וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מכל מה שידעתן על טרנדים: MAC מציגה - טרנד איפור חדש כל שבוע

בשיתוף MAC

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 7:29

בעבר, טרנדים היו מוכתבים על ידי תעשיית האופנה פעמיים בשנה. היום הם צומחים מהשטח ומתחדשים כל הזמן. התמכרנו לפרויקט הטרנדים השבועי של MAC ישראל וקיבלנו חשק להתאפר וערמות של השראה

מאק MAC איפור. צילום: איילת ארד רבינוביץ׳, איפור: נטע סקלי,
"כל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך מגוון האופציות הענק הזה"/צילום: איילת ארד רבינוביץ׳, איפור: נטע סקלי

כשאתן חושבות על המילה "טרנד" - מה עולה לכן לראש? מגמה חולפת שמתעדכנת פעם או פעמיים בשנה? משהו שנחשב "נכון" כרגע אך בקרוב יהפוך למיושן? צורך ליישר קו ולעמוד בתכתיבים ועם זאת לא להפוך לקורבן אופנה? מצוין, תשכחו מזה. בעצם, תשכחו מכל מה שידעתן על טרנדים עד עכשיו, כי לא רק הנחיות הקורונה משתנות (שוב, ושוב, ועוד פעם), גם עולם האיפור והאופנה, והטרנדים של היום הם ממש לא מה שהיו פעם.

עד ממש לא מזמן, טרנדים באיפור הוכתבו באופן כמעט בלעדי על ידי תעשיית האופנה. "פעמיים בשנה, אחרי חודש האופנה, שהוא חודש מאומץ של עשרות תצוגות ש-MAC מלווה כבר המון שנים מאחורי הקלעים, היינו מזהים ומגדירים את דפוסי האיפור שחזרו על עצמם, ושבעצם מרמזים לנו מה עולם האופנה רוצה כרגע", מספרת נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC ישראל.

לכל הטרנדים החדשים באתר של MAC>>

בשנתיים האחרונות, בעקבות הקורונה, רבים מאירועי חודש האופנה בוטלו, נדחו או עברו למתכונת שונה. המצב החדש, בשילוב הכוח של הרשתות החברתיות, שינה גם את האופן בו נקבעים הטרנדים החדשים של עולם האיפור. "בהיעדר הנוכחות החזקה של תעשיית האופנה", אומרת נטע, "התחלנו לראות שהטרנדים הם משהו שקורה סביבנו כל הזמן, ושהם נולדים בכל מיני מקומות, ולא רק על מסלול התצוגה - ברחוב, בסושיאל מדיה, באירועי שטיח אדום כשישנם, בתרבות הפופ על ידי זמרות, זמרים, להקות".

ב-MAC הבינו שהמסורת הקלאסית של לדבר על ארבעה-חמישה טרנדים פעמיים בשנה כבר לא מספיקה, וצוותי חיזוי הטרנדים של החברה התחילו לפעול לאיתור הטרנדים מהשטח, ברמה הגלובאלית והמקומית. ב-MAC ישראל החליטו לקחת את התופעה כמה צעדים קדימה ויצרו את פרויקט mactrend, במסגרתו יוצרת נטע, יחד עם צוות מקומי למהדרין, לוק שבועי (סרטון ותמונות) שעולה מדי יום שלישי לעמוד החברה באינסטגרם. "הבנו שצריך להתחיל לדבר על זה במינון של פעם בשבוע - לאתר כל מיני מגמות באיפור שקורות סביבנו, לתת להן שם, ולהציע לעוקבים שלנו את הפרשנות שלנו לטרנד, מעין הצעת הגשה", היא אומרת.

הפרויקט, שנעשה ביוזמה מקומית, עם צוות שכולו ישראלי ועם דוגמניות ישראליות, הפך מהר מאוד לסיפור הצלחה, המתפרסם מדי שבוע גם בעמוד האינסטגרם של MAC העולמית, לעיניהם של כ-25 מיליון עוקבים. אחת הסיבות לפופולריות הרבה של הפרויקט היא ההשראה שהוא נותן, והתחושה שהטרנדים כבר לא מכתיבים לנו מה "נכנס לאופנה" ו"יוצא" ממנה, אלא מספקים מגוון אפשרויות שמתחדש כל הזמן ומעשיר את ארגז הכלים שבאמצעותו אנחנו מתאפרות.

"הרעיון הוא לפתוח אנשים לרעיונות חדשים, זה כמו ספר מתכונים שכל אחד יכול לבחור ממנו מתכון וגם לשנות אותו לפי טעמו", אומרת נטע, "חלק מהטרנדים הם מאוד "לבישים" ויומיומיים, חלקם צבעוניים יותר וחלקם ממש אומנותיים, אבל הטרנד הגדול ביותר כאן הוא האינדיווידואליות, כי כל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך מגוון האופציות הענק הזה ולקחת מהן את מה שמתאים לו. אנחנו לא אומרים: ככה זה צריך להיראות, ככה צריך לעשות את זה, אלא באים לתת השראה, התחלה של משהו - לגרום לך להידלק על רעיון חדש, לנסות משהו שונה, בדרך חדשה, לגעת בצבע שאף פעם לא העזת להשתמש בו".

לספר לכן איך זה מרגיש? כאילו זרקו אתכן במגרש משחקים ענק ואמרו לכן: יאללה, תחגגו. רוצות גם? קבלו טעימה משלושה טרנדים בולטים במיוחד:

Boldly Bare - טרנד קלאסי ועל-זמני שכל כולו גווני ניוד. לגווני הניוד יש יכולת להעצים ולהדגיש את תווי הפנים מצד אחד, ומצד שני לעטוף אותם ברכות ולתת טוטאל לוק טבעי וחם. בנוסף, זה גם אחד הטרנדים הכי קלים לביצוע, והוא יכול להיות יותר Bold - מודגש, או יותר Bare - חשוף ומינימלי, אך התוצאה הסופית תמיד מרימה ואלגנטית. הצעת הגשה: פזרו נמשים בעזרת טוש גבות בגוון Taupe.

לכל הטרנדים החדשים באתר של MAC>>

בווידאו: Boldly Bare - טרנד קלאסי ועל-זמני שכל כולו גווני ניוד/יח"צ

Smooth Chestnut - אמנם הטרנדים כבר לא נקבעים בהתאם לקולקציות קיץ/חורף, אבל בהחלט מושפעים עדיין ממצב הרוח העונתי, והרי כלל אצבע ידוע בעולם האיפור אומר שככל שהטמפרטורות צונחות - כך הגוונים הופכים חמים יותר. טרנד הסמות' צ'סטנאט מורכב מגווני חום עשירים, מלאי נוכחות ומחמיאים תמיד. הצעת הגשה: לשפתיים מודגשות בהשראת הסופר מודלס של שנות ה-90 השתמשו בעיפרון שפתיים בגוון Chestnut ובליפסטיק בגוון Turn to the left מסדרת powder kiss.

מאק MAC איפור. צילום: איילת ארד רבינוביץ׳, איפור: נטע סקלי,
טרנד הסמות' צ'סטנאט - מלא בנוכחות ותמיד מחמיא/צילום: איילת ארד רבינוביץ׳, איפור: נטע סקלי
מאק MAC איפור. צילום: איילת ארד רבינוביץ׳, איפור: נטע סקלי,
טרנד האוליב סווייד היפהפה נותן במה לכל גווני הירוק שמתאימים לעונת החורף הגשומה/צילום: איילת ארד רבינוביץ׳, איפור: נטע סקלי

Olive suede - טרנד האוליב סווייד היפהפה נותן במה לכל גווני הירוק שמתאימים כל כך לעונת החורף הגשומה. לב הטרנד הוא צלליות בגוונים ירוקים עמוקים כגון יער, זית, חאקי ועלווה, אשר עוטפים את העין בעוצמה ומטושטשים בעדינות. הצעת הגשה: להקפצת הלוק ומצב הרוח - הוסיפו נגיעה של ירוק ניאון/מטאלי עם צללית Dazzleshadow Extreme בגוון Joie De Glitz.

בשיתוף MAC
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully