וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף ל-FOMO: גילינו איפה נמצא המייק-אפ שלעולם לא תרצו להחליף

בשיתוף MAC

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 15:45

רצינו מייק-אפ חדש אבל הלכנו לאיבוד מרוב מוצרים, מבצעים וקודי קופון. בסוף הבנו שמיליוני משתמשות לא טועות: סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC מאפשרת לכל אחת למצוא את המייק-אפ שיהפוך לעור השני שלה

בווידיאו: הכירו את סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC/יח"צ

לא פשוט להיות חובבת ביוטי בימים טרופים אלו. בכל פינה קמפיין חדש, בכל סטורי - קוד קופון, העור של כולן נראה מושלם ואי אפשר שלא להתפתות ולקנות. אבל בסופו של יום, או יותר נכון בתחילתו של יום, כשזה רק אנחנו והמייק-אפ שלנו מול המראה, לא תמיד התוצאה מושלמת כמו שהיא נראית ברשתות. זה לא שהמוצרים לא טובים או שהממליצות מגזימות, פשוט מאוד קשה למצוא מייק-אפ שמתאים באמת לכולן. גם אם החברה הכי טובה שלך ניסתה והמליצה ממש, גם אם בלוגרית הביוטי האהובה עלייך עפה עליו, זה לא בהכרח אומר שיהיה לו את המרקם ואת הגימור שאת אוהבת, או אפילו את הגוון שמתאים לך במדויק.

לסדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC>>

לפעמים זה מרגיש כאילו כל מוצר חדש מפעיל אוטומטית את בלוטות ה-FOMO ולא משאיר לנו ברירה אלא לנסות אותו, אבל התנסות היא למעשה הדרך היחידה לגלות מהם מוצרי האיפור שאתן הכי אוהבות. עם רוב מוצרי האיפור, הצורך לנסות, לחדש ולגוון תמיד יישאר (וטוב שכך, כי זה כל הכיף), אבל עם מייק-אפ זה אחרת. מהניסיון שלנו - מייק-אפ מושלם לא מחליפים, וברגע שתמצאו אותו, תחושת ה-FOMO פשוט תיעלם.

בקיצור - ממש כמו בזוגיות: אם אתן עדיין מתפתות לכל מייק-אפ חדש שיוצא לשוק, כנראה עוד לא מצאתן את האחד. אבל ממש כמו בזוגיות, צריך קודם כל לדעת איפה לחפש, ואין מקום טוב יותר מאשר MAC - המותג שחרט על דגלו את בשורת הגיוון וההתאמה לכל גיל, גזע ומגדר, ויצר את סדרת המוצרים שגרמה למיליוני משתמשות ומשתמשים לשמור לה אמונים לאורך שנים - סדרת המייק-אפים האגדית: Studio Fix.

סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC. יח"צ,
סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC/יח"צ

הסדרה כוללת שלושה מייק-אפים בעלי פורמולות ייחודיות שמתאימות לכל סוגי העור, עונות על מגוון העדפות וצרכי עור שונים ומגיעות בעשרות גוונים שונים. בזכות זה, כל אחת ואחד יכולים למצוא בסדרה את המייק-אפ המדויק עבורם, שייראה וירגיש ממש כמו עור שני:

Studio Fix Fluid SPF15 - אחד המוצרים האהובים והפופולריים בסדרה, גם בגלל שהוא פשוט מצוין וגם כי הוא ממש מאפשר התאמה אישית: אפשר לערבב אותו עם קרם הלחות או שמן הפנים שלכם ולקבל כיסוי קליל יותר שנותן לפנים זוהר בריא וטבעי, אפשר להשתמש בו אחרי קרם הלחות לכיסוי בינוני בגימור מט טבעי ואפשר גם לבנות את הכיסוי עד לכיסוי מלא. הוא מתאים לכל סוגי העור, מנטרל שמנוניות וברק, מצמצם את נראות הנקבוביות, עמיד למשך 24 שעות ומגיע במעל 60 גוונים שונים.

Studio Fix Powder Plus Foundation - גם מייק-אפ וגם פודרה במוצר אחד - אחת מהקלאסיקות של MAC. מוצר ששינה את כל כללי המשחק עוד בניינטיז ועד היום מתעלה על המתחרים במראה העור המושלם שהוא מעניק, בלי להעמיס חומר על הפנים. מתאים לכל סוגי העור, מנטרל שמנוניות וברק, מעניק גימור מט טבעי ומחמיא, לא אוטם את העור ולא מרגיש או נראה כבד. עמיד עד 12 שעות ומגיע ב-53 גוונים שונים.

סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC. יח"צ,
סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC/יח"צ

Studio Fix Tech Cream-to-Powder - במילה אחת: וואו. שילוב של מרקם סופר קליל ופורמולה שמורכבת ממים, לחות ופודרה מזינה, עם חלקיקים רפלקטיביים שיוצרים אפקט מטשטש לחריצים ולקמטוטים. ביחד, כל הדבר הזה פשוט מחליק את העור והופך אותו לקנבס המושלם לאיפור. המייק-אפ נטול שומן, מעניק לחות מיידית שנשמרת עד 12 שעות וכיסוי בינוני נבנה בגימור מט טבעי. מגיע ב-42 גוונים שונים.

חדש - פריימר Studio Fix Mattifine, שהוא הזיווג המושלם למייק-אפים בסדרה: מטפח את העור, מנטרל ברק ושמנוניות, משפר את איכות המייק-אפ ומבטיח עמידות למשך 12 שעות, מפחית את נראות הנקבוביות, משפר את מרקם העור למשך 6 שעות ואפילו מצליח לחולל שינוי אמיתי בגוון העור.

לפי הדיווחים שקיבלנו, הפריימר הזה הולך לשבור את השוק ולהפוך לקלאסיקה החדשה של המותג, כך שיחד עם המייק-אפ המתאים מהסדרה - מדובר בצמד מוצרי חובה.

פריימר Studio Fix Mattifine. יח"צ,
פריימר Studio Fix Mattifine/יח"צ

אם גם אתן מעוניינות להתנסות, עכשיו זה בדיוק הזמן כיוון שלאורך כל אוקטובר המייק-אפים בסדרה יימכרו במחיר של 169 ₪ (במקום 192 ₪). בנוסף, על כל קנייה של שני מוצרי Studio Fix מקבלים מברשת איפור דו צדדית מתנה, הזדמנות מצוינת להתנסות במוצרים נוספים בסדרה כמו הקונסילר המעולה של MAC -Studio Fix 24-Hour Smooth Wear.

לסדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC>>

סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC. יח"צ,
סדרת המייק-אפים Studio Fix של MAC/יח"צ
בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully