וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרומים: כל מה שרציתן לדעת ולא היה לכן את מי לשאול

בשיתוף אסתי לאודר

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 10:36

אחרי שקיבלנו למערכת המון שאלות בנושא, ריכזנו עבורכן את כל מה שחשוב לדעת על סרומים. אז כדי לקבל תשובות פנינו למומחים של אסתי לאודר, החברה שמובילה את שוק הסרומים למעלה מ-40 שנה, שהביאה לעולם את הסרום הראשון Advanced Night Repair, שמתחדש כל פעם עם פטנט חדש

סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
הנוסחה שלו כל כך סודית, כל כך מורכבת וכל כך שמורה כך שהיא מוגנת בפטנט עד לשנת 2033 ורק לאסתי לאודר הזכויות עליה/יח"צ

עבור נשים רבות, שימוש בסרום הוא סימן שאלה גדול: באמת צריך את זה? קרם לחות לא מספיק? למי יש בכלל זמן להכניס עוד שלב לשגרת הטיפוח? כולנו שאלנו את השאלות האלה, כולנו לא הבנו בשביל מה זה טוב - עד שניסינו. ומאז, לא משנה כמה נמהר, נאחר או נהיה עייפות, אנחנו פשוט לא מוכנות לוותר עליו.

בין אם אתן מהמתלבטות או מהמכורות, תמיד כדאי להבין קצת יותר על החומרים שאתן מניחות על הפנים, ולכן החלטנו לאסוף את כל השאלות שהגיעו אלינו למערכת בנושא. כדי שנוכל גם לתת לכן תשובות מועילות, פנינו אל המומחים של אסתי לאודר, החברה שפיתחה את הסרום הראשון בעולם -Advanced Night Repair (או בקיצור ANR)- שעד היום, 40 שנה אחרי, עם פורמולות שונות שהתעדכנו בו, הוא הסרום הנמכר ביותר בעולם.

מה זה סרום?

סרום הוא תמצית מרוכזת של רכיבים פעילים, שמורכבת ממולקולות קטנות החודרות לעומק העור, ומטפלות מבפנים, בצורה ממוקדת וחזקה, בדאגות עור שונות.

מה ההבדל בין סרום לבין קרם לחות?

המרקם של הסרום נוזלי וקליל יותר, לעומת קרם הלחות הסמיך יותר, והסרום מרוכז יותר וחודר לעומק העור, בעוד שקרם הלחות מורכב ממולקולות גדולות יותר ומטפל בשכבות העליונות של העור.

היכן משתלב הסרום בשגרת הטיפוח?

מומלץ להשתמש בסרום בוקר וערב, אחרי ניקוי הפנים ולפני קרם הלחות.

סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
הסרום הנמכר ביותר בעולם/יח"צ
סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
טיפוח אין דבר כזה Less is more, להיפך: more is more/יח"צ

האם אפשר לוותר על קרם לחות אם משתמשים בסרום?

לא. השימוש בסרום בלבד לא יניב את אותן תוצאות כמו שימוש משולב של סרום עם קרם לחות. ראשית, מדובר במוצרים שמשלימים זה את זה ושהשילוב ביניהם ממקסם את הפעולה של כל אחד מהם. שנית, קרם הלחות "נועל" את הסרום ואת הלחות בתוך העור, ודבר שלישי - בטיפוח אין דבר כזה Less is more, להיפך: more is more, ולוותר על קרם הלחות או על הסרום זה פשוט לוותר על עוד שכבה של תועלות חשובות.

מאיזה גיל מומלץ להשתמש בסרום?

התשובה הזאת הולכת להיות אכזרית, אבל מישהו צריך להגיד את זה: טעינו כשחשבנו שאנחנו יכולות להקדיש את שנות ה-20 שלנו לפאן טהור והנאה מהנעורים ולהתעסק בהשלכות של הגיל רק מגיל 30. עד גיל 20 אנחנו מתבגרות, ומרגע שסיימנו להתבגר, בלי טיפת רחמים או תקופת חסד - אנחנו מתחילות (ומתחילים) להזדקן. לכן השימוש בסרומים למיניהם מומלץ כבר מגיל 20, בין אם זה לטיפול בדאגות עור ספציפיות או למטרות אנטי אייג'ינג. ככל שתתחילו מוקדם יותר כך העור יישמר במצב טוב יותר.

האם יש סוגים שונים של סרומים? איך נדע לבחור את הסוג המתאים לנו?

סרומים נחלקים לסוגים שונים בהתאם לדאגות העור בהן הם מטפלים - יש סרומים למיצוק העור, לאיחוד גוון העור ולהבהרת כתמים, לטיפול בקמטים ובקמטוטים, לצמצום נקבוביות ועוד. הסרום המתאים ביותר עבורכן יהיה סרום שמתמקד בדאגת העור שמפריעה לכן.

האם אפשר להשתמש ביותר מסרום אחד?

the more the merrier - בהחלט ניתן להשתמש ביותר מסרום אחד אם יש לכן מספר דאגות עור שונות בהן אתן רוצות לטפל. מצד שני, אתן יכולות להשתמש בסרום אחד כמו ANR, סרום אנטי-אייג'ינג שעונה על כל דאגות העור, וזה בדיוק הזמן לספר לכן קצת עליו, כי אי אפשר לדבר על סרומים בלי לספר על המוצר בבקבוקון החום שהתחיל את הכל:

למעשה, כשהסרום פותח לראשונה במעבדות של אסתי לאודר, בשנת 1982, הוא יועד לשימוש בלילה בלבד ונקרא Night Repair. המומחים של אסתי לאודר למדו אז לעומק את תהליך חידוש העור המתרחש באופן טבעי מדי לילה, שבמסגרתו הגוף מייצר קולגן - חלבון התורם למיצוק ולגמישות של העור. הפורמולה הייחודית שפותחה אז במעבדה הצליחה לייצר סביבה אופטימלית שמסייעת לעור לחדש ולשקם את עצמו.

סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
המרקם שלו מאוד קליל, הוא נטול שומן ונספג במהירות/יח"צ
סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יח"צ,
מדובר במוצר שהוא מותג בפני עצמו/יח"צ

זו הייתה הפעם הראשונה שהעולם התחיל לדבר על תיקון העור ולא רק על טיפוח, והתוצאות היו מדהימות. כעבור מספר שנים, פיתחה החברה גרסה חדשה ומשופרת של הסרום אשר כוללת גם נוגדי חמצון שמגינים על העור מפני כל נזקי הסביבה: זיהום אוויר, קרינה, אור כחול, רדיקלים חופשיים ועוד. הגרסה המחודשת קיבלה את השם החדש - Advanced Night Repair, ומאותו רגע הסרום הפך מתאים לשימוש גם ביום וגם בלילה:

ביום - מספק הגנה של 8 שעות מפני הנזקים הסביבתיים אשר מאיצים את קצב ההזדקנות של העור.

בלילה - מייעל ומעודד את תהליך החידוש הטבעי של העור וגורם לו להתנהג כמו עור יותר צעיר.

כיום, מדובר במוצר שהוא מותג בפני עצמו. חברות מתחרות מנסות לשכפל את ההצלחה שלו אולם הנוסחה שלו כל כך סודית, כל כך מורכבת וכל כך שמורה כך שהיא מוגנת בפטנט עד לשנת 2033 ורק לאסתי לאודר הזכויות עליה. המוצר נבדק ונמצא יעיל על כל סוגי העור, גווני העור, המינים והגילאים, וזכה עד כה במעל 150 פרסי איכות ברחבי העולם.

המרקם שלו מאוד קליל, הוא נטול שומן ונספג במהירות, העור נראה קורן, בריא, מלא נפח, לחות וחיוניות מיד אחרי השימוש, ולאורך זמן אפשר ממש לראות כיצד הוא נלחם בסימני ההזדקנות: תוך 3 שבועות יש שיפור ניכר במראה הקמטים והקמטוטים, אחרי שימוש בבקבוקון אחד של 50 מ"ל העור נראה ומרגיש מוצק יותר, הנקבוביות מצומצמות יותר וגוון העור אחיד יותר. בנוסף, הסרום מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית ש"נועלת" את הלחות בעור ל-72 שעות ומאפשרת לכל הקסם הזה לקרות.

תמיד חשוב להשלים את השימוש בסרום עם קרם לחות, ואם יש לכן דאגת עור ספציפית שאתן רוצות לתת לה אקסטרה מיקוד, אתן יכולות לשלב בשגרת הטיפוח שלכם סרומים נוספים. רק תקפידו על דבר אחד: שה- ANR יהיה תמיד הראשון שפוגש את העור אחרי שלב הניקוי. כי כשמאות מיליוני נשים מכורות לאותו מוצר, חלקן כבר 40 שנה - סביר להניח שהן לא טועות.

בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully