וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זרמתי": הצילומים שהפרידו בין עמית פרקש לתינוקת שלה במשך חודש

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 13:41

כשהגיעה ההזדמנות החלומית, עמית פרקש הלכה עליה: "תיכננתי את הכל מראש וידעתי בכל רגע נתון עם מי הילדה, מה היא אוכלת ואיפה היא ישנה". בשיחה עם ירדן הראל היא מספרת עם מי היא מתייעצת וכמה עוזר בעלה יאיר עם התינוקת

בווידיאו: עמית פרקש וירדן הראל בשיחה על הורות, איזון והחיים/עריכה: אודליה דרוקר

כשהבת שלה אנה הייתה בת חמישה חודשים, עמית פרקש קיבלה הזדמנות חלומית ונסעה לחודש לצילומי סרט: "זה לא היה פשוט", היא מודה בשיחה אינטימית עם ירדן הראל, על החיים, אימהות ומה שביניהם. "אבל תיכננתי את הכל מראש וידעתי בכל רגע נתון עם מי הילדה, מה היא אוכלת ואיפה היא ישנה. זה היה 'האימא הזורמת' שלי".

עמית סיפרה לירדן שהיא עדיין מרגישה קצת הלם מכך שהיא אימא, אבל גם דואגת להתחיל לחזור לשגרה אחרי הלידה: "ילד משנה את החיים מקצה לקצה וברור שאנה בעדיפות עליונה לכל דבר, אבל אין סיבה לא להביא את הילדה לתוך החיים שלנו, כי אלו חוויות בשבילה. אני חושבת שחלק מלהיות אימא טובה זה גם לדאוג לעצמך ולהגשים את עצמך".

מי שעוזר רבות לעמית להגשים את עצמה הוא בעלה יאיר, "אבא מדהים" לדבריה, שקם בלילות להיות עם התינוקת כשצריך ונותן לעמית לישון: "יש קצת התחשבנות... לפעמים היא מתעוררת ואני נותנת לו מרפק קטן וזהו...", היא מוסיפה בחיוך.

וכמו כל אימא, גם עמית לא רוצה להרגיש לבד ולכן יש לה קבוצת ווטסאפ עם אימהות אחרות ובנוסף, היא משתמשת קבועה באפליקציית JAMA, בה אפשר למצוא קהילה של אימהות מהאזור שלך ומומחים להתייעץ איתם על הנושאים השונים הקשורים להיריון ואימהות: "בסוף, אני מחליטה מה מתאים לי ולילדה, כי אני מרגישה אותה בצורה הכי טובה, אבל חשוב להיעזר באחרים".

אנה כבר בת תשעה חודשים ועמית מספרת שאחרי הלידה היא כבר חזרה להתאמן ונהנית בעיקר מההליכות עם התינוקת. עוד משהו שהיא מקפידה עליו זו שגרת הטיפוח: "האסתטיקה חשובה, כי ככה אני מרגישה נקייה. אני לא מתאפרת המון, אבל קרמים, סרום וכאלה - זה כן".

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל:
https://app.jama.co.il/

בצל הקורונה, אפליקציית JAMA חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המהווה One Stop Shop לאימהות ואימהות שבדרך, כדי לאגד במקום אחד את כל מה שחשוב לנשים הרות ואימהות לדעת ולייצר קהילה שיתופית, המציעה מגוון חברויות, תכנים ופעילויות והכל בהתאמה אישית חדשנית. החיבור בין JAMA לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם דוגמת מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, נוצר עבור אותן נשים, שמתמודדות עם האתגרים הגדולים הכרוכים בהיריון ולידה ומחפשות מקום ליצור בו חברויות וירטואליות וגם לשמור על שגרת הטיפוח בתקופה זו. באפליקציה ניתן למצוא סרטוני הסבר, טיפים לאיפור לפני ואחרי הלידה, לטיפול בפיגמנטציה ועוד, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות איפור ואפשרויות רבות נוספות.

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully