וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאס באפס מאמץ: ה-טיפים לאיפור מושלם במראה טבעי ולא מתאמץ

בשיתוף בובי בראון

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 12:29

מותג האיפור בובי בראון ומעצבת האופנה אולה ג'ונסון משיקים בימים אלו קולקציית איפור יפהפייה בהשראת האנרגיה והגלאם של העיר עם הכי הרבה קלאס באפס מאמץ - ניו יורק. ניצלנו את ההזדמנות כדי ללמוד איך לעשות את זה נכון

בובי בראון - אולה ג'ונסון. יח"צ,
בובי בראון - אולה ג'ונסון/יח"צ

רגע אחרי הקיץ, שלא מפסיק להוכיח כמה הוא לוהט, ושניה לפני החורף, שתמיד עובד כל כך קשה על אפקטים, מגיע הסתיו - העונה הכי לא מתאמצת שיש: לא חם מדי ולא קר מדי, מלא ברומנטיקה ורכות ותמיד משאיר טעם של עוד. נראה שאין זמן מתאים יותר להשקת קולקציית איפור שחוגגת נשיות ויופי טבעי, בייחוד כשהיא מגיעה מבית היוצר של שני מותגים ששיק בלתי מתאמץ הוא שמם השני - מותג האיפור היוקרתי בובי בראון ומעצבת האופנה הניו יורקית אולה ג'ונסון.

השם אולה ג'ונסון אמנם עדיין לא מוכר בכל בית בישראל, אבל אין חובב אופנה אמיתי שלא מכיר את האסתטיקה האורבנית-בוהמיינית, רכה, נשית וייחודית, שמזוהה כל כך עם המותג. ג'ונסון היא אחת המעצבות הבולטות של השנים האחרונות, חביבתן של פאשניסטות כמו קייטי הולמס, שהן ההגדרה המובהקת של קלאס באפס מאמץ. החיבור שלה עם מותג האיפור היוקרתי בובי בראון, שהיה הראשון שהביא לעולם את טרנד האיפור הטבעי והבלתי מתאמץ, מרגיש גם הוא טבעי לחלוטין, ונעשה בהשראת העיר שיש לה ערמות של גלאם בלי טיפת מאמץ - ניו יורק. כמה לא מפתיע שזו גם אחת הערים שהסתיו הכי מחמיא להן.

לקולקציה החדשה של בובי בראון ואולה ג'ונסון>>

בובי בראון - אולה ג'ונסון. יח"צ,
בובי בראון - אולה ג'ונסון/יח"צ

אחרי שהתאוששנו מהעיצוב הלא פחות ממרהיב של המוצרים בקולקציה, שמעוטרים בפרפרים ופרחי היביסקוס ונראים כמו תכשיטים בפני עצמם, הבנו שזאת הזדמנות מצוינת להבין סופסוף איך ליישם את טרנד האיפור הטבעי והבלתי מתאמץ - אבל באמת בלי להתאמץ. גייסנו את מומחי האיפור של המותג בובי בראון שכהרגלם, שמחו לחלוק את העקרונות החשובים ביותר שעומדים מאחורי המראה:

הסוד הגדול של המראה הלא מתאמץ, גילו לנו בבובי בראון, הוא שיחמיאו לנו שאנחנו נראות טוב ולא שהאיפור שלנו נראה טוב. כדי להשיג את זה, מציעה הקולקציה החדשה גוונים עדינים, כמעט שקפקפים, לצד גווני שימר מנצנצים, שמדגישים את הזוהר והיופי הטבעי ולא גורמים לנו להיראות מאופרות מדי. הקולקציה כוללת ארבעה מוצרים, חלקם מוצרים וותיקים ואהובים שזכו לעיצוב מחדש, חלקם מוצרים חדשים שהושקו לראשונה במסגרת הקולקציה, אך כולם, כמו כל המוצרים של בובי בראון, מאוד אינטואיטיביים וקלים לשימוש, כך שזה באמת דורש אפס מאמץ.

בובי בראון - אולה ג'ונסון. יח"צ,
בובי בראון - אולה ג'ונסון/יח"צ

Mini Highlighting Powder - פודרת ההארה (שימר) המוכרת והאהובה של בובי בראון - Pink Glow, מגיעה בקולקציה בגודל מוקטן שמותאם במיוחד לנשיאה בתיק. היא כל כך יפה, גם על הפנים וגם כמוצר בפני עצמו (המוטיב של הפרפרים ופרחי ההיביסקוס מוטבע גם על האריזה וגם כתבליט על הפודרה עצמה) שאתן תרצו לקחת אותה איתכן לכל מקום. הפודרה עשויה מפנינים גרוסות ומעניקה לפנים ברק יפהפה, חצי שקוף, וזוהר טבעי, בריא ומלא חיוניות.

איך משתמשים? מניחים מעט מהפודרה במקומות שאנחנו רוצים להאיר - על עצמות הלחיים, גשר האף, קשת קופידון (הקימור שמעל לשפה העליונה), עצמות הבריח, הכתפיים ואפילו כצללית לעיניים.

Longwear Dual End Cream Shadow Stick - צלליות סטיק קרמיות דו צדדיות, שמגיעות בשני צמדי גוונים: Golden Pink + Opal או Sun Pearl + Soft Bronze. המרקם קרמי ומבריק אך הגוונים ממש עדינים ושקפקפים ולכן המראה המתקבל הוא מאוד טבעי ועדין, מאיר את העין ממש כמו תכשיט שמשלים לכן את הלוק.

איך משתמשים? צלליות הסטיק של בובי בראון הן ה-דוגמה לאינטואיטיביות ולנוחות השימוש במוצרים - פשוט מורחים מעט על העפעף, מטשטשים קצת עם האצבע ומקבלים מראה פרשי

ומואר. אפשר לשלב כמה צבעים יחד, להשתמש בצלליות בתור ליינר מבריק ועדין לאורך קו הריסים או אפילו כמו עפרונות בתוך קו המים של העין כדי לתת קריצת צבע והארה עדינה, שאי אפשר יהיה לזהות בכלל שמקורה באיפור.

בובי בראון - אולה ג'ונסון. יח"צ,
בובי בראון - אולה ג'ונסון/יח"צ

Extra Lip Tint - עוד אחד מהמוצרים האהובים והנמכרים ביותר של בובי בראון - שפתון מטפח בעל פיגמנט עדין שמעניק לשפתיים נגיעה של צבע בשלושה גוונים שקפקפים ועדינים. מכיל שישה שמנים בוטניים מהצומח שמספקים לשפתיים הזנה חיונית ביותר, בייחוד עכשיו, כשמזג האוויר ההפכפך גורם לעור ולשפתיים לצאת מאיזון, ולקראת החורף בו השפתיים נוטות להתייבש.

Crashed Lip Color - שפתון עשיר בלחות המכיל רכיבים מזינים כמו ויטמין E ו-C ושעוות דבורים. מגיע בשני גוונים טבעיים ועדינים אבל עם פיגמנט עשיר יותר מה-Lip Tint, למי שמעוניינת בשפתיים מעט יותר מודגשות. בעל גימור מאט חלק. אפשר גם להניח עם האצבעות בתור סומק ללחיים.

מלבד ארבעת המוצרים הללו הקולקציה כוללת גם מיני מברשת קבוקי - Smooth Blending Brush, כיפית ורב תכליתית שמתאימה להנחת פודרות, סמקים וברונזרים. שימו לב שכל הטוב והיופי של הקולקציה הזאת מוצע עכשיו במהדורה מוגבלת - אנחנו לא רואות שום ברירה אחרת חוץ מלהסתער.

לקולקציה החדשה של בובי בראון ואולה ג'ונסון>>

בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully