וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את האצבעות, צחצחו את האשראי: החודש הכי שווה לקניות באונליין מגיע

בשיתוף אלקליל

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 14:16

לעשות קניות באונליין זה תמיד כיף, אבל בנובמבר זו ממש החלטה חכמה. ענקיות האיפור והטיפוח יוצאות בחגיגת הטבות מטורפת שמאפשרת לכן להצטייד לשנה שלמה במחירים שעושים חשק וליהנות משירות החזרות חדש ונוח. אז תתחילו להתכונן - כי זה מה שמחכה לכן החודש

אסתי לאודר. יח"צ,
אסתי לאודר/יח"צ

אלוהים כנראה ממש מחבב אותנו, אין דרך אחרת להסביר את חגיגת הקניות של חודש נובמבר, שמאפשרת לנו להוציא כסף באונליין בדיוק כמו שאנחנו אוהבות, אבל הפעם בלי טיפת רגשות אשמה. זה התחיל עם הבלאק פריידי, שידוע כבר עשרות שנים כיום של צרכנות שיא בארה"ב והפך לחגיגת קניות בכל העולם, המשיך עם הסייבר מאנדיי ועם חג סיני חביב בשם יום הרווקים, ולכל החגיגה הזאת הצטרפה בשנים האחרונות גם הגרסה המקומית שלנו לחגיגה - שופינג IL.

היום כבר קוראים לזה בעולם הקמעונאי "סייבר נובמבר" וידוע שהימים הללו בחודש הם ימי הקניות החזקים ביותר בעולם, שכל החנויות והרשתות שומרות עבורם את ההטבות הכי שוות. ואם כל החגיגה הזאת לא מספיקה, באו ענקיות האיפור והטיפוח אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון ומאק, והחליטו שהן מרחיבות את המסיבה אל מעבר לארבעת ה"חגים" הללו ופוצחות בפסטיבל מטורף של הטבות, מתנות והפתעות על רכישות באונליין ובחנויות, החל מה-1 בנובמר.

אז מה בעצם מצפה לנו? מדי שנה מציעים ארבעת האתרים שורה של הטבות מתחלפות, שהופכות כל קנייה למשתלמת, מפתיעה וכיפית במיוחד. מניסיון של שנים קודמות, מי שמזמינה מהאתרים של אסתי לאודר, קליניק, מאק או בובי בראון תהנה מכל כך הרבה מתנות והפתעות, אפילו כאלה שלא רשומות באתר. בקיצור: ח-ג-י-ג-ה.

וזה לא הכל - בימים אלו מושק גם שירות חדש, ELC Returns, המאפשר ללקוחה להחזיר כל מוצר שנרכש (ולא נפתח) בקלות ובמהירות, דרך האתר. האיסוף יתבצע על ידי שליח שיגיע לבית הלקוחה, עד 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה.

להרשמה לשירות: https://elcreturns.com/

בובי בראון. יח"צ,
בובי בראון/יח"צ
מארזי מאק. יח"צ,
מארזי מאק/יח"צ

טיפים חשובים לרכישה חכמה

נכון, לא חייבים לשחרר כל רסן ולהעמיס קניות בכמויות בכל פעם שיש מבצע, אבל על הטבות כל כך יוצאות דופן באמת חבל לוותר, בייחוד כשאפשר לנצל אותן כדי לנהל את ההוצאות שלנו בצורה נכונה. אז איך לוקחים את כל הטוב הזה ומצליחים להפוך אותו לרכישה חכמה?

1. התחילו מהבסיס, אבל הרשו לעצמכן להתפנק - קודם כל, מלאו את הסל במוצרי הבסיס שמשמשים אתכן מדי יום לאורך כל השנה, כמו קרם לחות, סרום, מייק-אפ, קונסילר, סומק וכן הלאה. אתן הרי בכל מקרה תצטרכו אותם, ועכשיו יש לכן את ההזדמנות להצטייד לשנה שלמה ואפילו יותר. יחד עם זאת, סייבר נובמבר הוא ה-זמן להרשות לעצמכן מוצרים שאולי לא הייתן רוכשות סתם כך באמצע השנה, ולגמרי מגיע לכן להתפנק.

מארזי מאק. יח"צ,
מארזי מאק/יח"צ
אסתי לאודר. יח"צ,
אסתי לאודר/יח"צ

2. השתמשו בכלים וירטואליים להתאמת האיפור - לשמחתנו, לכל אחת מהחברות יש אמצעים וירטואליים שנועדו לעזור לכן למצוא את המוצרים והגוונים המתאימים והמחמיאים לכן ביותר, כדי שתוכלו, גם באונליין, לדעת שקניתן נכון: צ'אט עם מומחית יופי, אפשרות לקבוע שיעורי איפור וירטואליים עם המומחים של בובי בראון/ מאק ומעל לכל - VTO (Virtual Try on) - הפיצ'ר שמאפשר לכן לנסות את המוצרים על עצמכן, בצורה וירטואלית, ולמצוא בקלות ובמהירות את הגוונים שמתאימים לכן. באתר של אסתי לאודר תוכלו להתאים שפתון ומייק-אפ בצורה וירטואלית, באתר של בובי בראון תוכלו להתאים לעצמכן את גוון המייק-אפ ובאתר של מאק תוכלו "למדוד" את גווני המייק-אפים, הצלליות והשפתונים. שימו לב - הפיצ'רים נמצאים רק בגרסאות המובייל של האתרים.

3. אל תהססו פן תפספסו - חשוב לקחת בחשבון שהחברות לא חושפות את ההטבות מראש, ולא בהכרח שומרות את הטובות ביותר לסוף. אם אתן נתקלות במבצע שווה - פשוט תקנו, אתן לא יודעות אילו הטבות יגיעו בהמשך החודש. בנוסף, למרות שהחברות נערכות מראש עם מלאי מתאים, הביקוש שובר שיאים מדי שנה וככל שהחודש מתקדם המלאים הולכים ונגמרים. חבל לפספס.

בובי בראון. יח"צ,
בובי בראון/יח"צ

המלצה שלנו לסל קנייה שווה במיוחד:

סבון פנים ומי הסרה - קליניק

סרום - Advanced Night Repair, אסתי לאודר

קרם לחות - Vitamin Enriched Face Base, בובי בראון, לחות פלוס פריימר

קרם עיניים - Advanced Night Repair Eye Matrix, אסתי לאודר

מייק-אפ - סדרת Studio Fix, MAC

תכשיר הגנה מהשמש (חובה גם בחורף!) - קליניק:

SPF50 Mineral Fluid For Face

סומק - Glow Play Blush, MAC

הזנה לשפתיים פלוס גוון - Extra Lip Tint, בובי בראון

אם אתן רוצות גם לסגור פינה וגם להתפנק, שימו לב למארזי האיפור והטיפוח של החברות, שיוצאים החודש במהדורה מיוחדת. אסתי לאודר, למשל, מוציאה מדי נובמבר את ה-Blockbuster - מזוודת איפור מלאה במוצרים בשווי כולל של מעל 2000 ₪, הנמכרת במחיר אטרקטיבי במיוחד, וגם לקליניק, מאק ובובי בראון יש מארזים סופר מפנקים במחירים חד פעמיים - לפחות עד השנה הבאה. שיהיה לכן סייבר נובמבר שמח!

נובמבר הוא הזמן לפנק את עצמך:

מוצרי בובי בראון>>

מוצרי אסתי לאודר>>

מוצרי קליניק>>

מוצרי מאק>>

בשיתוף אלקליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully