וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמדע מנצח את הטבע: הסרום וקרם העיניים שעוצרים את תהליך ההזדקנות

בשיתוף אסתי לאודר

17.10.2021 / 10:21

ידענו שקשה להילחם נגד הזמן, ואז גילינו שגם המחסור בשינה, הטלפונים הניידים ואפילו מצמוצי העיניים שלנו מאיצים את תהליך ההזדקנות של העור. מול רשימת אויבים כזאת, רק דבר אחד יכול לעזור: ה-סרום של אסתי לאודר וקרם העיניים החדש, שניהם מסדרת Advanced Night Repair

אסתי לאודר - Advanced Night Repair. יח"צ,
אסתי לאודר - Advanced Night Repair/יח"צ

"החיים עוברים כל כך מהר, אנחנו רק ממצמצים וכבר אנחנו מזדקנים" - מסתבר שזה לא רק משפט פואטי על החיים שכולנו שמענו בהזדמנות כזו או אחרת, אלא תיאור קונקרטי לגמרי של אחד הגורמים לתהליך ההזדקנות של העור. כן, אם חשבתן שהשנים שחולפות הן משהו שקשה להילחם בו, בואו נראה אתכן מפסיקות למצמץ. אבל אל דאגה, הקרב עוד לא אבוד, כי בעת צרה תמיד אפשר לסמוך על עזרה מחברה טובה, חברת האמת של עשרות מיליוני נשים בכל העולם - אסתי לאודר.

אין סיכוי שאתן לא מכירות את Advanced Night Repair (ANR), ה-סרום של אסתי לאודר שהוא גם הסרום הראשון בעולם וגם הנמכר ביותר בעולם, אבל אם עוד לא ניסיתן אותו בעצמכן, אתן בטח תוהות אם כל מה ששמעתן עליו נכון. לכבוד השקתה של גרסה חדשה ומשודרגת לקרם העיניים מאותה המשפחה - Advanced Night Repair Eye Matrix, החלטנו לברר מה עומד מאחורי הטכנולוגיה שמבטיחה לנצח את הזמן ולגלות אם ההבטחה אכן מתקיימת.

תהליך ההזדקנות של העור, כאמור, הוא לא רק תוצאה של השנים שחולפות. חשיפה לשמש ידועה כגורם מאיץ של התהליך וכך גם שינה פחות איכותית או מחסור בשעות שינה, חשיפה לאור הכחול שנפלט ממסכי הטלוויזיה והטלפונים הנייידים ועוד. כנגד כל אלו פותחה במעבדות של אסתי לאודר טכנולוגיה חדשנית, פורצת דרך, בלעדית ומוגנת בפטנט עד שנת 2033.

הגיע הזמן לעצור את תהליך ההזדקנות>>

אסתי לאודר - Advanced Night Repair. יח"צ,
אסתי לאודר - Advanced Night Repair/יח"צ

הטכנולוגיה, שנקראת Chronolux Power Signal, תומכת למעשה בתהליך חידוש העור הטבעי. במסגרת התהליך, שמתרחש מדי לילה בזמן השינה, מייצר הגוף קולגן אשר אחראי על הגמישות והמיצוק של העור. עם הגיל, ובהשפעת הגורמים המאיצים הנוספים שציינו, התהליך הולך והופך איטי יותר ועמו מאט גם קצב ייצור הקולגן בגוף, והעור נעשה רפוי ומקומט יותר ויותר. מה שעושה הטכנולוגיה הייחודית של אסתי לאודר הוא לספק תמיכה לתהליך הריפוי הטבעי של העור, להאיץ אותו ולעודד את ייצור הקולגן ואף להילחם במגוון התוקפנים הסביבתיים, דבר שמשפר את גמישות העור, מחליק קמטים וקמטוטים ואפילו תורם למיצוק העור.

על טכנולוגיית ה-Chronolux Power Signal מבוסס הסרום האהוב וכן משפחה שלמה של מוצרים נוספים, אחד מהם הוא קרם העיניים Advanced Night Repair Eye Matrix אשר יוצא עכשיו, כאמור, בגרסה חדשה ומשודרגת. כיוון שהעור סביב העיניים דק בכ-40% יותר מן העור באזורים אחרים של הפנים, הוא עדין ורגיש הרבה יותר, מזדקן בקצב מואץ ומושפע הרבה יותר מהגורמים שציינו קודם, כמו איכות השינה והשימוש המוגבר במסכים. מדובר בעור כל כך עדין עד שכל הבעת פנים, חיוך ואפילו מצמוץ יוצרים תנועות מיקרו-חזרתיות שפוגעות בתאי העור ותורמות גם הן להאצת תהליך ההזדקנות של האזור.

טכנולוגיית ה- Chronolux Power Signal מצליחה גם כאן להילחם בתהליך ומטפלת בכל סימני ההזדקנות של אזור העיניים - קמטים, קמטוטים, נפיחויות, כהויות ואפילו רפיון. אבל באסתי לאודר לא הסתפקו בכך והוסיפו למרקחה של קרם העיניים המשודרג טכנולוגיה ייחודית נוספת בשם Mash Matrix 360°, אשר עוטפת את כל אזור העיניים העדין במטריצת רשת פולימרית גמישה ודקה שמעבה את העור ונותנת לו תמיכה. בשילוב עם הריכוז הגבוה של חומצה היאלורונית שמצוי בקרם ומעניק לחות ל-72 שעות, העור העדין סביב העיניים מקבל חיזוק מאוד משמעותי שמורגש תוך ארבע שעות מהשימוש הראשון. את הקרם מניחים באמצעות אפליקטור ייחודי שעשוי מפלדת אל-חלד מצננת שמקררת את העור בשתי מעלות, מכווצת את כלי הדם וגורמת להפחתת הנפיחות מתחת לעיניים.

אסתי לאודר - Advanced Night Repair. יח"צ,
אסתי לאודר - Advanced Night Repair/יח"צ

כפי שמרמז השם Mesh Matrix 360, הקרם מיועד לא רק לעור שמתחת לעיניים אלא יש להניח אותו סביב העין כולה, כמתואר בהוראות השימוש. ואם זה לא מספיק, ניתן להשתמש בקרם גם לצמצום הקמטים שבין הגבות, הקמטים במצח ואפילו קמטי ה"בולדוג" שבין האף לפה.

עד כאן ההסברים, ועכשיו - לסיבה שבגללה התכנסנו כאן. כל המוצרים של אסתי לאודר מפותחים ונבחנים באמצעות מחקרים מדעיים, נבדקים על ידי מאות נסייניות, והתוצאות מוכחות: אחרי שימוש בבקבוקון סרום אחד העור מרגיש מוצק יותר, נראה זוהר, מחוזק ומוזן בלחות באופן מידי, תוך שלושה שבועות ניתן להבחין בצמצום של הקמטים והקמטוטים, גוון העור הופך אחיד יותר והנקבוביות נראות מצומצמות.

השימוש בקרם העיניים גורם להפחתת הנפיחות ולתחושה של עיבוי העור באופן מידי, ותוך שלושה שבועות העור נראה גמיש, צעיר וחיוני יותר, וניתן לראות צמצום משמעותי של הקמטים והקמטוטים. גם הקרם וגם הסרום מיועדים לשימוש מדי בוקר וערב, ומתאימים לכל גווני העור, לכל סוגי העור ולכל הגילים.

אז האם הטכנולוגיה מצליחה לנצח את הטבע ולעצור את תהליך ההזדקנות? לצערנו, אפילו המדענים של אסתי לאודר לא גילו איך להשאיר אותנו צעירות לנצח, אבל הם בהחלט יודעים (ולא סתם הטכנולוגיה מוגנת בפטנט לכל כך הרבה שנים) איך לגרום לנו להיראות הכי קרוב לזה.

אנחנו במקומכן היינו הולכות לבדוק את זה מקרוב...

בואי לבדוק מקרוב את הסדרה החדשה של אסתי לאודר>>

בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully