וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקשיבו למומחים: הכול מתחיל בעיצוב גבות מושלמות

בשיתוף בובי בראון

17.3.2022 / 7:16

גבות מעוצבות - היום זה כבר ברור - יקפיצו וישדרגו אפילו את האיפור היומיומי, המינימלי והטבעי ביותר. לרגל השקת עיפרון גבות חדש, אולטרה דק וסופר מדויק מבית מותג האיפור היוקרתי בובי בראון, קיבלנו מהמאפר הראשי של החברה טיפים לעיצוב הגבה המושלמת

עיפרון הגבות החדש של בובי בראון. יח"צ,
עיצוב הגבות הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד משגרת האיפור ועיפרון הגבות - ללא פחות ממוצר חובה/יח"צ

אח, גבות, גבות. לכאורה, פרט קטן ושולי בפנים, שעד לפני מספר שנים לא קיבל יותר מדי התייחסות. אבל מספיק להסתכל בתמונות מהניינטיז כדי להבין עד כמה הגבות הן חלק משמעותי בפנים ולקוות שטרנד הגבות הדקיקות לא ישוב עוד. לעולם. לא עוד.

הטרנד הנוכחי, ששומר על יציבות מרשימה בערך מאמצע העשור הקודם, הוא גבות טבעיות, מלאות ונוכחות - תודה לאל. בעקבותיו, עיצוב הגבות הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד משגרת האיפור ועיפרון הגבות - ללא פחות ממוצר חובה. אז כשמותג איפור כמו בובי בראון מוציא עיפרון גבות חדש - זו סיבה למסיבה ואנחנו מיד רצות לנסות.

עפרון הגבות החדש, ה-Micro-Brow Pencil, הוא בעצם שני מוצרים באחד - מצד אחד מסרק לגבות, מצד שני עיפרון אולטרה דק וסופר מדויק המאפשר ליצור קווים עדינים ודקיקים שמחקים את מראה שערות הגבה. העיפרון מגיע ב-10 גוונים שונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המדויק שלה, ולהשתמש בו כדי להגדיר את קווי המתאר של הגבה, למלא, להצליל ולעצב אותה מחדש תוך שמירה על מראה טבעי. הפורמולה הקרמית והעשירה של העיפרון כוללת תערובת שמנים מרככים ושעוות, המאפשרים שימוש קל ומבטיחים עמידות - גם במים, לחות, וזיעה - למשך 24 שעות.

חשוב לציין שהעמידות הזאת כוללת שמירה על גוון אחיד כי תאמינו או לא, יש עפרונות שאחרי מספר שעות על העור עוברים תהליך התחמצנות והופכים לאדמדמים (!). לא נספר לכן איך אנחנו יודעות את זה, רק נרמוז שאלא אם כן זה צבע הגבות שלכן מלכתחילה, לא נעים לגלות באמצע יום עבודה שכל המשרד בוהה בגבות הג'ינג'יות שלכן.

עיפרון הגבות החדש של בובי בראון. יח"צ,
מומחיות הגדולה ביותר של בובי בראון היא לייצר מוצרים שהשימוש בהם קל ואינטואיטיבי והתוצאות – כמו של איפור מקצועי/יח"צ

אם אתן חוששות שהעיפרון הדק יצריך מכן מומחיות מיוחדת, אתן יכולות להיות רגועות - זה מוצר שנועד לנשים כמונו וכמוכן, ובטח לא רק למאפרים מקצועיים. למעשה, המומחיות הגדולה ביותר של בובי בראון היא לייצר מוצרים שהשימוש בהם קל ואינטואיטיבי והתוצאות - כמו של איפור מקצועי, כך שבאמת כל אחת יכולה. אבל כיוון שחלק מערכי המותג הם גם להעביר את הידע הלאה, להנגיש את סודות האיפור וללמד כל אישה כיצד להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמה, וכיוון שעבורנו זו מצווה לעזור לנשים לשקם את הריסות הניינטיז ולהתגבר על שנים של מריטות מיותרות - ביקשנו מעידן בר שליט, המאפר הראשי ומנהל ההדרכה של בובי בראון, לחלוק איתנו שלושה טיפים בסיסיים וחשובים לעיצוב הגבה:

1. כללי אצבע לקווי המתאר של הגבה: דמיינו קו דמיוני שעובר במאונך, במקביל לאף, מאמצע הנחיר אל הגבה. זהו הקו בו הגבה אמורה להתחיל. הקצה השני של הגבה ימוקם על המשך הקו הדמיוני שבין אמצע הנחיר לזווית העין, והנקודה הגבוהה ביותר בגבה תמוקם על המשך הקו הדמיוני המחבר בין אמצע הנחיר לבין האישון. ועכשיו, במקום לדמיין, קחו סרגל ותמדדו. זה אולי ייראה קצת מגוחך אבל מה זה רגע אחד עם סרגל על הפנים לעומת שנים של גבות מושלמות?

2. טיפ לשרטוט גבות: בשלב הראשון, מסרקים את שיער הגבה כלפי מעלה, כדי לראות אזורים חסרים/ דלילים בקו הגבה התחתון ולמלא אותם. בשלב השני, ניחשתן נכון - מסרקים את שיער הגבה כלפי מטה וממלאים אזורים דלילים/ חסרים בקו הגבה העליון. אחרי שמילאתן את האזורים הדלילים, אפשר לסרק את הגבה בחזרה למצב הרצוי. הסירוק האחרון הזה, לאחר המילוי, לא רק ייתן לכן גבה מסודרת אלא גם יטשטש מעט את השערות שציירתן ויטמיע אותן בעור, כך שהמראה הסופי שתקבלו יהיה עדין וטבעי.

עיפרון הגבות החדש של בובי בראון. יח"צ,
עפרון הגבות החדש, ה-Micro-Brow Pencil, הוא בעצם שני מוצרים באחד/יח"צ
עיפרון הגבות החדש של בובי בראון. יח"צ,
הילדים, בן הזוג והקריירה לא מספיקים - גם לגבות שלכן יש צרכים/יח"צ

3. בחירת מוצרים לעיצוב הגבות: הילדים, בן הזוג והקריירה לא מספיקים - גם לגבות שלכן יש צרכים: יש גבות שזקוקות למילוי או לעיבוי, יש גבות שזקוקות לעיצוב ושרטוט, יש כאלה שבורכו בגבות מלאות ועבות וצריכות אך ורק סידור וסירוק. לשמחתנו, את הצרכים של הגבות שלנו ממש קל לספק, בייחוד כשזה עם המוצרים הנכונים:

עיפרון למילוי והצללה - אם אתן זקוקות בעיקר למילוי ולהצללה של פנים הגבות, לבובי בראון יש עיפרון גבות נוסף - Perfectly Defined Brow Pencil, גם הוא כולל מצד אחד מסרק ומצד שני עיפרון, אך חוד העיפרון שלו הוא זוויתי. זה אמנם לא מאפשר שרטוט של שערות גבה דקות כמו ה- Micro-Pencil, אבל בהחלט מתאים לגבות דלילות ומאפשר מילוי והצללה מהירים ויעילים. הפורמולה שלו מבוססת על שעוות פירות ומספקת עמידות ל-12 שעות, וגם הוא מגיע ב-10 גוונים שונים.

צלליות למילוי והצללה - פתרון נוסף של בובי בראון למי שזקוקה אך ורק למילוי והצללה ומעדיפה צלליות על פי שימוש בעיפרון הוא ה- Brow Kit - פלטה של שתי צלליות אבן בשני גוונים משלימים, אחד מעט בהיר יותר מהשני. למה שני גוונים? הטיפ של עידן בר שליט הוא להשתמש בגוון הבהיר יותר בחלק הפנימי של הגבה ולהכהות לכיוון הקצוות. הצלליות מגיעות בשלושה צמדי גוונים, עמידות למשך מספר שעות וניתנות כמובן לשימוש גם על העפעף.

מסקרה לסירוק וצביעה של הגבות - מוצר נוסף של המותג הוא ה- Natural Brow Shaper & Hair Touch up - מסקרת קרם ג'ל שמסרקת וצובעת את שיער הגבות. המסקרה מגיעה ב-10 גוונים שונים, מסרקת ומסדרת את כל השערות הסוררות וצובעת אותן בעדינות. הפורמולה שלה כוללת פרוטאין חיטה ופרו ויטמין B5 המסייעים לריכוך שערות הגבה, וניתן להשתמש בה בפני עצמה, אם אתן רק זקוקות לסידור ולהדגשה של הצבע, או כמוצר משלים לעפרונות/ לצלליות.

וטיפ אחרון לנפגעות הניינטיז: אם הייתן אז מספיק גדולות בשביל למרוט גבות, היום אתן כנראה מתחילות לגלות בהן שערות לבנות. אל תוותרו על המסקרה. באמת שכבר סבלתן מספיק.

לפרטים נוספים ורכישה>>

בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully