וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבסיס למראה עור מושלם - איך להתאים את המייק-אפ הנכון?

בשיתוף סמאשבוקס

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 7:39

לרובנו אין עור מושלם אז תודה לאל על המצאת המייק-אפ, אבל איך מתאימים את המייק-אפ הנכון ואיך משתמשים בו? הכנו לכן מדריך מיוחד עם המייק-אפים הכי נכונים שיש - המייק-אפים של סמאשבוקס

תמיד אמרנו שאין לנו שום בעיה עם פגמים. רובם קיימים, ככל הנראה, בשביל ללמד אותנו כמה שיעורים חשובים על עצמנו ועל החיים, ובשביל כל השאר - המציאו את המייק-אפ. מייק-אפ מעולה בהחלט מסוגל לחולל ניסים, אבל כדי שזה יקרה, עלינו לדעת איך להתאים אותו לעור הפנים שלנו.

לכן, החלטנו לאסוף את כל הטיפים הכי חשובים לבחירת מייק-אפ, אלה שלמדנו על בשרנו בדרך הקשה ואלה שהשכלנו ללמוד ממומחים, בעלי ניסיון גדול משלנו, ולעזור לכן לבחור באמצעותם את המייק-אפ הנכון ביותר עבורכן. בגלל שנקודת המוצא בדרך למייק-אפ הנכון חייבת להיות מוצר איכותי, נעזרנו במייק-אפים הכי נכונים ואיכותיים שיש - המייק-אפים של סמאשבוקס, שמגיעים בשלוש רמות כיסוי שונות ומתאימים לכל סוגי העור ולכל גוון:

STUDIO SKIN 24 HOUR HYDRA FOUNDATION: ה-מייק-אפ של סמאשבוקס, שמעניק כיסוי בינוני עד מלא הנבנה בהדרגה. נטול שומן וברק ובעל גימור מט טבעי. אין לנו דרך אחרת להסביר את זה - זה נראה כאילו הוא פשוט מכיל אלפי חלקיקי אור קטנטנים. בעל מקדם הגנה SPF15, עמיד עד 24 שעות, עשיר בחומצה היאלורונית שמעניקה לעור לחות ומאפשר בנייה הדרגתית של כיסוי בינוני עד מלא.

Studio Skin Full Coverage Foundation: מייק-אפ לכיסוי מלא שמסתיר בהצלחה אפילו קעקועים, ועם זאת לא מכביד על העור אלא מרגיש קליל ואוורירי להפליא. עמיד במים, זיעה ולחות עד 24 שעות, בעל גימור מט, מכיל חומצה היאלורונית וויטמין E, מגן על העור מפני מזהמים, נזקים סביבתיים ותהליכי הזדקנות, וגם הפורמולה שלו כוללת את אותם חלקיקים שנראים כאילו פשוט קורן לכן אור מהפנים.

Halo Healthy Glow All In One Tinted Moisturizer SPF25: למעשה זה לא ממש מייק-אפ אלא קרם לחות עם גוון, מה שמבטיח כיסוי קליל וכמעט בלתי מורגש, או במילים אחרות - מראה זוהר אבל טבעי. מעבר לזה, מדובר במוצר אחד שהוא בעצם 4 מוצרים שונים: פריימר (שמספק עמידות), הגנה מהשמש SPF25, לחות מתמשכת למשך 24 שעות וגוון ליצירת מראה עור אחיד. עמיד בזיעה ולחות, לא שוקע בקמטוטים, עשיר בחומצה היאלורונית וברכיבים נוספים שמזינים ומטפחים את העור, מגן מפני נזקים סביבתיים ומונע סימני הזדקנות.

איך תדעו מהו המייק-אפ הנכון ביותר עבורכן? באמצעות שלושה צעדים פשוטים:

1. בחירת רמת הכיסוי הרצויה - כפי שאתן רואות, סמאשבוקס מציעה לכן שלושה מוצרים עם שלוש רמות כיסוי שונות: כיסוי קליל, כיסוי בינוני עד מלא וכיסוי מלא. מה שחשוב לקחת בחשבון הוא שככל שהכיסוי גבוה יותר, המייק-אפ יהיה יותר בולט לעין, כך שאם אתן מעדיפות את המראה הטבעי, כזה שמעניק לכן מראה עור אחיד אבל נראה כאילו אתן בלי שום דבר על הפנים - לכו על ה-Halo. השניים האחרים יתאימו למי שמעוניינת בכיסוי מלא יותר של הפגמים.

2. התאמה לסוג העור - באופן עקרוני, כל המייק-אפים של סמאשבוקס מתאימים לכל סוגי העור, אבל זה שמייק-אפ מתאים לסוג העור שלכן, לא בהכרח אומר שהוא גם זה שהכי יחמיא לו. כלל האצבע הוא שלעור שמן יתאים מייק-אפ המבוסס על מים ולא על לחות או סרום, ועדיף שיכיל פודרה לגימור מט ולנטרול השומניות, כמו ה-Studio Skin Full Coverage, שמכיל אבקת במבוק למראה מט טבעי. לעור יבש, לעומת זאת, יחמיא מייק-אפ עשיר בלחות עם מרקם זוהר ומלא ברק, כמו ה-Halo. ה- Studio Skin 24 Hour, שגם עשיר בלחות ומעניק מראה זוהר וגם מכיל פודרה לגימור מט, יחמיא לכל סוגי העור.

3. בחירת גוון - כל אחד מהמייק-אפים של סמאשבוקס מגיע במבחר גוונים, ולכל גוון יש גם תת גוון: ישנם מייק-אפים בעלי תת גוון חם, שהם יותר צהבהבים, וישנם מייק-אפים בעלי תת גוון קר, שהם יותר ורדרדים. איך בוחרים? פשוט מנסים. קחו שלושה גוונים שיכולים להתאים לגוון העור שלכן, מרחו אותם על הלחי אחד ליד השני, ובחרו את זה שהכי פחות בולט לעין ומשתלב בצורה הטובה ביותר עם גוון העור הטבעי.

טיפ אחרון וחשוב לא פחות: גם אם בחרתן מוצר איכותי והתאמתן אותו במדויק לעור הפנים שלכן, אם לא תדעו כיצד למרוח אותו בצורה חלקה ואחידה, יראו את זה בבירור על עור הפנים. מריחת מייק-אפ עם אצבעות הידיים פחות מומלצת כיוון שאינה אחידה והתוצאה הסופית - בהתאם. עם ספוגית המריחה תיראה מעולה אבל כשמה כן היא - סופגת כמות לא מבוטלת מהחומר, וחבל, כך שהדרך המומלצת ביותר למרוח מייק-אפ היא באמצעות מברשת איפור, ממרכז הפנים כלפי חוץ, אזור אחרי אזור. גם בתחום הזה, אגב, סמאשבוקס מספקת את הסחורה, עם מברשות סינתטיות איכותיות ומעולות, שמאפשרות מריחה חלקה ואחידה ללא סימנים.

את סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל, סופרפארם, משביר ו-BE ובאתר https://smashbox.store/

בואי לבחור את המייקאפ המועדף עלייך>>

בשיתוף סמאשבוקס
  • עוד באותו נושא:
  • מייקאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully