וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים למתבגרים? הכירו את השיטה ששמה סוף לפצעונים

בשיתוף קליניק

1.11.2021 / 7:00

דווקא בגיל שבו הם הכי רגישים, מגיעים הפצעונים וממררים לילדים שלנו את החיים. ניסינו, יחד עם המתבגרים שלנו, את סדרת אנטי בלמיש של קליניק וחזרנו עם המון מידע מועיל

קליניק. יח"צ,
סדרת Anti Blemish של קליניק/יח"צ

מעט התמונות שיש לנו מגיל ההתבגרות הן סוד שמור ביותר, כי איך לומר? לא ממש הרגשנו במיטבנו באותה תקופה. קצת אכזרי שדווקא בגיל ההתבגרות, שבו אנחנו הכי שיפוטיים כלפי עצמנו וכלפי אחרים ובמקביל הכי זקוקים לאישורים מהסביבה - הגוף שלנו עובר שינויים עצומים וחלקם, אם נתנסח בעדינות, גורמים לנו להרגיש לא משהו בכלל.

הכירו את השיטה ששמה סוף לפצעונים>>

היום, כשאנחנו רואות איך הבנים ובעיקר הבנות המתבגרות שלנו מנסים להסתיר את הפנים עם השיער כדי שלא יראו את הפצעונים ומשפילים את המבט כי לא נוח להם עדיין בתוך העור של עצמם, כל מה שאנחנו רוצות זה שיבינו שגם עם הפגמים הם הכי יפים בעולם. מצד שני, אנחנו גם יודעות כמה הגיל הזה מורכב ומבינות שלרצות להיראות במיטבנו לא בא בסתירה לקבלה עצמית. בנוסף, חלקנו גם יודעות מה התוצאות של טיפול לא נכון בפצעונים (ספוילר: הם נשארים על העור הרבה אחרי שגיל ההתבגרות נגמר).

אז עכשיו, אחרי שנגמרו החגים והילדים באמת חוזרים לבתי הספר (בתקווה לכמה שפחות בידודים), החלטנו לבדוק את סדרת Anti Blemish של קליניק לעור נקי מפצעונים. על הדרך, קיבלנו מהמומחים של החברה כמה טיפים ועצות שהלוואי שהיינו יודעות אז, כשאנחנו היינו בגיל ההתבגרות.

בעיקרון, זה ממש פשוט: פצעונים נוצרים מהצטברות של עודפי שומן ותאי עור מתים שסותמים את הנקבוביות, ולכן הדרך הטובה ביותר למנוע היווצרות של פצעונים היא לשמור על שגרת טיפוח עקבית. מה קליניק מציעים? שיטה בת שלושה שלבים לשימוש מדי בוקר וערב, שנבדקה בבדיקת אקנה קלינית במשך 12 שבועות והראתה הפחתה של 30% בפצעונים תוך 3 ימים, ותוך שבוע - הפחתה של 45%:

קליניק. יח"צ,
סבון קצף Anti Blemish Solutions Cleansing Foam/יח"צ

שלב ראשון: ניקיון יסודי - סבון קצף Anti Blemish Solutions Cleansing Foam

סבון במרקם קצף רך, אוורירי וסופר נעים שמחדש את העור ומנקה אותו לעומק, מסיר לכלוך, תאי עור מתים ועודפי שומן. אם המתבגרים שלכם מעדיפים מרקם אחר, יש בסדרה גם סבון ניקוי במרקם ג'ל וגם סבון מוצק, שמתאים גם לטיפול בהתפרצויות אקנה בשאר חלקי הגוף.

סבון קצף Anti Blemish Solutions Cleansing Foam>>

שלב שני: הסרת עודפי שומן ותאי עור מתים - מי הסרה Anti Blemish Solutions Clarifying Lotion

אנחנו כבר יודעות ששטיפת פנים עם סבון היא רק השלב הראשון של ניקוי העור, וזה נכון גם לעור של המתבגרים שלנו. מי ההסרה סופגים עודפי שומן, מסירים תאים מתים מהעור ומכינים אותו לספיגה טובה יותר של השלב השלישי והאחרון - שלב הלחות.

מי הסרה Anti Blemish Solutions Clarifying Lotion>>

שלב שלישי: לחות והזנה - קרם לחות Anti Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment

מתבגרים ומבוגרים רבים שסובלים מאקנה נוטים לוותר על הזנת העור בלחות מתוך מחשבה שהעור שלהם, שלרוב הוא שומני ממילא, לא זקוק לה. למעשה, העור של כולנו זקוק ללחות, וכאשר הוא לא מקבל אותה הוא עלול להפריש שומן עודף וכתוצאה מכך, ניחשתם נכון - לעודד התפרצות של פצעונים נוספים. קרם הלחות של סדרת אנטי בלמיש הוא קרם על בסיס מים שמרגיע את העור, מאזן את רמות השומן והמים, סופג עודפי שומן ומסייע בצמצום הנקבוביות.

קרם לחות Anti Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment>>

קליניק. יח"צ,
ג'ל לטיפול ממוקד Anti Blemish Solutions Clinical Clearing Gel/יח"צ

למקרה הצורך: פתרון SOS - ג'ל לטיפול ממוקד Anti Blemish Solutions Clinical Clearing Gel

לא חשבתם שמומחי עור כמו קליניק ישאירו את המתבגרים שלנו בלי פתרון SOS לרגעי מצוקה, נכון? הג'ל מיועד לשימוש באופן נקודתי, והוא עובד כמו קסם: מחטא, מטפל בפצעונים במהירות ולא משאיר אחריו שום צלקות או סימנים.

ג'ל לטיפול ממוקד Anti Blemish Solutions Clinical Clearing Gel>>

קליניק. יח"צ,
סדרת Anti Blemish של קליניק/יח"צ

תשובות לשאלות נפוצות היישר מהמומחים:

האם פצעונים מדבקים?

תאמינו או לא, אתם יכולים להדביק אחרים ואפילו את עצמכם בפצעונים. כדי להימנע מהדבקה ולשמור על היגיינה מקסימלית יש לנגב את הפנים רק במגבת חד פעמית שתיזרק מיד לכביסה או בנייר מגבת, ולא לחלוק מגבות, ספוגיות איפור וכדומה עם אחרים.

האם זה מזיק לפוצץ פצעונים?

פיצוץ פצעונים לא מומלץ, הן מטעמי היגיינה והן כי הוא משאיר אחריו צלקות וכתמים על העור.

האם השמש עוזרת לריפוי פצעונים?

לא. לפעמים זה עשוי להרגיש ככה, כיוון שהיא מייבשת את הפנים, אבל עודפי השומן לא באמת מתייבשים בשמש. בנוסף, במקומות בהם ישנם פצעונים, יש סיכון גבוה יותר להיווצרות פיגמנטציה, לכן חשוב לשמור על העור עם מקדם הגנה מתאים.

האם פילינג גרגרים עוזר לטיפול בפצעונים?

כשיש פצעונים מומלץ להימנע מפילינג גרגרים כיוון שהוא מגרה את העור המגורה ממילא. תחליף מצוין לפילינג גרגרים, שלא מגרה את העור, הוא המסכה לניקוי עמוק של אנטי בלמיש. בנוסף, כל המוצרים בסדרה אינם מבושמים על מנת למנוע גירוי מיותר.

האם המוצרים בסדרה מתאימים גם למבוגרים?

פצעונים נפוצים אמנם מאוד בגיל ההתבגרות אבל יכולים להופיע בכל גיל (במיוחד כיום, כשהפנים שלנו מכוסות במסכות חלק נכבד מהיום), והרי כולנו רוצים להיראות הכי טוב שאנחנו יכולים, גם הרבה אחרי שגיל ההתבגרות נגמר. מה שיפה בסדרת אנטי בלמיש הוא שהיא מתאימה לכל סוגי העור ולכל הגילאים, אז אתן והמתבגרים שלכן יכולים להשתמש בה יחד, כשבמיוחד עבורכן הסדרה כוללת גם סרום טיפולי מצוין, שמסייע במקביל גם להפחתת קמטים וקמטוטים, ומייק-אפ טיפולי נטול שומן שמכסה את הפצעונים, מטפל בהם ומונע הופעה של פצעונים חדשים.


למידע נוסף ורכישת סדרת Anti Blemish של קליניק

בשיתוף קליניק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully