וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביב מגיע וזה בדיוק הזמן להתחדש בניחוח משלך

בשיתוף ג'ו מלון לונדון

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 13:43

תמיד חלמת להיות מהנשים האלה שעוברות ברחוב ומשאירות אחריהן שובל של ניחוח מעלף, בלעדי רק להן? JO MALONE LONDON, מותג הבישום והלייפסטייל היוקרתי מצליח לעשות זאת פעם אחר פעם, ומשיק קולקציית אביב פרחונית הכוללת שני ניחוחות חדשים ומטריפי חושים

בישום של JO MALONE LONDON.
האביב כאן, וזה הזמן להתחדש

שמתן לב שהשמש כבר שוקעת קצת יותר מאוחר? שהימים מתארכים, שהאוויר נהיה מעט יותר חם, שהירוק והפריחה מתחילים לצוץ בכל פינה? אין ספק שהאביב כבר כאן, ו-וואו כמה שזה עושה לנו חשק להתחדש.

אם אתן מכירות את המותג JO MALONE LONDON, אתן כנראה מתחילות כבר עכשיו להתרגש יחד איתנו. א- כי אביב זה פריחה, ופריחה זה ניחוחות משכרים וניחוחות משכרים זה ג'ו מלון לונדון, ב- כי מדובר במותג שמקפיד להיות תמיד עדכני ולרענן את הקולקציה הקיימת שלו עם ניחוחות חדשים שמתאימים לכל עונה, ג- כי אנחנו מדברות כאן על מותג שהציב סטנדרט חדש להענקת מתנות ועכשיו, עם פסח שמתקרב, הוא הכתובת למתנה המושלמת, בין אם זה לעצמכן או לאנשים שאתן הכי אוהבות.

לחנות המוצרים של Jo Malone London באינסטגרם לחצו כאן

בישום של JO MALONE LONDON.
ניחוח ייחודי שמותאם לכל אחת מכן אישית

למי שעדיין לא מכירה את המותג שמסובב אלפי ראשים (או ליתר דיוק אפים) מדי יום, נספר ש-JO MALONE LONDON הוא מותג פרימיום בוטיקי ויוקרתי שהוקם בלונדון ב-1994, ועוסק בכל מה שקשור בניחוחות, החל ממוצרים לגוף כמו בשמים, קרמים ופילינגים מסוגים שונים, סבונים, שמני אמבט ומקלחת ועוד, וכלה במוצרים לבית כמו נרות, דיפיוזרים, ספריי לבישום האוויר או לבישום בדים ועוד ועוד.

אחד המאפיינים הבולטים של המותג הוא ההסתכלות על ניחוח כעל עולם שלם המורכב מרבדים שונים. כחלק מתפיסת העולם הזאת, ידוע JO MALONE LONDON כמותג שדוגל בשילוב בין ניחוחות הבשמים השונים ליצירת ניחוח ייחודי שמותאם לכל אחת מכן אישית. בנוסף, היכולת להשתמש במספר מוצרים עם ניחוחות זהים או שונים, כמו למשל בבושם, קרם גוף ו-Hair Mist, יוצרת ניחוח מורגש יותר, עמוק, מלא בשכבות ורבדים שמתגלה מחדש מכל כיוון ובכל תנועה שתעשו. באותו אופן, אגב, אפשר לשלב גם בין הניחוחות של המוצרים הביתיים, כך שגם לבית שלכן יהיה ניחוח ייחודי ומזוהה.

בישום של JO MALONE LONDON.
מתעדנכים מדי עונה בניחוחות הייחודיים המתאימים לה

דבר נוסף שמאפיין את המותג הוא האיכות, המתבטאת בעיצוב האסתטי של המוצרים, בנוחות השימוש בהם, בשירות וכמובן בניחוחות עצמם, אך לא פחות מכך - במקצועיות של המותג בכל הנוגע להענקת מתנות. כל מתנה שתרכשו מהמותג, בין אם היא לחג, ליום הולדת או פשוט כפירגון לעצמכן (מומלץ!) תיארז במקום, מולכן, במארז יוקרתי ומרשים, עם הפפיון האייקוני של המותג, ועם ניחוח מטריף כשלעצמו. תארו לעצמכן, כמתנה לפסח הקרוב, מארז של בושם, תחליב גוף וספריי בישום לבית שמדבר באותה השפה - אין יותר מדויק מזה, בייחוד אם תשלבו במארז ניחוחות אביביים חגיגיים ומשמחים.

כמו שהזכרנו, JO MALONE LONDON הוא מותג שמקפיד להתעדכן מדי עונה בניחוחות הייחודיים המתאימים לה, ובקולקציה האביבית של המותג, ה- Blossoms Collection, המושקת ממש בימים אלו, מציג המותג שני ניחוחות חדשים בהשראת ימי הקיץ נטולי הדאגות של סרדיניה, האי עם החולות הזהובים והשקיעות הרומנטיות.

בישום של JO MALONE LONDON.
גם הבית צריך בישום

Sea Daffodil Cologne - ניחוח פרחוני, נשי ועדין של חבצלות חוף לבנות ונדירות, עם חיזוק של צמח הילאנג ילאנג ושזירה עדינה של וניל. מתאים מאוד לשילוב עם ניחוח פרחוני אחר. חבצלות החוף הלבנות, אגב, הן פקעות פרחים, הממשיכות לפרוח הרבה אחרי שכל שאר הפרחים שלצידן קמלים - ואם בחירת הבושם שלנו אומרת משהו עלינו אז זה בדיוק מה שהיינו רוצות שהיא תגיד.

Bitter Mandarin Cologne - ניחוח שמזכיר מעט את ניחוח הדגל של המותג, ה- Lime basil & mandarin, ומוסיף רבדים עמוקים יותר לקולקציה הפרחונית. הבושם מבוסס על פריחת המנדרינה עם תיבול חמים של ענבר ומעט איריס יקר. הניחוח המתקבל עסיסי, שובב ומפתה.

בנוסף לשני הבשמים בניחוחות החדשים, שמגיעים בקולקציה באריזות של 50/100 מ"ל, כוללת הקולקציה גם ניחוח אהוב ומוכר שחוזר במהדורה מיוחדת: ה-Silk Blossom שכולו חגיגה של פריחה, מגיע גם הוא בגרסת קולון של 50/100 מ"ל וכן בגרסת דיפיוזר לבית. את כל הפרחוניות השמחה הזאת חותמים שני ניחוחות מוכרים נוספים שגם הם קיבלו שדרוג אביבי, ה-Orange Blossom שמגיע כ-Hair Mist משכר וה-Nectarine Blossom & Honey Diffuser שפשוט יכניס את האביב אל תוך הבית שלכן.

כל ניחוחות המותג הם ניחוחות יוניסקס, כך שגם הגברים בחייכן יכולים ליהנות יחד איתכן. עכשיו השאלה היחידה היא איך בוחרים? ההמלצה שלנו - פשוט תגיעו לחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב או לחנות הבוטיק בקניון TLV, ותנו לסטייליסטים של ג'ו מלון לונדון להתאים עבורכן את שילוב הניחוחות המדויק שיהיה פשוט - אתן.

בשיתוף ג'ו מלון לונדון
  • עוד באותו נושא:
  • בישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully