וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הדרך הקלה ביותר להיראות זוהרות באופן יומיומי

בשיתוף MAC

19.5.2022 / 10:00

לפעמים אנחנו זקוקות לפתרון קסם כדי להיראות זוהרות גם כשאנחנו מרגישות בדיוק להפך. בשאר הימים? אנחנו סתם רוצות להיראות זוהרות. קבלו את קולקציית Lightful C3 של M.A.C שתאיר לכן את הפנים

קולקציית הטיפוח החדשה של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C – Lightful C3. איילת רבינוביץ׳,
מעניק אפקט מיידי/איילת רבינוביץ׳

כולנו יודעות כמה חשוב לטפח את עור הפנים, ואיך שגרת טיפוח נכונה, תזונה בריאה ושינה טובה יכולות לשנות את מראה העור שלנו לחלוטין, אבל מה לעשות - לפעמים, גם אם עשינו את הכל נכון, יש ימים שבהם המציאות טופחת לנו על הפנים. תרתי משמע.

אתן מכירות את הימים האלה. ימים שבהם העור נראה אפור, חסר חיוניות, נפול ועייף, ממש כמוכן. ואתן עוד אחרי 3 כוסות קפה. בימים כאלה, לאף אחת מאיתנו אין סבלנות לשגרת הטיפוח הרגילה, שמרגישה ארוכה מכרגיל וגם לא תמיד מצליחה לשפר את המצב. כל מה שהיינו רוצות זה למצוא איזה פתרון קסם שייתן לנו אפקט מיידי. לשמחתכן, מצאנו פתרון כזה, או ליתר דיוק - ארבעה פתרונות כאלה, שלא רק ישפרו את מראה העור שלכם משמעותית בן רגע, אלא גם יטפלו בבריאות ובמראה העור בטווח הארוך.

קולקציית הטיפוח החדשה של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C – Lightful C3. MAC,
גרסה חדשה ומשודרגת/MAC

הקסם שעליו אנחנו מדברות הוא קולקציית הטיפוח החדשה של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C - Lightful C3, שהיא גרסה חדשה ומשודרגת לסדרת Lightful, אחת מסדרות הטיפוח האהובות של המותג. כמי שמכירות היטב את M.A.C, אנחנו יודעות כמה המותג מוביל בכל מה שקשור לחדשנות בעולם הקוסמטיקה, ועד כמה מוצרי הטיפוח שלו מהווים בסיס מושלם לאיפור, אבל אפקט הוואו שקיבלנו כבר אחרי שימוש אחד בסדרה החדשה הצליח להפתיע אפילו אותנו.

למעשה, כבר מלראות את העיצוב של המוצרים - נקי, פשוט ומבוסס על גווני ורוד ולבן - מתחשק להשתמש בהם, וברגע שמריחים את הריח המדהים שלהם זה בכלל סיפור אהבה. אבל בואו נדבר רגע על מה הם עושים לעור הפנים. הסדרה מבוססת על קומפלקס של ויטמין C, עשב אלמוגים, תמצית פריחת דובדבן ופנינים ורודות, שכבר בשימוש מיידי מספק לעור בוסט של לחות, מייצר גוון עור אחיד ומעניק לעור הפנים זוהר ורדרד, טבעי, קורן ומלא חיים, שאחרי שחווים אותו פעם אחת אי אפשר לחזור למוצרי טיפוח אחרים.

את היתרונות של הסדרה תוכלו להפיק גם משימוש בכל אחד מהמוצרים בנפרד, והם יהוו לכן גלגל הצלה נפלא לימים של עור עייף ואפרורי ואמצעי מהיר ופשוט לייצר מראה אקסטרה זוהר לקראת אירועים חשובים. אבל ההמלצה שלנו היא לשלב אותם כחלק קבוע משגרת הטיפוח שלכן, כיוון שלצד האפקט המיידי, השימוש בסדרה מטפח את העור גם בטווח הארוך והופך אותו רווי בלחות, רך, גמיש ומלא נפח, בעל מרקם חלק יותר, גוון אחיד יותר וזוהר יפהפה שנראה כאילו מגיע מבפנים.

קולקציית הטיפוח החדשה של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C – Lightful C3. איילת רבינוביץ׳,
לכל מוצר גם יתרונות בנפרד/איילת רבינוביץ׳

סדרת Lightful C3 כוללת ארבעה מוצרים

CLARIFYING GEL-TO-FOAM DEEP CLEANSER - אם יש משהו שאנחנו אוהבות אלה תכשירי ניקוי שהופכים לקצף, ואת התכשיר הזה אהבנו במיוחד. מצד אחד הוא עדין מאוד, מרענן את העור ומותיר אותו רך, תפוח ולא מיובש, ומצד שני מנקה אותו לעומק ומסיר איפור ולכלוך. המרקם ההתחלתי שלו הוא מרקם ג'ל נעים והריח, הו הריח, לא תרצו להפסיק. את הג'ל ניתן להניח ישירות על עור פנים יבש, לעסות בתנועות מעגליות ואז להקציף עם מעט מים פושרים ולשטוף. יש להימנע משימוש באזור העיניים.

RADIANT HYDRATION SKIN RENEWAL LOTION - הוא אמנם נקרא lotion אבל למעשה מדובר בנוזל שקוף וסמיך, נעים ומרענן, אשר מזין את העור בלחות וכולל חלקיקים זוהרים קטנטנים המאירים את העור ומעניקים לו גוון זוהר. בשימוש לאורך זמן העור נראה חיוני, אחיד ובריא יותר, ייצור הסבון מופחת ומראה הנקבוביות מצטמצם. בקיצור, אם אתן רוצות לקבל מראה מואר וקורן באופן מיידי ולאורך זמן - המוצר הזה הוא בדיוק בשבילכן.

HYDRATING MICELLAR WATER MAKEUP REMOVER - עוד חלק הכרחי בשגרת הטיפוח הוא מסיר איפור עדין ויעיל שעושה את העבודה בלי מאמץ, וזה בדיוק מה שעושה התכשיר הזה. בנוסף, הוא לא מכיל אלכוהול, לא מייבש את העור ואף להפך - מעניק לו, כמו כל המוצרים בסדרה, בוסט של לחות מיידית.

RADIANT HYDRATION SKIN RENEWAL EMULSION - אם אתן אוהבות את שגרת הטיפוח שלכן מהירה ומעוניינות בקרם לחות קליל שנספג מהר (מצוין לפני איפור), מאוד תאהבו את המוצר הזה - אמולסיה קלת משקל וייחודית שמעניקה לעור לחות מיידית, מרככת אותו ומוסיפה לו אפקט ורדרד ומואר, כך שהעור נראה צח, זוהר ואחיד יותר גם באופן מיידי וגם לאורך זמן. לקראת הקיץ הישראלי והלח, שמתקרב אלינו בצעדי ענק, הקלילות של האמולסיה על העור היא יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד.

את המוצרים תוכלו להשיג ברשת חנויות M.A.C ובאתר האונליין של המותג, אבל קחו בחשבון - זה לא קל, כל הזוהר הזה. זה מאוד קל. וזה ממכר.

בשיתוף MAC
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully