וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהיא ילדה: מה גילתה דניאל גרינברג על זוגיות וילדים?

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 13:38

לקראת סוף ההיריון המתוקשר, פגשה דניאל גרינברג את ירדן הראל לשיחה על החיים, הורות, קריירה ואיזון וחשפה: "אלין אחות מהממת. היא ומיאל מכורות אחת לשנייה ברמות". ומה עזר לה לא להרגיש שהיא לבד בהיריון ובלידה?

בווידאו: ירדן הראל ודניאל גרינברג בשיחה על הורות והחיים/עריכה: אודליה דרוקר

בשעה טובה, דניאל גרינברג ילדה לאחרונה את הילד השני שלה. רגע לפני שזה קרה, ירדן הראל פגשה אותה לשיחה מרתקת על החיים, הורות, זוגיות, קריירה ואיך משלבים הכל ומוצאים איזון.

"היריון של בן ובת זה שונה", הודתה דניאל. "מתחשק כל מיני דברים שונים וההיריון הזה שונה גם כי לעבור היריון כשכבר מגדלים ילדה זה הרבה יותר מאתגר".

לאור האתגר, דניאל הבטיחה לירדן שהפעם היא תדע לבקש עזרה ולא להתמודד עם הכל לבד. כמובן שהעובדה שיש בבית אבא עם ניסיון עוזרת, ומה לגבי האחים הגדולים? "ליאם בהתחלה לא רצה לגעת במיאל בכלל, אבל בסוף הרים אותה. אלין אחות מהממת ועוזרת. היא ומיאל מכורות אחת לשנייה ברמות".

"נכנסתי להיריון בגיל צעיר, אז התחלתי לקרוא המון", סיפרה דניאל לירדן. "אני משתמשת באפליקציית JAMA למשל, שם אני קוראת את מה שקהילת הנשים כותבת. הן בגיל שלי, צעירות ומשתפות וכשאני שומעת שגם אצל אחרות זה ככה, אני נרגעת".

ועל מה דניאל לא מוותרת, בהיריון וגם אחרי הלידה? "יש לי את הזמן שלי בבוקר להתמרחויות. סרום, קרם עיניים, כל מה שחשוב לי לפני שאני מתחילה את היום. מבחינת הנפש, בא לי לעשות ספורט, אבל זה קשה יותר ויש לי סימני מתיחה מההיריון, למרות שמרחתי קרמים והשתמשתי בשמנים. זה גנטי, זה עור וזה נקרע, אז למדתי לאהוב את זה". אז כדי לעזור עם הרגשה טובה ומפנקת, ירדן נתנה לדניאל מתנה מיוחדת - ערכת טיפוח עם מוצרי אסתי לאודר.

לסיום, איך מאזנים בין הורות לזוגיות ולכל שאר הדברים שחשובים לנו? "זה קצת קשה. כשילדים נכנסים לתמונה, שקרן מי שיגיד שהכל ניצוצות וכוכבים. יש קשיים ומשברים, אבל אם הבסיס חזק וטוב, מתגברים על זה ועוברים את זה".

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל:
https://app.jama.co.il/

בצל הקורונה, אפליקציית JAMA חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המהווה One Stop Shop לאימהות ואימהות שבדרך, כדי לאגד במקום אחד את כל מה שחשוב לנשים הרות ואימהות לדעת ולייצר קהילה שיתופית, המציעה מגוון חברויות, תכנים ופעילויות והכל בהתאמה אישית חדשנית. החיבור בין JAMA לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם דוגמת מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, נוצר עבור אותן נשים, שמתמודדות עם האתגרים הגדולים הכרוכים בהיריון ולידה ומחפשות מקום ליצור בו חברויות וירטואליות וגם לשמור על שגרת הטיפוח בתקופה זו. באפליקציה ניתן למצוא סרטוני הסבר, טיפים לאיפור לפני ואחרי הלידה, לטיפול בפיגמנטציה ועוד, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות איפור ואפשרויות רבות נוספות.

בשיתוף JAMA ו-Estée Lauder Companies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully