וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את לא צריכה מייקאובר כדי להיראות מיליון דולר: הסוד למראה האיפור הטבעי

בשיתוף בובי בראון

31.5.2022 / 10:00

כל אישה שאוהבת להתאפר יודעת: ללכת עם ולהיראות בלי זו אחת המשימות הכי מורכבות. אבל בזכות מותג האיפור היוקרתי בובי בראון, שהיה הראשון להוביל את "טרנד" המראה הטבעי - כל אחת יכולה

בתוכניות ריאליטי מתחום הבישול, השופטים תמיד אומרים שדווקא ההכנה של המנה הכי פשוטה דורשת את המומחיות הכי גדולה. ככה גם בתחום האיפור: ללכת עם ולהיראות בלי זה ממש לא פשוט, וככל שהמראה יותר טבעי ולא מתאמץ - ככה המיומנות צריכה להיות גדולה יותר.

זה לא שאתן חייבות להיות מאפרות מקצועיות כדי להצליח לייצר מראה איפור טבעי. נכון, זה אף פעם לא מזיק, אבל חלק לא פחות חשוב במיומנות שעליה אנחנו מדברות היא היכולת לבחור את המוצרים הנכונים. לשמחתנו, אי שם לפני כ-3 עשורים, החליטה מאפרת ניו יורקית להנגיש את הידע המקצועי שלה לנשים מכל העולם, כדי לאפשר להן ליצור לעצמן לוק נשי, טבעי ולא מתאמץ, בקלות ובמהירות. למאפרת הזאת קוראים בובי בראון.

כיום, כידוע, בובי בראון הוא מותג איפור יוקרתי ומצליח, שפועל על פי המוטו: "אנחנו לא עושים מייקאובר, אלא מעצימים את מה שיפה בכל אישה". איך הם עושים את זה? קודם כל, המותג רואה את עצמו כבית ספר לאיפור. באתר שלהם תמצאו מגוון רחב של סרטוני איפור מעולים מפורטים ומועילים, ואם תגיעו לקנות בחנות עצמה, תקבלו את כל ההסברים שיבטיחו שתדעו להשתמש במוצרים כמו שצריך.

אבל החוזקה הגדולה ביותר של בובי בראון היא שעם המוצרים שלהם, אתן בכלל לא תצטרכו הסברים, כיוון שהשימוש בהם כל כך נוח, פשוט ואינטואיטיבי, שבאמת כל אחת יכולה להיראות מדהים, אפילו במראה הטבעי. ואם זה לא מספיק, המותג מקפיד לייצר מוצרים מעולים שעונים על כמה וכמה צרכים בו זמנית, ודואגים גם להזין את העור ברכיבים מועילים, כי כדי שהמראה הטבעי יעבוד, מומלץ שהבסיס - עור הפנים שלנו - יהיה כמה שיותר בריא.

בובי בראון. יח"צ,
בובי בראון/יח"צ

כדי שתוכלו ליצור עבור עצמכן את המראה הטבעי המושלם, אספנו חמישה מהמוצרים הכי נמכרים ואהובים של המותג, כאלה שפשוט אי אפשר לטעות איתם:

הכנת העור למייק-אפ: VITAMIN ENRICHED FACE BASE & EYE BASE

הכנה טובה של העור למייק-אפ היא אחד השלבים החשובים בכל לוק איפור, ובעיקר במראה הטבעי. הפריימר הזה הוא ההכנה המושלמת לאיפור ויש לו ריח נפלא ועוד הרבה יותר מכך. הוא מועשר בתמהיל ייחודי של ויטמיני E, B ו-C וכולל גם חומצה היאלורונית וחמאת שיאה שמרככות את העור, מזינות אותו בלחות ומעניקות לו זוהר בריא. אם תשאלו אותנו, כדאי להשתמש בו אפילו אם אתן לא מתכוונות לשים מייק-אפ, הן בשל ההזנה המעולה שהוא מספק לעור והן בשל המראה הקורן והחי שהוא מעניק לו. הוא מגיע בגרסה שמיועדת לפנים ובגרסה נוספת שמתאימה לאזור העדין שמתחת לעיניים, ומתאים לכל סוגי העור. אם יש לכן עור יבש או מיובש במיוחד, ניתן להניח אותו מעל קרם לחות, בסוגי העור האחרים ניתן להסתפק בו בלבד ולחסוך שלב בשגרת הטיפוח והאיפור.

בובי בראון. יח"צ,
אחד החלקים הטריקיים ביותר ביצירת מראה טבעי הוא המייק-אפ/יח"צ

מייק-אפ: SKIN LONGWEAR WEIGHTLESS FOUNDATION

אחד החלקים הטריקיים ביותר ביצירת מראה טבעי הוא המייק-אפ. מצד אחד, אנחנו רוצות לכסות את מה שצריך, מצד שני, אנחנו לא רוצות להיראות כאילו שמנו מסכה או שפכטל על הפנים. למזלנו, ככה בדיוק בובי בראון חושבים, והמייק-אפ הזה נקרא SKIN כי הוא פשוט נראה כמו עור אמיתי. אפשר להגיע איתו מכיסוי מאוד קליל וטבעי לכיסוי מאוד גבוה, ובשום מצב הוא לא מורגש על העור כיוון שהוא סופר קליל ואוורירי. הוא עמיד ל-16 שעות, גם במים וזיעה, כולל מקדם הגנה SPF15 ורכיבים מזינים שמרככים ומלחחים את העור כמו חמאת שיאה וגליצרין. הוא מכיל גם פודרות מינרליות, כך שאין צורך לפדר את העור אחריו ולהסתכן במראה אבקתי ומלאכותי, העור נראה רענן, יפה וטבעי, וגם מצטלם נהדר. בובי בראון, אגב, הוא המותג הראשון שייצר מייק-אפ בגווני בז', שתת הגוון שלהם הוא צהבהב. זה היה בתחילת שנות ה-90, ועד אז כל גווני המייק-אפ היו מבוססים על תת גוון ורדרד, אשר מתאים רק לחלק קטן מהאוכלוסייה. כיום, המותג ידוע כמקום הטוב ביותר להתאמת הגוון המדויק לכל אישה.

בובי בראון. יח"צ,
בובי בראון/יח"צ

צלליות: LONG WEAR CREAM SHADOW STICK

גם צלליות הן נקודת תורפה של נשים רבות, וגם על הקושי הזה בובי בראון מצליח להתגבר. צלליות הסטיק של המותג הן ללא ספק הצלליות הכי נוחות לשימוש - פשוט מורחים אותן על העפעף ומטשטשים עם האצבע. זה הכל. אין צורך במברשות, האבקה לא מתפזרת על הפנים ומלכלכת את האיפור, ואפשר לעשות איתן הכל - למרוח כמו עיפרון בקו המים, לייצר מראה טבעי ועדין או מראה דרמטי ומעושן, להיעזר במברשת זוויתית וליצור מהן אייליינר או לערבב שני גוונים וליצור גוון חדש. הצלליות עמידות ל-8 שעות ומגעות במגוון גוונים מושלמים.

בובי בראון. יח"צ,
בובי בראון/יח"צ

גבות: PERFECTLY DEFINED BROW PENCIL

מקום נוסף בו נופלות רבות וטובות הוא מילוי ועיצוב הגבות, שפעמים רבות רחוק מלהיראות טבעי. עם עיפרון הגבות הזה של בובי בראון אין סכנה כזאת, כיוון שהוא קל לשימוש, מגיע ב-10 גוונים שונים ומאפשר מילוי והצללה במהירות וביעילות, ובמראה טבעי לחלוטין. מצד אחד הוא כולל מסרק, מצד שני עיפרון זוויתי, והפורמולה שלו כוללת שעוות פירות שמבטיחה עמידות ל-12 שעות. הסוד למראה גבות טבעי: להתחיל בסירוק הגבה כלפי מעלה, למלא את האזורים החסרים בקווים דקים המדמים את שערות הגבה, ולאחר מכן לסרק את הגבה כלפי מטה ולעשות את אותו הדבר.

בובי בראון. יח"צ,
מוצר השפתיים האולטימטיבי/יח"צ

שפתיים: EXTRA LIP TINT

אחד המוצרים הנמכרים ביותר של בובי בראון, מוצר השפתיים האולטימטיבי שהוא בדיוק מה שאנחנו מתכוונות אליו כשאנחנו מדברות על איפור קליל ביותר, כמעט בלתי מורגש והכי לא מתאמץ שיש. מדובר בעצם בבאלם טיפולי לשפתיים שמורכב מתמהיל שמנים בוטניים הכולל, בין היתר, שמן זית, שמן אבוקדו ושמן חוחובה. הוא מספק לשפתיים לחות מיידית ולאורך זמן, מצמצם את מראה הקווים הדקים והיבשים שעל השפתיים, מרכך אותן, מחזק את מחסום הלחות, ומעניק להן שטיפה עדינה של צבע. ממכר, תאמינו לנו.

אם אתן מעדיפות לקנות אונליין, תוכלו להיעזר ב-VTO שנמצא בגרסת המובייל של האתר, כדי "למדוד" וירטואלית ולבחור מייק-אפ, שפתונים וצלליות בגוון המדויק. הבטחה שלנו - עם חמשת המוצרים האלה תוכלו סופסוף ליהנות, בכל המובנים, מלוק נטול מאמץ.

לכל הפרטים והמוצרים>>

בשיתוף בובי בראון
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully