וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יש מסכה אחת שחייבת להיכנס לשגרת הטיפוח שלכן - זו המסכה הזאת

בשיתוף Glamglow

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 16:09

כשעומד בפנינו best seller של המותג שכבש את כל כוכבות הוליווד - אנחנו לא מסוגלות להגיד לו לא. ניסינו את מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW והתמכרנו למה שהיא עושה לנו לעור

בווידיאו: הכירו את מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW/יח"צ

את זה שכולנו אוהבות מסכות טיפוח לפנים, מכל סוג ובכל הזדמנות - לא צריך אפילו להגיד. מסכת טיפוח לפנים היא כמו קפיצה לספא, כמו טיפול 10,000 בעשרים דקות, היא התחליף הכי טוב לחופשה שלא יצאנו אליה כבר שנתיים (שנתיים!!) ואף שגרת טיפוח לא שלמה בלעדיה. אם רק היינו יכולות, היינו פותחות כל בוקר עם מסכה ומסיימות כל ערב עם מסכה אחרת - ברוך השם, יש לנו מספיק דאגות עור בשביל כולן - אבל בתדירות כזאת כנראה שלא יישאר לנו עור, ולמרות המשפט הידוע "אין עור אין דאגות (עור)", אנחנו מעדיפות את העור שלנו קיים, תודה.

תדירות של עד פעמיים-שלוש בשבוע תהיה מצוינת ברוב מסכות הפנים, אבל אנחנו יודעות שלרובכן יש תקופות שבהן אפילו פעם בשבוע היא לגמרי בגדר מותרות. עד שיש לכן את עשרים הדקות האלה לעצמכן ולעור שלכן, איך תדעו איזו מסכה לבחור? מבהירה? מרגיעה? ממצקת? מחליקה? גם אנחנו התלבטנו, עד שניסינו את מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW.

המסכה שתטפל לכן בעור - הכירו את מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW>>

מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW/יח"צ

קודם כל, למי שעוד לא שמעה על המותג גלאם גלואו, נספר שבהוליווד אין כוכב או כוכבת שלא מכירים, משתמשים ומברכים על המוצרים. המסכות של גלאם גלואו יוצרו במטרה להכין את העור של הכוכבים לצילומים, בזמן קצר ככל האפשר, וזה בדיוק מה שהן עושות - לא צריך פה סבלנות, לא צריך לחכות כדי לראות את האפקט שנוצר בעור לאורך זמן, כאן רואים תוצאות מיד אחרי השימוש הראשון.

מבין כל המסכות המעולות של GLAMGLOW, שזכו לכינוי "בוץ הקסם של הוליווד" וגם קטפו לא מעט פרסים יוקרתיים, SUPERMUD היא הנמכרת ביותר, מה שכבר אמור להגיד משהו על האיכות שלה, אבל אל תסתפקו בנתוני המכירות, התוצאות הרבה יותר משכנעות.

לעומת מסכות אחרות שמתרכזות באנטי אייג'ינג, מיצוק או הבהרה, סופרמאד היא מסכה לטיהור ולניקוי עמוק של העור. הנוסחה הייחודית של המסכה מבוססת על טכנולוגיה מוגנת בפטנט הכוללת עלי אקליפטוס, פחם, ותערובת של לא פחות מ-6 חומצות שונות. כאשר המסכה מונחת על הפנים שלכן, הרכיבים מתחילים לפעול: האקליפטוס מרגיע את העור; הפחם, שיש לו יכולת ספיגה מהירה, סופח את הלכלוך והרעלים מן השכבות העמוקות של העור; והחומצות חודרות יחד לעומק העור, מחדשות אותו, מנקות תאי עור מתים ומצמצמות את מראה הנקבוביות.

מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW/יח"צ

ההמלצה היא להניח את המסכה ל-5-20 דקות, כאשר ניתן להשתמש בה גם כטיפול נקודתי בהתאם לצורך. אנחנו השארנו את המסכה ל-20 דקות וכבר כששטפנו אותה עם מים הרגשנו כמה עור הפנים חלק, רך ונעים. מעבר לתחושה, העור גם נראה כמו שכבר הרבה זמן לא ראינו אותו - קורן מניקיון, בריא, מלא חיוניות, זוהר אבל לא מבריק, ועם שיפור נראה לעין גם במראה הנקבוביות.

אנחנו מדברות על שימוש אחד, כן? ואנחנו לא היחידות. בסקר שערכה החברה עם 106 נסייניות לאחר שימוש אחד במסכה, 90% מהנשאלות אמרו שהמסכה הסירה עודפי שומן ולכלוך והותירה את העור נקי, ו-90% אמרו שהן רואות ומרגישות את הצמצום של הנקבוביות. קסם!

למעשה, באמצעות הניקוי העמוק של העור, המסכה מטפלת בשורה של דאגות עור שמטרידות כל אחת מאיתנו - נקבוביות פעורות, טקסטורה לא חלקה, עור עייף ואפור, הצטברות של לכלוך ושומן שמובילה להתפתחות של שחורים ופצעונים, ואפילו האיפור נטמע טוב יותר בעור לאחר השימוש בה. אם יש מסכה אחת שאתן חייבות לעור שלכן לנסות, זו ללא ספק המסכה הזאת.

המסכה שתטפל לכן בעור - הכירו את מסכת SUPERMUD של GLAMGLOW>>

בנוסף, ניתן להשיג את גלאם גלואו ברשת סופרפארם, משביר, BE ואפריל ובאתר https://www.glamglow.shop/

בשיתוף Glamglow
  • עוד באותו נושא:
  • מסכה
  • GlamGlow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully