וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי הטיפוח שישאירו את העור שלך צעיר וחיוני וגם יאפשרו לך למחזר

בשיתוף בובי בראון

22.2.2022 / 7:16

את סדרת הטיפוח המצליחה EXTRA SKINCARE השיקו במותג האיפור והטיפוח בובי בראון כבר לפני שנים, כשזיהו מחסור במוצרי טיפוח עשירים ומזינים בשוק. היום מושקת הסדרה מחדש בגרסה עשירה ומזינה הרבה יותר, השיפור במראה העור מיידי וכבונוס - האריזות גם אקולוגיות

בובי בראון EXTRA SKINCARE. יח"צ,
בובי בראון EXTRA SKINCARE/יח"צ

ממש לא מזמן, אולי נתקלתן, התחיל להסתובב ברשתות ציוץ של עיתונאית אמריקאית שציינה שהנשים הקשישות מהסדרה "בנות הזהב", הן באותו הגיל ואפילו צעירות יותר מהדמויות של קארי, מירנדה ושרלוט ב"פשוט ככה", סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה". הלם. למרות שאם חושבים על זה, זה לא ממש מפתיע.

אחרי הכל, המודעות לחשיבות הטיפוח כיום היא הרבה יותר גבוהה מבעבר. מוצרי טיפוח מעולים הם הבסיס למראה עור בריא, ולכל מראה איפור - יומיומי, דרמטי, עם כיסוי קליל או מלא, זה בכלל לא משנה, והיום כולנו יודעות את זה. כשעור הפנים סובל ולא מטופל, שום איפור לא יסתיר את זה. זה בדיוק המוטו שמוביל כבר שנים את מותג האיפור המקצועי והיוקרתי בובי בראון, אשר ידוע כמצטיין גם בתחום הטיפוח.

בובי בראון EXTRA SKINCARE. יח"צ,
בובי בראון EXTRA SKINCARE/יח"צ

העיקרון פשוט: העור שלנו זקוק להזנה וללחות (וכמובן להגנה מפני נזקים סביבתיים כמו שמש, אור כחול ועוד, שמותירים את חותמם על העור). בגילאים צעירים זה קל - עור צעיר הוא לרוב שמן יותר ולכן לרוב ידרוש מוצרים קלילים ועדינים שיזינו אותו בלחות מספקת ויגנו עליו מפני נזקים עתידיים. אבל החל מגיל מסוים, העור מתחיל להשתנות וזקוק להזנה הרבה יותר עשירה ולהרבה יותר לחות. הסיבה היא שעם השנים, רמת הלחות בעור הולכת ויורדת, והאלסטין והקולגן - שני חלבונים חיוניים למראה עור צעיר - כבר לא מיוצרים באותה הכמות.

ההבדל בין העבר לבין היום הוא שהיום אנחנו מודעות לזה מראש, ויש לנו גם את הטכנולוגיה שמייצרת מוצרי אנטי אייג'ינג מעולים, שמספקים בדיוק את ההזנה המתאימה לעור מתבגר ובוגר. מתי כדאי להתחיל להשתמש בהם? בעיקרון, מהרגע שאתן מזהות קמטוטים ראשונים. אבל היום השימוש במוצרי אנטי אייג'ינג מתחיל בגילאים צעירים יותר ויותר, הן בגלל המודעות הגדולה והן בגלל ההשפעה של הרשתות החברתיות שגורמות לכולנו לחלום על מראה עור שכאילו נמצא תחת פילטר - אבל במציאות.

אמנם פילטר תמידי במציאות זו דרישה קצת מופרכת, אבל אם יש מוצרים שיכולים לסייע לנו לשמור על מראה העור ולשפר אותו, אלה ללא ספק תכשירי הטיפוח של קולקציית EXTRA SKINCARE החדשה, מבית בובי בראון.

בובי בראון EXTRA SKINCARE. יח"צ,
בובי בראון EXTRA SKINCARE/יח"צ

אם השם נשמע לכן מוכר, אתן לא טועות. מדובר בסדרת טיפוח וותיקה, אהובה ומוצלחת במיוחד של בובי בראון, שנוצרה לפני שנים מתוך בקשה של המאפרים המקצועיים של החברה, אשר ראו שהלקוחות שלהם זקוקים למוצרי טיפוח מזינים ועשירים יותר מאלו שניתן היה להשיג אז בשוק. היום, לקח המותג את הסדרה כמה צעדים קדימה, עם השקה מחודשת של 3 מוצרים, בגרסה עשירה ומזינה הרבה יותר. מדובר במוצרי חובה לעור מתבגר/ בוגר, אך הם בהחלט יכולים להתאים גם לעור צעיר יותר, כחלק משגרת לילה מזינה, מגנה ומונעת. הקולקציה המחודשת והמשודרגת כוללת:

קרם לחות EXTRA REPAIR MOISTURE CREAM INTENSE: קרם בעל פורמולה עשירה ועתירת פפטידים המכילה, לעומת הגרסה הקודמת, כמות גדולה פי 5 של הפפטיד ארגירלין המעודד את ייצור הקולגן ותורם למיצוק העור ולטשטוש והחלקה של קמטוטים וקמטי הבעה; וכמות גדולה פי 5 של אצטיל גלוקוזמין, המסייע להסרת תאים מתים ולחידוש העור, ומשפר את מרקם העור. כמו כן, הפורמולה החדשה כוללת קומפלקס ויטמין E ונוגדי חמצון המספקים הגנה מפני אור כחול ויוצרים אחידות בגוון העור, גליצרין וחומצה היאלורונית שמזינים את העור בלחות מיידית ולטווח ארוך, חמאת שיאה מרככת, חומצה לינולאית מזינה וקפאין שממריץ את העור ומעניק לו זוהר וחיוניות. על אף המרקם העשיר הקרם לא כבד ומהווה בסיס מצוין לאיפור. האפקט שהוא נותן מיידי, ובשימוש מתמשך מתקבלות תוצאות מדהימות.

קרם עיניים EXTRA REPAIR EYE CREAM INTENSE: קרם העיניים מכיל מספר רכיבים דומים לאלו של קרם הפנים כמו פפטידים, חמאת שיאה, גליצרין וחומצה לינולאית, אך הוא מרוכז הרבה יותר, כי העור הדק של העיניים מצריך טיפול אינטנסיבי יותר. הקרם כולל גם שמנים בוטניים, תמצית שורש של עץ תות וסקוטלריה שמסייעים בהבהרת כהויות, אצות ים ואצות חומות שמסייעות בהפחתת נפיחויות, קפאין שמעניק זוהר וחיוניות, ולעומת הפורמולה הקודמת יש בו כמות גדולה פי 3 של חומצה היאלורונית וכמות גדולה פי 10 של זמן זרעי מדופואם. הקרם מעניק זוהר, לחות ונפח, משפר את מחסום העור, מרכך את העור ומפחית את נראות הקמטוטים. גם במקרה זה ניתן לראות ולהרגיש שיפור מיידי, ותוך 4 שבועות ניכר שינוי משמעותי.

באלם ניקוי EXTRA BALM RINSE: עוד מוצר בעזרתו בובי בראון מוכיחה שהיא לא רק מותג איפור מוביל אלא גם מותג טיפוח מעולה. מדובר בבאלם ניקוי עשיר המכיל מרכיבים מזינים כמו שמן זית, גליצרין, שמן תפוז ועוד. הבסיס למראה עור צעיר, חיוני ובריא הוא קודם כל הניקיון, ועם הבאלם הזה אתן מקבלות גם המסה והסרה מלאה של לכלוך ושאריות איפור, גם הזנה, החלקה וריכוך של העור, וגם שמירה על רמות הלחות.

הקולקציה האקולוגית יוצרה מתוך מחשבה לא רק על העור שלנו אלא גם על הסביבה, והמוצרים מושקים באריזות יוקרתיות הניתנות למחזור ולמילוי מחדש. בסך הכול, מדובר במוצרים לא פחות ממעולים שמטפלים בכל דאגת עור אפשרית, ואם הם גם מסייעים בשמירה על העולם שלנו - מה עוד אנחנו יכולות לבקש? סדרת הטיפוח הזאת כנראה ממש בעדנו, ואנחנו, ללא ספק - ממש בעדה!

בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully