וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Top 5 של האיפור: 5 מוצרי החובה שיסגרו לכן לוק מושלם

בשיתוף סמאשבוקס

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 15:34

בשביל להיראות וואו, כל מה שאת צריכה זה 5 מוצרים. עידן בר שליט, המאפר הראשי של SMASHBOX ישראל, בוחר את 5 המוצרים שהם must בכל תיק איפור וחושף כמה סודות מקצועיים

בווידאו: 5 מוצרי החובה שיסגרו לכן לוק מושלם/עריכה: גלעד מן מנהיים

בכל מה שקשור לאיפור, אף אחד לא יכול לומר שאנחנו מסתפקות במועט. תשאלו את האקספלור באינסטגרם ואת האלגוריתם של טיקטוק ששורפים לנו שעות על צפייה בסרטוני איפור מכל הסוגים. תשאלו את תיק האיפור שלנו (או שניהם. או ארבעתם) שכבר עולה על גדותיו מרוב מוצרים.

אבל אם נהיה כנות, ועל זה יסכימו איתנו לא מעט חובבות איפור - בסופו של דבר, רוב הזמן אנחנו משתמשות באותם מוצרים קבועים, כי כדי ליצור את הלוק היומיומי המושלם, לא צריך יותר מדי. למען האמת, חמישה מוצרים זה כל מה שאתן צריכות, בתנאי שהם מדויקים ואיכותיים.

אמרנו איכות ודיוק - אמרנו SMASHBOX, ומי אם לא עידן בר שליט, המאפר הראשי של SMASHBOX ישראל, יכול להמליץ לנו על המוצרים המדויקים ביותר, שהם חובה בכל תיק איפור? בסרטון המצורף תוכלו לראות במו עיניכן איך, באמצעות 5 מוצרים בלבד, ניתן ליצור טוטאל לוק שלם, טבעי ומהמם. כבונוס - עידן גם חולק איתנו כמה סודות יופי מקצועיים:

PHOTO FINISH Smooth & Blur Primer - כל לוק איפור מתחיל בפריימר, וכשהפריימר שלכן מגיע מהמותג שהמציא את הפריימר, והוא עצמו הפריימר המקורי והראשון בעולם - אתן לגמרי מסודרות. הפוטו פיניש מטשטש קמטוטים וקווי הבעה, מצמצם את מראה הנקבוביות, מחליק את מרקם העור והופך אותו למצע הטוב ביותר לאיפור. כל מייק-אפ שיגיע מעליו ייראה הכי טוב שאפשר וגם ישמור על עמידות לאורך כל היום.

הטיפ של עידן: נמרח לכן האייליינר? הפריימר הוא מוצר גאוני לתיקון! פשוט טבלו מקל צמר גפן במעט מהפריימר והאיפור שנמרח יתוקן בקלות.

HALO Healthy Glow All In One Tinted Moisturizer SPF25 - אמרנו לוק מושלם ב-5 מוצרים? טוב, לקחנו בחשבון מוצר אחד שהוא למעשה ארבעה מוצרים: גם מייק-אפ שנותן כיסוי קליל, גם קרם הגנה מפני השמש SPF25, גם קרם לחות המעניק לעור לחות מתמשכת ל-24 שעות וגם פריימר. הוא מועשר ברכיבים שעושים לעור שלנו רק טוב כמו זהב, גוג'י ברי ופפטידים, ורואים את זה: העור נראה אחיד, קורן, זוהר ולגמרי טבעי.

הטיפ של עידן: אם אתן רוצות כיסוי מלא יותר, הניחו קודם כל קונסילר על האזורים הרצויים ומעליו הניחו את ה- HALO. התוצאה: כיסוי גבוה יותר תוך שמירה על המראה הטבעי, או במילים אחרות עור מושלם לאורך כל היום.

סמאשבוקס: 5 מוצרי החובה שיסגרו לכן לוק מושלם. יח"צ,
סמאשבוקס: 5 מוצרי החובה שיסגרו לכן לוק מושלם/יח"צ

  • סמאשבוקס. יח"צ,

    עפרון גבות

    לחצי כאן לרכישה
  • סמאשבוקס. יח"צ,

    פריימר קלאסי

    לחצי כאן לרכישה
  • סמאשבוקס. יח"צ,

    קאליקונטור

    לחצי כאן לרכישה
סמאשבוקס. יח"צ,
סמאשבוקס/יח"צ

שלב ההכנה לאיפור

The CALI Contour - אם אהבתן את הקונספט של ארבעה מוצרים במייק-אפ HALO אחד, אתן תעופו על הפלטה הזאת, שכוללת 6 מוצרים (!) עשירים בפיגמנט: ברונזר וקונטור שיאפשרו לכן לחטב ולפסל את הפנים, סומק שנראה כמו נשיקה קלה של שמש על הפנים, פודרת הארה שמייצרת מעין "פילטר מציאותי" לגימור יפהפה של מראה הפנים ושני שימרים בגוונים שונים שיאפשרו לכן להוסיף נגיעות של הארה ולקבל מראה זוהר. כמכורות, אנחנו יכולות להגיד לכן שהפלטה הזאת סוגרת לכן פינה לכל לוק.

הטיפ של עידן: לטוטאל לוק מושלם, כל אחד מהמוצרים בפלטה יכול לשמש גם כצללית עיניים!

Brow Tech To Go - אף לוק לא מושלם בלי טאצ' קטן לעיצוב הגבות, וכשיש לנו שני מוצרים באחד - אנחנו מרוויחות פעמיים: בצידו האחד זהו עיפרון גבות זוויתי שמאפשר ממש לצייר את הגבות ולמלא אותן תוך שמירה על מראה עדין וטבעי, ובצידו השני - מסקרה שקופה, באמצעותה ניתן לסרק ולסדר את הגבות ולקבע אותן למשך כל היום.

הטיפ של עידן: התחילו בסירוק הגבות כלפי מעלה, השתמשו בעיפרון על מנת למלא את המקומות הרצויים וסיימו עם צידו השני של העיפרון - בקיבוע הגבות בעזרת המסקרה השקופה.

Super Fan Fanned-Out Mascara - המוצר האחרון בחמישייה המנצחת שלנו הוא המסקרה המדהימה של סמאשבוקס, בעלת המברשת הסיליקונית שמגיעה לכל ריס וריס, מפרידה, מרימה, מאריכה, מעגלת ומעבה את הריסים, עמידה בלחות ובזיעה, ובשורה התחתונה - ממש כמו שהשם שלה מעיד עליה, פשוט עושה "פן" לריסים.

הטיפ של עידן: למראה עיניים גדולות - מרחו את המסקרה כלפי מעלה, למראה חתולי וסקסי - מרחו את המסקרה הצידה, כלפי קצה הגבה החיצוני.

סמאשבוקס. יח"צ,
סמאשבוקס/יח"צ

סמאשבוקס: 5 מוצרי החובה שיסגרו לכן לוק מושלם. יח"צ,
סמאשבוקס: 5 מוצרי החובה שיסגרו לכן לוק מושלם/יח"צ

התאהבתן? גם אנחנו: שגרת האיפור שלנו הפכה לקלה ומהירה מתמיד, המחמאות לא מפסיקות להגיע ואפילו תיק האיפור מודה לנו מקרב לב על ההקלה בעומס. את ה-Top 5 ניתן להשיג באתר סמאשבוקס וברשתות אפריל, סופרפארם, המשביר ו-BE. תתחדשו!

בשיתוף סמאשבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully