וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שהעור שלך צריך כדי להיראות טבעי וזוהר זה 5 מוצרים בלבד

בשיתוף סמאשבוקס

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 8:23

כולנו רוצות מראה עור טבעי וזוהר, אבל מי ידעה שאפשר להשיג אותו כל כך בקלות? קולקציית HALO של Smashbox האירה לנו את העור, וכל מה שהיינו צריכות זה רק חמישה מוצרים

בווידיאו: איך מטפלים בעור עם HALO של סמאשבוקס/יח"צ

כבר כמעט הרמנו ידיים, היו רגעים שהיינו בטוחות שזה לעולם לא יקרה, אבל בסוף הוא הגיע - החורף. זאת אומרת, עדיין לא ממש, הוא עוד בא והולך, אבל עניין של שבוע שבועיים וזה הולך לקרות. עד סוף דצמבר יהיו לפחות שלושה ימים של גשם, בדוק. עד שזה יקרה, לפחות המעלות קצת ירדו, מה שאומר שהלחות נעלמה ואנחנו סופסוף יכולות לאמץ את טרנד המראה הזוהר בלי שאף אחד יתהה אם זה איפור או שאנחנו סתם מזיעות.

טוב, על מי אנחנו עובדות. אולי קצת הרגענו את החיבה שלנו להיילייטרים ושימר כשהמעלות התחילו לטפס, אבל מראה עור טבעי וזוהר הוא הרבה יותר משימר, והרבה יותר מאופנה מתחלפת. עור שנראה בריא וקורן מבפנים זה על זמני, וזה שווה יותר מכל איפור שיתיישב מעליו. השאלה היחידה היא: איך גורמים לעור שלנו להיראות ככה?

מעבר לתשובות הברורות מאליהן של שינה טובה, שתייה מרובה של מים ותזונה נכונה, הסוד למראה עור טבעי וזוהר טמון בשני שלבים: שלב ההכנה לאיפור ושלב הגימור. בשביל ליישם את השלבים האלה כמו שצריך אתן לא צריכות כמות אלא איכות, והדוגמה הכי טובה לזה היא קולקציית HALO של Smashbox שפשוט שופכת אור על הפנים, ועושה את זה עם חמישה מוצרים בלבד.

השיגי את קולקציית HALO באתר סמאשבוקס>>

HALO של סמאשבוקס. יח"צ,
מאירה את העור. הקולקציה של Smashbox/יח"צ

שלב ההכנה לאיפור

ה-בסיס למראה עור טבעי וזוהר הוא קודם כל לחות והזנה של העור, ולאחריהן הכנה טובה של העור לאיפור. בשלב הזה, תצטרכו בסך הכל מוצר אחד:

פריימר Photo Finish Daily Vitamin Primer - אם אתן מעדיפות להשתמש במייק-אפ במקום בקרם הלחות עם הגוון, אל תוותרו על הפריימר. למען האמת, אנחנו לא מוותרות עליו גם אחרי קרם הלחות, למרות שהוא כולל פריימר בעצמו, כי הפריימר המועשר בויטמינים פשוט נותן לו חיזוק נוסף. למעשה, הפריימר הוא מנה יומית של ויטמינים שנותנת לעור בוסט של הזנה. הוא מכין את העור בצורה מושלמת לאיפור ומוציא החוצה את הזוהר הפנימי של העור למשך כל היום. הפריימר מגיע במרקם ג'ל-מים נעים ומרענן, מכיל ויטמין C,B ו-E וחומרים נוגדי חמצון. ההתאהבות (שלא לומר ההתמכרות) מובטחת.

HALO של סמאשבוקס. יח"צ,
מתחילים מהבסיס, ההכנה לאיפור/יח"צ

שלב הגימור

בשלב זה, הסוד הוא לקבע את האיפור כמו שצריך, ולהוסיף את הגימורים הקטנים שמקפיצים את הלוק ונותנים את הטאצ' הסופי. לשלב זה, תצטרכו רק ארבעה מוצרים:

קרם לחות עם גוון Halo Healthy Glow All in One Tinted Moisturizer SPF25 - אם הרמתן גבה כשראיתן ששלב ההכנה כולל רק שני מוצרים, עכשיו תבינו איך. קרם הלחות של קולקציית HALO הוא למעשה ארבעה מוצרים במוצר אחד: קרם לחות, פריימר, הגנה מהשמש SPF25 וגוון קליל למראה טבעי ואחיד. כמו שהשם שלו מעיד, הקרם יעניק לעור שלכן את הגלואו הבריא הזה שמגיע מבפנים ויזין אותו בהמון רכיבים בריאים וחיוניים כמו חומצה היאלורונית, תמצית ורדים, ניאניצימיד, גוג'י ברי, זהב ופפטידים. הוא עמיד בלחות ובזיעה, נטול שומן, לא שוקע בקמטוטים ומתאים לכל סוגי העור. אם אתן מחפשות כיסוי קליל שגם מונע סימני הזדקנות ונזקים סביבתיים, מזין את העור וגורם לו להיראות זוהר - זה המוצר בשבילכן.

פודרה Halo Fresh-Ground Perfecting Powder - פודרה אוורירית עם פיגמנט עדין שמקבעת את האיפור לאורך זמן ומספקת כיסוי קליל וטבעי, מועשרת בג'וג'י ברי, זהב ופפטידים שמעניקים לעור מראה רך ונטול פגמים. בנוסף, היא ידידותית למצלמה ולא מחזירה אור לבן ואתן יודעות מה זה אומר - כל תמונה וכל סלפי שלכן הולכים להיראות מושלם.

HALO של סמאשבוקס. יח"צ,
ככה מטפחים את העור/יח"צ

היילייט Halo Highlighter - אם החלום שלכן הוא שיסתובב איתכן צוות ביוטי שידאג תמיד להאיר אתכן בתאורה הכי טובה - קיבלתן. המוצר הזה הוא צוות הארה בפלטה אחת, שכוללת שני גוונים מחמיאים, מאירים ומרימים. לכל גוון יש מרקם וגימור מעט שונה כך שאתן יכולות לבחור את ההארה שהכי מתאימה לכן לשעה, למצב הרוח וללוק.

גלוס Halo Lip Gloss - טאצ' אחרון שעושה את כל ההבדל - הגלוס הזוהר שמגיע בשני גוונים עדינים ומחמיאים הוא לא דביק, עשיר בחומצה היאלורונית, מעניק לשפתיים לחות וגורם להן להיראות מלאות יותר.

כל מה שאתן צריכות עכשיו זה קצת מסקרה, טיפונת סומק ואתן מוכנות. את האפקט הזוהר של העור אתן תראו מיד, ובזכות הרכיבים המזינים של המוצרים - גם לאורך זמן ואפילו בלי איפור בכלל. עכשיו כל מה שבאמת נותר זה לשים באוטו את HALO של ביונסה, לשיר בקולי קולות ולהרשות לעצמכן לזהור מבפנים בדיוק כמו שאתן זוהרות מבחוץ.

השיגי את קולקציית HALO באתר סמאשבוקס>>

את סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל, סופרפארם, משביר ו-BE ובאתר https://smashbox.store/

בשיתוף סמאשבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully