וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דרכים "ללבוש" ליפסטיק אדום

בשיתוף מאק

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 16:25

כולנו מכירות את השפתון האדום הקלאסי, חלק בלתי נפרד מעולם האופנה. אבל איך באמת משתמשים בו ואיזה שפתון חדש את פשוט חייבת לנסות? הנה שלושה לוקים שישאירו אותך המומה

בווידיאו: איך משתמשים נכון בליפסטיק אדום/עריכה: אודליה דרוקר

שפתון אדום הוא קלאסיקה שמלווה את עולם האופנה עשרות שנים. הוא מגיע בשלל גוונים וטקסטורות, מלווה שמלות ערב דרמטיות באלגנטיות או מוסיף טוויסט אופנתי לג'ינס וטי-שירט, ובאופן כללי, יכול להתאים לכל אישה, בכל גיל, מצב רוח וסגנון אופנתי. יש נשים שפשוט לא מוכנות לצאת מהבית בלעדיו ומרגישות "ערומות" ללא השפתון האהוב עליהן.

בין אם את מאלו שלא מוותרות עליו או שהאדום עדיין לא כבש אותך - את חייבת להכיר את השפתון החדש רובי וו מבית MAC, שיאפשר לך למצוא בדיוק את הסגנון שיעבוד עבורך. בהפקת האופנה הנוצצת מוכיחה נטע סקלי, גלובל סניור ארטיסט במאק, שהליפסטיק האדום הוא האקססורי המושלם.

"יש המון דרכים ללבוש אדום", היא אומרת. "בנות שומעות ליפסטיק אדום ומיד מדמיינות את הגרסה הקלאסית וההוליוודית - מאוד עשויה ודורשת טכניקה, אבל יש עוד דרכים".

המראה הראשון שיצרה נטע הוא לוק קז'ואל - אדום מוכתם עם לחיים מעט אדומות, שיתאים לאלו שתמיד רצו אבל פחדו. שרוצות להתחיל, אך המראה הרשמי והקלאסי מרגיש להן כבד מדי או דורש טכניקה מושלמת.

"אנחנו לוקחים את הליפסטיק האדום ובתנועה של הכתמה יוצרים סוג של שקיפות - כמו הטרנד של ה'טינטים' שאנחנו רואים גם בלחיים וגם בשפתיים", אומרת נטע. "זה פשוט עניין של טכניקה, של טשטושים והכתמה, כל אחת יכולה לעשות את זה, בין אם עם מברשת, עם הליפסטיק עצמו או עם האצבעות. זה לא רשמי, זה יומיומי ולביש ואינו מצריך דיוק מוחלט, וברגע שאת מבינה איך לתפעל את הליפסטיק האדום שכבר יש לך - זה פשוט".

"במקום להפעיל לחץ על הליפסטיק במגע שלו עם השפתיים, אנחנו רוצות את ההפך הגמור - להכניס הרבה אוויר בין הליפסטיק לשפתיים", היא מוסיפה ומסבירה את שיטת האיפור. "צריך לטפוח אותו בקלילות, בנגיעות קטנות, כדי ליצור הכתמה שהיא הגרסה השקפקפה של הפיגמנט האדום. כך גם לגבי הלחיים - אנחנו מחייכות, נותנות כמה נגיעות קטנות עם האודם בלחי ומטשטשות בעזרת האצבע או בעזרת מברשת - קל ופשוט".

המראה שמתקבל הוא טרנדי ויוצר לוק בריא וצעיר, כאילו חזרנו מפעילות גופנית או שהייה בשמש, עם אדום שקפקף ולא רשמי.

את חייבת לנסות בעצמך: כנסי למדריך ל-RUBY המושלם>>

  • ליפסטיק אדום - MAC. יח"צ,

    RETRO MATTE LIPSTICK / RUBY'S CREW

    99
    לחצי כאן לרכישה
  • ליפסטיק אדום - MAC. יח"צ,

    POWDER KISS LIPSTICK / RUBY'S CREW

    109
    לחצי כאן לרכישה
  • ליפסטיק אדום - MAC. יח"צ,

    POWDER KISS LIQUID LIPCOLOUR / RUBY'S CREW

    125
    לחצי כאן לרכישה
  • ליפסטיק אדום - MAC. יח"צ,

    RETRO MATTE LIQUID LIPCOLOUR / RUBY'S CREW

    119
    לחצי כאן לרכישה
מאק ליפסטיק אדום. עידו לביא,
לוק קז'ואל/עידו לביא

הדרך השנייה היא הגרסה הקלאסית וההוליוודית - ה"רד קארפט", מראה שמתאים לשטיח אדום או כמובן לאירוע. הלוק משלב שימוש בתוחם, שמגדיר ומפריד את השפתיים מהפנים. המראה משתלב עם מראה עור קל, מעט שזוף וזוהר, עם נגיעה של צבע בלחיים ועיניים שסביבן רק צל.

"השפתיים הן השואו", אומרת סקלי. כדי לקבל את המראה, נשתמש בעיפרון שפתיים, על מנת ליצור מסגרת מדויקת ורק אז נכסה את השפתיים בשפתון.

מאק ליפסטיק אדום. עידו לביא,
גרסת ה"רד קארפט"/עידו לביא

הלוק השלישי אותו יצרה נטע הוא טרנדי וחדשני: "בעונות האחרונות ראינו את האדום עוזב את השפתיים ומטפס מעלה", היא מספרת. "בהתחלה אל הלחיים, אחר כך לעיניים. לפעמים ביחד עם השפתיים האדומות ולפעמים רק העיניים. יש בזה משהו מאוד נועז".

כדי ליצור איזון ממליצה נטע על שתי דרכים. הראשונה היא להשתמש באדום על העיניים בלבד, כדי לתת להן את הבמה. השנייה היא ליצור מראה מונוכרומטי - להשתמש באדום על העיניים, על הלחיים וגם על השפתיים. "זה מין טריפל משוגע. הוא מזכיר קצת לוקים של אייטיז. כדי לעשות את זה מודרני יותר, כדאי ללכת על צורות עגולות, רכות ומטושטשות ואז להוסיף מסקרה שחורה שנותנת נוקאאוט לצבע ומאזנת את האדום. זה טרנד שמורד נגד המוסכמות".

האדום יחמיא מאוד לעיניים כחולות וירוקות. "אדום וירוק הם צבעים מנוגדים וכששמים אותם אחד ליד השני, הם מדגישים זה את זה והירוק נראה בוהק יותר", אומרת נטע. "עם כחול כדאי לשלב אדומים יותר כתומים - גוון של צ'ילי מתובל". כדי לקבל את הלוק, מורחים מעט ליפסטיק על גב היד ובתוכו טובלים מברשת טשטוש של עיניים ומטשטשים כמו צללית מעל העין. שכבה אחת תתן מראה אוורירי, כמו טינט אדום, ואם נבנה את הצבע כמו על השפתיים - הוא יהיה יותר אדום ויותר נוכח.

זה הטריק היצירתי של נטע: לקחת מהשפתון ולמצוא לו שימושים מיוחדים נוספים, כמו צלליות בגוונים אדומים, שמיועדות לשימוש באזור העיניים למי שרוצה להשתמש במוצר ייעודי, שלא בייעוד המקורי שלו.

מאק ליפסטיק אדום. עידו לביא,
סטייל טרנדי וחדשני/עידו לביא

סטילס - עידו לביא

איפור - נטע סקלי, מאפרת ראשית MAC

שיער - קובי קלדרון

סטיילינג - מתן רפאל, סולו

דוגמנית - מיה שחורי, יולי

מוכנה לליפסטיק בלתי נשכח? כנסי למדריך ל-RUBY המושלם>>

בשיתוף מאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully