו עמוסות, כולנו מחזיקות אינספור כדורים באוויר - אבל הדבר שעליו דנית ואנה לא מוותרות, וגם אנחנו לא צריכות לוותר עליו, הוא הטיפוח שלנו. והאמת שזה לא מסובך - לא צריך שגרת טיפוח מסורבלת שתגנוב לנו זמן יקר בבוקר או בערב.

להיפך, שגרת טיפוח צריכה לעבוד בשבילנו ועבורנו והיא צריכה להיות מהירה ויעילה, ולהביא תוצאות נראות לעין. דקה אחת ביום היא כל מה שצריך על מנת להזין ולטפח את עור הפנים, לגרום לו להיראות זוהר ומוצק.

בובי בראון דנית גרינברג. איילת ארד,
דנית גרינברג/איילת ארד

הכוכב של שגרת הטיפוח הוא כמובן סרום ADVANCED NIGHT REPAIR, סרום לתיקון מהיר וכוח מחדש נעורים שממצק את העור, נותן לו גוון אחיד יותר, מצמצם מראה קמטים, קמטוטים ונקבוביות ומרווה אותו בלחות למשך 72 שעות.

מדובר בסרום התיקון הראשון והנמכר ביותר בעולם. הסרום האייקוני כולל טכנולוגיה חדשנית ובלעדית שמאיצה את קצב התיקון הטבעי של העור במהלך הלילה ומעודדת את ייצור הקולגן. יש בו ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית הנועלת את לחות בעור ל-72 שעות, נוגדי חמצון המסייעים להגן על העור מפני פגעי הסביבה והוא מעניק בין לילה מראה עור קורן, בריא ומלא לחות.

בובי בראון אנה ארונוב. איילת ארד,
אנה ארונוב/איילת ארד

כל מה שצריך הוא דקה אחת בבוקר ואחת בערב - לטפטף 5 טיפות על היד, לחמם מעט בין האצבעות ולעסות בעדינות על הפנים תוך שימוש בשתי הידיים בצורת לב קטן, ממרכז הפנים החוצה ולסנטר, ואז לב גדול יותר ממרכז המצח החוצה ולסנטר. לאחר מכן לסיים בעיסוי קל של השאריות על הצוואר.

עכשיו, כבר אי אפשר להתווכח. כמו שמוכיחות אנה ודנית, שגרת יום עמוסה היא ממש לא תירוץ לוותר על שגרת טיפוח, או על עצמנו, ובמיוחד אם מדובר רק בדקה אחת מהיום.

עיצוב שיער: אבישי מסטי.
איפור: טלי פאוור.

בשיתוף אסתי לאודר
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully