וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית האיפור שתסגור לכן לוק זוהר - גם לערב וגם ליומיום

בשיתוף בובי בראון

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 6:50

בטיימינג מושלם משיק מותג האיפור בובי בראון מהדורה מוגבלת של קולקציית איפור חגיגית למראה זוהר ועדין אך מלא בנוכחות, יחד עם מגוון מארזי מתנה שלא כדאי לפספס

בווידיאו: הכירו את קולקציית החגים של בובי בראון/יח"צ

זוכרות את הפרק ההוא ב"חברים", כשרוס מתחפש לארמדילו החגים בניסיון לספר לבנו על חנוכה ולהתמודד מול ה-אייקון של תקופת החגים הנוצרית, האיש שהוא גם יפה, גם נכון ובעיקר מביא מתנות - סנטה קלאוס? כצפוי, זה ממש לא כוחות וחג החנוכה הצנוע מחוויר לעומת אווירת הכריסמס הנוצצת, הפוטוגנית והחגיגית, אווירה שקשה להישאר אדיש אליה, שלא לדבר על לקנא בה.

לשמחתנו, למרות שחג המולד הוא לא חלק מהמסורת של כולנו, מנהג רכישת המתנות בתקופת החגים האמריקאית (מי אמר בלאק פריידי?) הוא כבר ממש כן, אז למה לקנא באווירת הכריסמס כשאפשר פשוט להצטרף לחגיגה?

בימים אלו משיק מותג האיפור האגדי בובי בראון את קולקציית החגים המפורסמת שלו - קולקציית Luxe Visionary, שנוצרה בהשראת אווירת החגים הקסומה של ניו יורק. אנחנו בספק אם הנוכחות הדלה של סמלי החנוכה ברחובות העיר שימשה גם היא כחלק מההשראה, אבל אין מה לומר - הקונספט של הקולקציה, שסובב כולו סביב מראות איפור זוהרים וקורנים, מתלבש בול עם אווירת החגים.

בובי בראון, כהרגלם, עושים גם בקולקציה הזאת את מה שהם יודעים הכי טוב - לגרום לנו להיראות מיליון דולר בהינף מברשת אחת, בשיא הקלילות וגם עם שתי ידיים שמאליות, עם מוצרים סופר נוחים שהשימוש בהם מאוד אינטואיטיבי. בתוך כל שפע המוצרים הקיים, לפעמים נדמה שאין יותר מה לחדש, אבל בובי בראון מצליחים ליצור קולקציה מעוצבת ויפהפייה שמורכבת ממוצרים חדשים וממוצרים קיימים (מה-Best sellers של המותג), ומאפשרת לנו ליצור מנעד לוקים רחב ומלא בגלאם, שנע בין מראה טבעי ועדין למראה מודגש ומסיבתי.

לרכישת הקולקציה החדשה של בובי בראון>>

קולקציית החגים של בובי בראון. יח"צ,
באווירת החגים/יח"צ

הקולקציה כוללת:

1. סט צלליות COBBLESTONE LANE - פלטת 8 צלליות בצבעים חמים הנעים בין גווני אפרסק-אלמוג וניוד לגווני חום וזהב.

2. סט צלליות OPALESCENT DREAM - פלטת 8 צלליות בגוונים קרים יותר, ורודים וסגלגלים, חלקם בגוונים מטאליים שמתאימים מאוד למראה מסיבתי.

שתי הפלטות מכילות צלליות במרקמי מט/מבריק וכוללות צבעים מאוד עדינים לצד צבעים כהים יותר ומעושנים, אבל מאוד רכים. מבחר הגוונים והמרקמים מאפשר לייצר מהן לוקים שונים שמתאימים גם ליומיום וגם לערב.

3. סט צלליות LUXE PRECIOUS - פלטת 8 צלליות יוקרתיות, בגוונים חמים וקרים מבריקים, שיתאימו לכל מי שאוהבת ברק ונצנצים ולא מפחדת לבלוט. מעולות לאירוע או למסיבה ומקפיצות כל לוק בנגיעה קלה.

4. סט צלליות GOLDEN ILLUSION - פלטת 12 צלליות פיגמנטיות במיוחד בגוונים סופר טרנדיים שנעים בין צבעי שמנת, פנינה וזהב לגווני נחושת, חום וחמרה. בשנים האחרונות, המגמות הכי חמות בעולם האיפור מבוססות על פלטת הצבעים הזאת, כך שמדובר בסט מאוד שימושי, גם ליומיום וגם ללוקים יותר חגיגיים.

5. פריימר DELUXE VITAMIN ENRICHED FACE BASE - המוצר הנמכר ביותר של בובי בראון מגיע בקולקציית החגים בצנצנת מוגדלת ובעיצוב חגיגי. הפריימר ממלא את העור בלחות, מעשיר אותו בוויטמינים, מחליק את העור ומכין אותו באופן מושלם לאיפור. הזדמנות מצוינת למכורות למוצר (אתן יודעות מי אתן, ואתן לא מעט) ליהנות מאריזה מוגדלת שתחזיק הרבה יותר זמן.

6. צלליות סטיק קרמיות בגודל מיני SOHO GLOW MINI - עוד best seller נוסף מבית בובי בראון, צלליות סטיק קרמיות, עמידות וסופר קלות למריחה, בשלושה גוונים חמימים.

7. צלליות סטיק דואו-כרומטיות LONG-WEAR CREAM SHADOW STICKS - צלליות סטיק ש"משחקות" על שני גוונים, כך שבהתאם לאופן שבו האור נופל על העפעף מוחזר כל פעם גוון אחר. קלות למריחה, מבריקות ומתאימות במיוחד ללוק חגיגי. מומלצות בחום למסיבות הסילבסטר הבאות עלינו לטובה ממש בקרוב.

בווידיאו: הכירו את קולקציית החגים של בובי בראון/יח"צ

מעבר לקולקציה העשירה והמגוונת, מוציאים בובי בראון, ברוח התקופה, שורה של סטים ומארזי מתנה שחוגגים את כל המוצרים הנמכרים והאהובים ביותר שלהם:

סט שפתוני EXTRA LIP TINT - שלושה גוונים ורדרדים-שקופים של שפתוני הבאלם הפופולריים המעניקים לשפתיים לחות, הזנה וגוון עדין. מגיעים עם lip exfoliator, תכשיר קילוף השומר על שפתיים רכות וחלקות וחיוני בייחוד בתקופת החורף.

סט לחויות לפנים ולעיניים PRIMED FOR WINTER - גם הפנים זקוקות לאקסטרה לחות בתקופת החורף, והן מקבלות אותה בסט הזה עם פריימר הלחות של בובי, שאותו כבר הזכרנו, עם פריימר לעיניים שגם מבהיר, מפחית נפיחויות ומרכך קמטוטים, ועם מסכת עיניים מרגיעה.

סט מברשות - שתי מברשות לפנים (מייק-אפ, פודרות), שני מכחולים לצלליות ומכחול ליינר אולטרה-דק, כולם בגודל מושלם לנסיעות ומגיעים יחד עם תיק מהודר ונוח לנשיאה.

סט CLEANSE & CARE EXTRA SKINCARE - סט טיפוח משקם, מרענן ומעניק זוהר הכולל תכשיר לניקוי עמוק על בסיס שמן, קרם לחות לזוהר מיידי, שפתון Extra Lip Tint וקרם עיניים לטיפול בנפיחויות ועיגולים כהים.

קולקציית החגים של בובי בראון. יח"צ,
קולקציה עשירה ומגוונת/יח"צ

צמד מסקרות DOUBLE THE DRAMA SMOKEY EYE - המסקרה המעושנת האהובה של בובי בראון מעצימה מיידית את מראה הריסים, לא מתקלפת, נמרחת או נוזלת גם בתנאי זיעה ולחות.

סט מיני גלוס SWEET INDULGENCES - סט של ארבעה מיני גלוסים בגוונים בוהקים, לא דביקים, גדושים בלחות ובשמנים בוטניים מזינים.

MINI EXTRA LIP TINT KIT - שלישיית מיני שפתוני באלם מזינים בגוונים טבעיים, עדינים וזוהרים.

ולבסוף, מארז המתנה HOLIDAY HIGHLIGHTS DELUXE - מארז מושלם הכולל את כל מה שנדרש לטיפוח, איפור והכנת העור, ומגיע בתיק מיוחד לנסיעות. המארז כולל: מסקרה, שפתון Extra Lip Tint, גלוס, צללית סטיק קרמית, פריימר מולטי ויטמין, קרם עיניים, שמן ניקוי, באלם ומסיר איפור.

כל מוצרי הקולקציה, הסטים ומארזי המתנה נמכרים כעת במהדורה מוגבלת ובמחירים מיוחדים לחגים, אז לא משנה מה החג שלכן, פשוט תרשו לעצמכן לחגוג ובעיקר - אל תפספסו.

לרכישת הקולקציה החדשה של בובי בראון>>

בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully