וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות להתרגש: הקולקציה החדשה של בובי בראון

בשיתוף בובי בראון

12.5.2022 / 10:40

קולקציית הקורקטורים והקונסילרים החדשים של בובי בראון הופכת את המראה שלנו לטבעי ורענן יותר. עם מגוון עצום כל כך, כל אחת יכולה למצוא את הגוון המושלם עבורה

הקולקציה החדשה של בובי בראון/הילאל עלאגו

בובי בראון הוא אחד מאותם מותגים שכל השקה שלהם גורמת לחובבות האיפור והטיפוח להתרגשות - איכשהו, גם בתוך עולם רווי במוצרי איפור, כשנראה שכבר אין מה לחדש ולעשות, הם מצליחים להביא טוויסט חדש, יעיל ומדויק יותר מכל מה שהכרנו עד עכשיו. וגם הפעם המותג לא מאכזב, עם קולקציית הקורקטורים והקונסילרים החדשים שהופכים את המראה שלנו לטבעי ורענן יותר.

seperator

הקורקטור והקונסילר החדשים בגרסת הסטיק הם למעשה עפרונות קלילים ונוחים לשימוש שמטרתם לנטרל כתמים באופן מידי מתחת לעיניים או על פני העור, להבהיר כהויות ולעורר עור עייף - וממש כמו יתר המוצרים של המותג, גם הם מגיעים עם מגוון עצום של גוונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המושלם עבורה.

מוצרי איפור בובי בראון. איילת ארד,
עפרונות קלילים ונוחים לשימוש/איילת ארד

אבל לפני הכל, הדבר החשוב ביותר להתעכב עליו הוא ללא ספק השאלה "מה זה בכלל קורקטר ואיך לא ידענו שזה המוצר שאנחנו צריכות?"

קורקטור הוא בעצם המוצר שנועד לנטרל את הכהויות והכתמים עוד לפני שמכסים אותם עם קונסילר. כך למשל כהות כחלחלה - סגלגלה מתחת לעיניים תנוטרל בעזרת תת גוונים צהבהבים וכהות בגוון חום - ירקרק תנוטרל על ידי גוון אפרסקי. ברגע שמניחים קורקטור בגוון הנכון, הפגמים מטושטשים באופן משמעותי, וכך, בעזרת משיחה אחת מהירה ומדויקת, הפגמים מיטשטשים וכל מה שנשאר הוא להשלים את האיפור שכבה דקה של קונסילר להחלקה, הארה ויצירת מראה מושלם. כמובן שניתן להשתמש בקורקטור גם ללא קונסילר - למראה טבעי ונטול פגמים, אך הצמד החדש ניתן לבניה ונוצר על מנת שנוכל להגיע לכיסוי המועדף עלינו.

ה-SKIN CORRECTOR STICK מגיע ב-12 גוונים, הוא פותח על ידי אמני האיפור של המותג והוא עמיד עד ל-12 שעות ללא סדקים. טכנולוגיית Slow Churn מסייעת ביצירת המרקם החמאתי והשמנתי והפורמולה הקלילה כנוצה מתמוססת לתוך העור. הוא מכיל תמצית פולי קפה וזרעי סליקורניה שמסייעים לטפח ולהזין את העור בלחות שמתפיחה ומחליקה אותו, והופכת את הקורקטור לאמצעי האידיאלי להכנת העור למייקאפ.

  • מוצרי איפור בובי בראון. בובי בראון,

    SKIN CONCEALER STICK - WARM IVORY

    175
    לחצי כאן לרכישה
  • מוצרי איפור בובי בראון. בובי בראון,

    SKIN CORRECTOR STICK - EXTRA LIGHT BISQUE

    175
    לחצי כאן לרכישה
  • מוצרי איפור בובי בראון. בובי בראון,

    SKIN CORRECTOR STICK - DARK PEACH

    175
    לחץ כאן לרכישה
  • מוצרי איפור בובי בראון. בובי בראון,

    SKIN CORRECTOR STICK - Natural

    175
    לחצי כאן לרכישה
מוצרי איפור בובי בראון. איילת ארד,
12 גוונים שונים/איילת ארד

ולאחר שיצרנו מראה חלק וטשטשנו את הפגמים, ניתן להניח את ה-all-over Skin Concealer Stick החדש, שנוצר גם הוא על ידי אמני איפור. הפורמולה קרמית, נוחה, רכה וקלה למיזוג ולבנייה בטכנולוגיית Slow Churn , והיא נמשחת במרקם קליל ומאפשרת בנייה חלקה בשכבות ללא סימנים.

מוצרי איפור בובי בראון. איילת ארד,
העור נראה רענן למשך כל היום/איילת ארד

הקונסילר מחליק ומתמזג על העור עד שהוא יוצר מהפך מיידי במראה העור למשך 12 שעות ללא שינוי גוון, הוא מבהיר את מראה העיגולים הכהים ומפחית את הפגמים, כך שהעור נראה רענן למשך כל היום.

והבונוס: הוא מכיל מרכיבים מזינים כמו פולי קפה וזרעי סליקורניה, כך שבזמן שהוא דואג למראה עור חלק, הוא גם מטפל בו למראה בריא וזוהר יותר.

בשיתוף בובי בראון
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully