וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ה-BFF: ירדן הראל וטל טלמון בשיחה כנה על זוגיות, אימהות והחיים

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 13:39

ההיריון הלא פשוט, התמונות של אולי באינטסוש, הבייביסטרים בהפתעה והעבודה שפתאום צריך להשקיע בזוגיות. טל טלמון דיברה על הכל וסיפרה על שגרת הטיפוח החדשה והמקום בו היא מוצאת את הטיפים והמומחים הכי טובים לאימא הטרייה

בווידאו: ירדן הראל וטל טלמון בשיחה מרגשת/עריכה: אודליה דרוקר

במסגרת השיחות המיוחדות שלה עם אימהות טריות, הגיעה הפעם ירדן הראל לפגוש את החברה הכי טובה: טל טלמון, והשיחה הפכה מהר מאוד לשילוב בין רגש, צחוק והמון טיפים לחיים.

ההיריון והלידה לא היו פשוטים עבור טל ופעם אחר פעם היא התקשרה לירדן לספר לה על הבעיות השונות, אבל היא גם דאגה להתמודד עם הכל בגבורה והומור: "כל הזמן אמרתי לעצמי שזה זמני ויעבור, רק תשעה חודשים. וזה באמת קרה, אבל לא היה קל", היא מודה. "הייתה לי תחושה שאסור לי להתלונן בהיריון, אלא רק להגיד תודה ועכשיו כשאני משתפת באינסטגרם תמונות של אולי באינסטגרם, זה חלק מהדרך שלי להודות על המצב הלא מובן מאליו. כל החיים חיכיתי לאולי וללירן".

לבן הזוג, שוער העבר לירן שטראובר, יש שלושה ילדים גדולים מנישואים קודמים וטל מרוצה מאוד מהמצב, ובעיקר מהבייביסיטרים שהיא קיבלה. ואיך הזוגיות שלה אחרי הלידה? "מה שאהבתי במערכת היחסים שלנו לפני הלידה היה שזה בא טבעי, לא היינו צריכים לעבוד בלהיות מאוהבים. עכשיו, פתאום צריך לעבוד ולהשקיע והדבר הכי טבעי הפך להיות אולי. פתאום הפכתי רק ל'אימא של' ולקח לי זמן לחזור להיות גם בת זוג, אחות והחברה הכי טובה שלך בעולם", אמרה טל לירדן.

אז בתור ה-BFF, ירדן פינקה את טל עם ערכת מוצרים של אסתי לאודר, לשגרת הטיפוח: "אי אפשר להתכחש לזה שאחרי ההיריון הגוף והעור משתנים ופתאום אני משתמשת במוצרים כמו אנטי-אייג'ינג, שלא חשבתי שאצטרך".

ומה לגבי טיפים ומידע לאימא הטרייה? "אני מתייעצת עם הנשים שקרובות אליי, כמוך ואני חברה באפליקציית JAMA", סיפרה טל. "אני אוהבת לחקור לבד ולמצוא מומחים ורעיונות ושם יש מגוון ענק. אז אני לוקחת משם לעצמי וגם מעבירה הלאה, לחברות שבהיריון או אחרי לידה".

seperator

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל:
https://app.jama.co.il/

בצל הקורונה, אפליקציית JAMA חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המהווה One Stop Shop לאימהות ואימהות שבדרך, כדי לאגד במקום אחד את כל מה שחשוב לנשים הרות ואימהות לדעת ולייצר קהילה שיתופית, המציעה מגוון חברויות, תכנים ופעילויות והכל בהתאמה אישית חדשנית. החיבור בין JAMA לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם דוגמת מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, נוצר עבור אותן נשים, שמתמודדות עם האתגרים הגדולים הכרוכים בהיריון ולידה ומחפשות מקום ליצור בו חברויות וירטואליות וגם לשמור על שגרת הטיפוח בתקופה זו. באפליקציה ניתן למצוא סרטוני הסבר, טיפים לאיפור לפני ואחרי הלידה, לטיפול בפיגמנטציה ועוד, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות איפור ואפשרויות רבות נוספות.

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully