וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אסי שיכנע את עדי בוזגלו להביא עוד ילדה לעולם?

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 13:40

לזוג שחי באור הזרקורים יש שלושה ילדים גדולים, ועכשיו עוד אחת בדרך. מה הוביל להחלטה המפתיעה, למה הספייס חשוב לה ומאיפה היא מקבלת מידע שלא היה קיים בהיריון הקודם? על הכל דיברה עדי בשיחה מעניינת עם ירדן הראל

בווידיאו: ירדן הראל ועדי בוזגלו בשיחה על היריון, הורות ועוד/עריכה: אודליה דרוקר

לעדי ואסי בוזגלו יש שלושה ילדים גדולים. אז מה שיכנע אותה להביא עוד אחת לעולם? "כשעשיתי את הניתוח, הבטחתי לאסי שאחריו אני אכנס להיריון. זה היה שקר מוחלט, הבטחת שווא, אבל אחרי הניתוח הרגשתי טוב עם עצמי והחלטתי שאני רוצה עוד ילד, וזה בדיוק מה שקרה".

בשיחה עם ירדן הראל, עדי מספרת על החיים המשפחתיים באור הזרקורים ונזכרת: "ההיריון הראשון היה סבל ובשני זה השתפר, אז חשבתי שגם השלישי יהיה טוב, אבל הוא היה יותר גרוע מהראשון. בגלל זה חששתי לקראת הרביעי, אבל ההיריון הזה הוא גן עדן, עובר מדהים. האמת, הזהרתי אותה מראש, אמרתי לה שאבא שלה רצה אותה הרבה זמן ואני פחות, אז שתהיה ילדה טובה והיא לגמרי מקשיבה לי", היא אומרת בחיוך.

בניגוד להיריון הקודם, שהיה לפני שבע שנים, תקופה בה הרשתות החברתיות עוד לא ממש היו חזקות כמו היום, הפעם עדי מעבירה את ההיריון עם כל העוקבות שלה, "סוג של משפחה". בנוסף, היא נהנית מאפליקציית JAMA: "אני מתכתבת שם עם אימהות אחרות, שואלת שאלות ומקבלת מענה מהמון בעלי מקצוע על דברים שלא הכרתי. גיליתי שם עולם שלם".

הילדים מצדם, מתחילים להתכונן ל"צעצוע החדש בבית" ומתרגשים ועדי מבטיחה להישאר מי שהיא גם אחרי הלידה הרביעית: "אני לא נלחצת מכלום ואני קלילה ונוחה, אבל הפעם כן אדע לפזר אחריות. אסי ואני לא מחלקים תפקידים, אבל בטבע שלי אני אוהבת לתת פקודות".

בינתיים, היא כבר הזהירה את אסי שאחרי שהוא קיבל את הספייס שלו כשהיה כדורגלן, הפעם תורה ליהנות מהשקט והמרחב: "אם אני מרגישה חנוקה והוא לא פנוי, אני שמה את הילדים אצל אימא והולכת לעשות משהו לעצמי, מטעינה מצברים וחוזרת למסלול", היא מספרת. "ואם לא בא לי לעשות משהו, כמו לבשל, אז מזמינים. חשוב לזכור שאין דבר שהוא סוף העולם. לכל דבר יש פיתרון".

במסגרת הרוגע הזה, עדי גם דואגת לשגרת הטיפוח שלה וירדן פינקה אותה עם חבילת מוצרים מיוחדים של אסתי לאודר: "אני אוהבת טיפולי פנים, שעווה, פן. אני מאוד נהנית מהפינוקים האלה", הודתה עדי, שהתרגשה מהמתנה שקיבלה.

seperator

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל:
https://app.jama.co.il/

בצל הקורונה, אפליקציית JAMA חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המהווה One Stop Shop לאימהות ואימהות שבדרך, כדי לאגד במקום אחד את כל מה שחשוב לנשים הרות ואימהות לדעת ולייצר קהילה שיתופית, המציעה מגוון חברויות, תכנים ופעילויות והכל בהתאמה אישית חדשנית. החיבור בין JAMA לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם דוגמת מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, נוצר עבור אותן נשים, שמתמודדות עם האתגרים הגדולים הכרוכים בהיריון ולידה ומחפשות מקום ליצור בו חברויות וירטואליות וגם לשמור על שגרת הטיפוח בתקופה זו. באפליקציה ניתן למצוא סרטוני הסבר, טיפים לאיפור לפני ואחרי הלידה, לטיפול בפיגמנטציה ועוד, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות איפור ואפשרויות רבות נוספות.

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully