וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ידע שאפשר לקבל כל כך הרבה ממייק אפ אחד?

בשיתוף בובי בראון

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 13:16

מותג האיפור היוקרתי בובי בראון משיק מחדש את המייק אפ סרום האייקוני שלו, עם פורמולה שמורכבת מ-75% מרכיבי טיפוח. ברור שטסנו לנסות

בובי בראון סרום. יח"צ,
בבובי בראון זיהו את הצורך כבר לפני יותר מ-15 שנה/יח"צ

העולם מלא בשילובים שלחלקנו עובדים מצוין ולאחרים קצת פחות - שמפו שהוא גם מרכך, משחת שיניים שהיא גם מי פה, ידיד שהוא גם... הבנתן, נו. זה נשמע ממש טוב על הנייר אבל במבחן המציאות זה לא תמיד עובד. שילוב של מוצרי איפור עם מרכיבי טיפוח, לעומת זאת, זה כבר משהו אחר.

כמו יין ויאנג, כמו צופית גרנט ושולי רנד, גם השילוב בין איפור לטיפוח הוא שילוב מתבקש, מעשיר ומשדרג, שלגמרי עובד גם במציאות ולא רק בתאוריה. היום, רובנו מחפשות את השילובים האלה וכבר לא מסתפקות במוצרי איפור נטו, כי אם המייק אפ שלנו יכול להיות יותר ממוצר שרק מכסה - למה שלא נהנה מזה?

את הצורך הזה זיהו בבובי בראון כבר לפני יותר מ-15 שנה, כשהשיקו את המייק אפ סרום האגדי שלהם, אבל בובי בראון כמו בובי בראון - אף פעם לא מפסיקים לחדש, וכעת הם משיקים גרסה משודרגת של אותו מייק אפ סרום: INTENSIVE SERUM FOUNDATION SPF40. אנחנו כמובן זינקנו על ההזדמנות וטסנו לבדוק מה התחדש.

בובי בראון סרום. יח"צ,
המייק אפ מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים/יח"צ

מרכיב הדגל של המייק אפ סרום הוא פטריית הקורדיספס - תמצית פטריה בעלת סגולות מרפא עוצמתיות שמחדשות את אנרגיית התא, משקמות וממריצות את העור. בפורמולה החדשה הוכפלה כמות פטריות הקורדיספס פי 10, ושולבו 25 תמציות יופי ורכיבים מטפחים שמגבירים את עוצמת המחייה שלהן.

שדרוג נוסף של הפורמולה החדשה הוא הגנה מפני זיהום אוויר, חמצון, אור כחול ורדיקלים חופשיים, המצטרפת להגנה מפני נזקי השמש באמצעות מקדם הגנה SPF40, שהיה גם בגרסה הקודמת. כמו כן, מעניקה הפורמולה החדשה ארבע שעות הגנה על מחסום העור, דבר שמפחית את הנטייה לרגישויות, התפרצויות אקנה ועוד; 12 שעות עמידות בפני לחות, זיעה ומים (בניגוד ל-8 שעות בגרסה הקודמת); ו-20% יותר כיסוי. נעיד, אחרי התנסות, שהמייק אפ מאפשר בנייה של הכיסוי מכיסוי קל מאוד לכיסוי מלא, ושבכל רמת כיסוי המראה והתחושה מאוד קלילים וטבעיים.

המייק אפ מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים, ויש לו יתרון משמעותי נוסף על פני מייק אפים מטפחים אחרים כיוון שהוא מבוסס על פורמולת סרום ולא על קרם לחות. מולקולות הסרום הן קטנות יותר, פעילות יותר וחודרות עמוק יותר לעור, כך שכל מריחה של המייק אפ הזה מטפחת את העור מהשכבות העמוקות שלו כלפי חוץ. התוצאה: עור קורן, זוהר, מוצק ובריא, וזה ניכר באופן מיידי ולמשך זמן.

בובי בראון סרום. יח"צ,
מרכיב הדגל של המייק אפ סרום - תמצית פטריה בעלת סגולות מרפא עוצמתיות/יח"צ

ולסיום, כדי שתוכלו להשתמש בכל הטוב הזה כמו שצריך, אספנו בשבילכן את הטיפים הכי חשובים, היישר מידיו המנוסות של עידן בר שליט, מאפר ראשי ומנהל הדרכה בבובי בראון:

1. איך הכי מומלץ למרוח?

"הכי מומלץ להשתמש במברשת נקייה כי היא יוצרת מריחה אחידה יותר והיגיינית יותר ממריחה עם האצבעות. שימוש בספוגית מומלץ פחות כי היא אמנם מעניקה כיסוי יפה אבל סופגת חלק מהחומר, וחבל שיתבזבז. זה נכון לגבי כל מייק אפ ובעיקר לגבי המייק אפ הזה, עם כל החומרים המזינים שבו".

2. האם כשמשתמשים במייק אפ אפשר לוותר על סרום לפני קרם הלחות?

"השימוש במייק אפ לא בא כתחליף לשגרת הטיפוח הרגילה אלא כתוספת שמעשירה אותה, בייחוד למי שמרגישה שעור הפנים שלה כבר לא חיוני כמו שהיה ולמי שרוצה למנוע נזקי עור עתידיים".

3. האם אפשר לוותר על שימוש בקרם הגנה מהשמש?

"בהחלט, המייק אפ כולל מקדם הגנה גבוה, SPF40, ואין צורך להשתמש בקרם הגנה בנוסף לו".

4. האם יש צורך בפריימר?

"השימושים הקלאסיים של הפריימר הם חיזוק העמידות של האיפור והחלקת הטקסטורה של העור. כיוון שהמייק אפ עמיד ל-12 שעות הוא אינו מצריך פריימר, אבל בהחלט ניתן להיעזר בו לטובת מראה עור חלק יותר".

5. איך מתאימים את גוון המייק אפ?

"המייק אפ מגיע ב-27 גוונים שונים. אפשר להתאים גוון בחנויות הרשת ואם קונים אונליין, יש במובייל פיצ'ר של VTO שמאפשר למצוא את הגוון הנכון בקלות".

6. האם המייק אפ מתאים גם לעור העדין שמתחת לעיניים או שעדיף להשתמש בקונסילר?

"העור שמתחת לעיניים הוא הרבה יותר דק ועדין מעור הפנים ומומלץ להשתמש במוצרים המיועדים לו. כמו שיש קרם לחות לפנים וקרם עיניים, כך יש מייק אפ לפנים וקונסילר לעור שמתחת לעיניים. בקרוב - ואני חושף כאן סוד - אנחנו משיקים מחדש גם את הקונסילר סרום שלנו, שמבוסס על חומרים דומים לפורמולה של המייק אפ. יש למה לצפות".

בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully