וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה הכי קשה לאנה ארונוב להבין אחרי הלידה?

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 13:40

בתור מי שתמיד דרשה מעצמה שלמות ורצתה להיות בשליטה על העניינים, אנה ארונוב נאלצה להבין ש"אי אפשר באמת להתכונן וכל בוקר אני מקבלת ילד חדש". בשיחה עם ירדן הראל היא מספרת על המקום ממנו היא שואבת טיפים ועל שגרת הטיפוח המפתיעה, דווקא עכשיו

בווידיאו: ירדן הראל ואנה ארונוב בשיחה על אמהות ואיזון בחיים/עריכה: אודליה דרוקר

אנה ארונוב מספרת שגם אחרי הלידה, היא עדיין נשארה "חולת שליטה", אבל למדה לקח חשוב: "הבנתי שאי אפשר באמת להתכונן. אני לא יודעת איך הוא יישן בלילה או מתי הוא יקום בבוקר. אני נכנסת למיטה ולא בטוחה לקראת איזה לילה הולכים".

השינוי הזה, שהופך לנו את החיים, לא פשוט כמובן אבל מביא איתו גם משהו מיוחד: "אני תמיד מזכירה לעצמי ליהנות מהרגע. ברור שיש קושי, אבל הוא כבר לא יהיה שוב הגור הקטן הזה בין חודשיים או שלושה, אז חשוב ליהנות מהדבר המתוק הזה שהוא כרגע".

בשיחה עם ירדן הראל על האימהות הטרייה, הזוגיות והשגרה שהיא בנתה לעצמה מאז הלידה, אנה מספרת שהיא אומנם התרגלה כבר לסטטוס של "אימא" ושהחיים מראים לה מדי יום שהיא כבר לא "אנה של לפני הלידה", אבל במקביל, היא לא מרגישה שהיא צריכה להתרגל לחיי היומיום עם תינוק בשנה הראשונה שלו "כי יש רגעים שבהם אני בטוחה 'הנה, הבנתי' ולמחרת אני מבינה שלא הבנתי כלום. כל בוקר אני מקבלת ילד חדש וחייבת להיות קשובה לו".

בתור מי שתמיד דרשה מעצמה שלמות, היא גם חולמת להיות האימא המושלמת, אבל מבינה שזה בלתי אפשרי ושגם התינוק שלה לא באמת צריך את זה. אז איך בכל זאת נותנים לו את הטוב ביותר? "אני צורכת הרבה תוכן. חשוב לי לדעת, לקבל כלים ולהתייעץ, זה באופי שלי. אני משתמשת באפליקציית JAMA, בה יש כל מה שצריך בנוגע להתפתחות התינוק, מומחים וכל המעטפת המקצועית המושלמת. עם כל הטיפים שקיבלתי אני מגיעה לאדם ושם מתחיל האתגר - להבין שלא הכל מתאים לתינוק שלי. אני צריכה להפעיל את האינטואיציה והרגישות כאימא ולהבין מה נכון עבורו".

בבקרים, בן הזוג אייל נותן לה כמה רגעי שקט ויוצא עם התינוק לטיול. אנה, השגרירה של אסתי לאודר, מספרת שהיא ניצלה זאת מההתחלה כדי לחזור כמה שיותר מהר לשגרת טיפוח שכוללת "את הדברים הקטנים, לפחות", כמו טיפולי פנים וציפורניים עם המוצרים שהיא הכי אוהבת. "יש לי זמן למקלחת ושגרה - סרום, קרמים ועוד וזו דרך טובה להתחיל את היום. דווקא עכשיו אחרי הלידה מצאתי לעצמי שגרת טיפוח טובה מאוד".

seperator

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל:
https://app.jama.co.il/

בצל הקורונה, אפליקציית JAMA חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המהווה One Stop Shop לאימהות ואימהות שבדרך, כדי לאגד במקום אחד את כל מה שחשוב לנשים הרות ואימהות לדעת ולייצר קהילה שיתופית, המציעה מגוון חברויות, תכנים ופעילויות והכל בהתאמה אישית חדשנית. החיבור בין JAMA לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם דוגמת מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, נוצר עבור אותן נשים, שמתמודדות עם האתגרים הגדולים הכרוכים בהיריון ולידה ומחפשות מקום ליצור בו חברויות וירטואליות וגם לשמור על שגרת הטיפוח בתקופה זו. באפליקציה ניתן למצוא סרטוני הסבר, טיפים לאיפור לפני ואחרי הלידה, לטיפול בפיגמנטציה ועוד, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות איפור ואפשרויות רבות נוספות.

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully