וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהחברה המובילה במייק-אפים משיקה מייק-אפ חדש, לא מדובר רק בצבע

בשיתוף אסתי לאודר

23.2.2022 / 6:56

מכירות את זה שאתן מסתכלות במראה ורואות רק את הפגמים, ואז החברה הכי טובה תמיד גורמת לכן להרגיש יותר טוב עם עצמכן? אז במיוחד בשבילכן: קבלו את החברות החדשות הכי טובות שלכן - המייק-אפים של אסתי לאודר

אסתי לאודר. אסתי לאודר,
אסתי לאודר/אסתי לאודר

למה אנחנו משתמשות במייק-אפ? על הנייר, יש המון סיבות: לכסות פיגמנטציה, לכסות אדמומיות, לטשטש גוון עור לא אחיד, להסתיר אקנה, כהויות מתחת לעיניים, סימנים של הגיל - זה נכון, אבל זה ממש לא הכול. מייק-אפ טוב הוא החברה הטובה ביותר של כל אישה, זאת שיודעת שהרשימה הזאת של כל דאגות העור שלך - היא לא את. היא אולי ההורמונים שלך, העייפות שלך, הלחץ הנפשי שלך, הפיצה שאכלת אתמול, אולי אפילו הגיל שלך, אבל היא לא את. ומה שמייק-אפ טוב יודע לעשות זה להדגיש את העיקר על פני הטפל - לגרום גם לך לחזור לראות את עצמך, ולא את דאגות העור שלך.

בגלל זה, למייק-אפ טוב באמת אין תחליף. כולנו היינו שם. קנינו מוצרים פחות מתאימים. התנסינו והתאכזבנו, השקענו כסף במייק-אפים שלא "עשו את העבודה", לפעמים אפילו חשבנו שהכול בגלל שאין לנו עור מושלם. אבל היום אנחנו יכולות להגיד בקול רם: זה לא אתן, וזה בטח לא העור שלכן. כל מה שאתן צריכות זו חוויה מתקנת, ואם יש מוצרים שיכולים להבטיח לכן את זה, אלו המייק-אפים של אסתי לאודר, החברה מספר אחת במייק-אפים שמובילה את הקטגוריה בכל העולם.

על איכות המוצרים של אסתי לאודר אין עוררין - תשאלו את מיליוני הלקוחות שלא מוכנות להחליף את המייק-אפים שלה בעד שום הון שבעולם. אלה בדיוק המייק-אפים שמחמיאים לך, שגורמים לך להרגיש בטוחה ביופי שלך, שעוזרים לך להסתכל במראה ובמקום לראות את כל הדברים הקטנים שמפריעים לך - פשוט לראות אותך, בגרסה שאת הכי אוהבת.

אסתי לאודר. אסתי לאודר,
אסתי לאודר/אסתי לאודר
אסתי לאודר. אסתי לאודר,
אסתי לאודר/אסתי לאודר

עד כה, סיפקו המייק-אפים של אסתי לאודר מענה לנשים שמעדיפות כיסוי בינוני עד מלא, אבל החודש משיקה אסתי לאודר מייק-אפ חדש שמתווסף למייק-אפים הקיימים, ומספק כיסוי קליל הניתן לבנייה. עם מגוון הגוונים והאיכויות של כל אחד מהמייק-אפים, אפשר לומר בוודאות שכל אישה, בכל גיל, גוון עור, עם כל דאגת עור וכל העדפה - תמצא באסתי לאודר את המייק-אפ המושלם עבורה:

DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE MAKEUP SPF10 - המייק-אפ מספר אחת של אסתי לאודר, שהוא גם המייק-אפ הנמכר ביותר בעולם, וכנראה גם זה שמתאים למרבית הנשים בעולם. הוא מגיע בלא פחות מ-58 גוונים שונים, מעניק כיסוי בינוני עד מלא עם גימור מאט רך, עמיד ל-24 שעות ללא צורך בטאצ' אפ, לא מבליט נקבוביות וקמטוטים, נטול שומן ומווסת הפרשת שומן מהעור.

FUTURIST HYDRA RESCUE MOISTURIZING FOUNDATION SPF45 - למי שמחפשות מייק-אפ עשיר בלחות, עם רכיבים מטפחים, שיתאים מאוד גם לגילאים בוגרים - זה המוצר בשבילכן. הוא מגיע ב-17 גוונים, מעניק כיסוי בינוני עד מלא עם גימור זוהר ל-12 שעות, מספק לחות מיידית ולאורך היום ומחזק את מחסום הלחות בעור, לא סותם נקבוביות, מכיל אנטי אוקסידנטים שמגנים על העור מפני זיהום, ובעל מקדם הגנה גבוה מפני השמש - SPF45.

DOUBLE WEAR SHEER LONG-WEAR MAKEUP SPF20 - המייק-אפ החדש, לעומת זאת, מתאים לכל מי שמחפשת מראה עור קורן והזנה של העור, אך מעדיפה כיסוי קליל ביותר. הוא מגיע ב-26 גוונים, במרקם נוזלי ונושם, ומעניק כיסוי שקוף עד קל, שמאפשר לעור להשתקף דרכו בטבעיות. השימוש בו יוצר מראה עור אחיד, נטול פגמים, חלק ועשיר בלחות, הוא מעניק גימור מאט טבעי ומווסת שומן וברק, עמיד ל-12 שעות, מועשר בחומצה היאלורונית, תמציות פירות, ויטמין E ונוגדי חמצון ומגן על העור מפני נזקי השמש, נזקים סביבתיים ואור כחול.

יש לציין כי גם המייק-אפים הוותיקים יותר, שמאפשרים לבנות כיסוי בינוני עד מלא, מצליחים לעשות זאת תוך שמירה על מראה עור טבעי, כך שהבחירה ביניהם היא בעיקר עניין של העדפה. עם זאת, ניתן לסווג אותם גם על פי התאמה לגילאים שונים, כך שיש כאן משפחת מוצרים שלגמרי מזמינה אותנו לגדול יחד איתה: ה-DOUBLE WEAR SHEER החדש יתאים במיוחד לגילאי 18-25, ה- DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE לגילאי 25 ומעלה וה-FUTURIST HYDRA RESCUE לגיל בוגר.

את המוצרים תוכלו למצוא כמובן בחנות של אסתי לאודר בקניון איילון וברשתות הפארם, שם גם יועצות היופי שלנו ישמחו לסייע לכן בבחירת המייק-אפ המושלם. אבל אם אתן מעדיפות לקנות אונליין, ובינינו - מי לא, באתר האונליין של המותג יש כלים וירטואליים מצוינים שיסייעו לכן לעשות את הבחירה הנכונה. הכנסו לאתר דרך הנייד לקטגוריית המייק-אפים ומצאו את ה-"Foundation Finder", איתו תוכלו להתאים לעצמכן את סוג המייק-אפ הנכון עבורכן ועם ה-"Virtual Try On" תוכלו לגלות במספר צעדים פשוטים את הגוון ואת תת הגוון המדויקים שלכן, "למדוד" אותם עליכן בלייב ולבצע בחירה מדויקת ממש כאילו הנחתן אותם על העור בעצמכן.

בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully