וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה לבובי בראון: מותג הענק שהתחיל ממאפרת אחת והגיע לטופ 5 העולמי

בשיתוף בובי בראון

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:23

מותג האיפור והטיפוח האמריקאי המקצועי בובי בראון חוגג שלושה עשורים ומאות מוצרי איפור וטיפוח שנמכרים מידי יום ברחבי העולם - וזו הזדמנות מצוינת להכיר את סיפורו מעורר ההשראה של המותג, ושל האישה פורצת הדרך שעומדת מאחוריו

30 שנה  - בובי בראון. יח"צ,
30 שנה של ביוטי. בובי בראון/יח"צ

הסיפור של בובי בראון מתחיל בניו יורק בשנת 1991, רגע אחרי שנות השמונים הדרמטיות והמוגזמות. סגנון האיפור המקובל אז הוא מודגש, צבעוני ומאוד מכסה, היצע מותגי האיפור נמוך יחסית להיום וגם מבחר המוצרים מצומצם וכולל בעיקר מייק-אפ, פודרה והרבה מאוד צבע.

באותן שנים, כל העיסוק בהעצמה נשית ואישית, באדי פוזיטיב וקבלה עצמית הוא ממש לא חלק מסדר היום הציבורי והאישי כפי שקורה היום, אבל למאפרת אחת מניו יורק בשם בובי בראון מתחיל להימאס מהאופן שבו מצפים מנשים להיראות והיא אומרת: די. אישה לא צריכה לעטות על עצמה מסכה של מייק-אפ וצבעים, אלא להרגיש בנוח עם עצמה. במקום לכסות - האיפור צריך לייפות את הקיים.

באותם ימים זו הייתה אמירה אמיצה שנגדה לחלוטין את המקובל וגרמה להרבה מאוד גבות להתרומם, אבל בובי בראון המשיכה בשלה. היא השיקה ליין מוצרים ראשון - עשרה שפתונים בגוונים חומים טבעיים. המטרה שלה הייתה למכור 100 שפתונים תוך חודש, אבל כל ה-100 נמכרו תוך יום אחד (רובם אגב, נמכרים עד היום ונחשבים ל-Best Sellers של המותג).

30 שנה  - בובי בראון. יח"צ,
השפתונים הפכו ל-Best Sellers/יח"צ

היום, בדיעבד, ניתן לראות שהיא הייתה הראשונה שזיהתה את הצורך והנכונות של נשים למראה טבעי יותר, ואכן מאותו רגע - טרנד האיפור הטבעי והלא מתאמץ הפך למגמה כללית שמעולם לא יצאה מהאופנה. בראון הייתה גם הראשונה להשיק, כבר בשנת 92', בקולקציית המייק-אפ סטיק האיקוני שלה - מייק-אפ בגווני בז', שתת-הגוון שלהם הוא צהבהב. עד אז גווני המייק-אפ הקיימים היו מבוססים על ורוד בלבד, ובראון שוב הקדימה את זמנה, כשזיהתה שזהו גוון שפשוט לא מתאים לרוב האנשים בעולם.

מוצר נוסף אייקוני שהשיקה בובי בראון ראשונה בעולם הוא ג'ל האייליינר. מדובר באייליינר עמיד בפורמולת ג'ל, המציע דיוק של אייליינר נוזלי עם עמידות של 8 שעות לפחות. במהלך השנים, חברות רבות ניסו לייצר אייליינרים כאלו, אבל ללא הצלחה. עד היום יש את האייליינר ג'ל של בובי בראון ואת כל השאר.

30 שנה, 30% הנחה - בואי לחגוג יום הולדת לבובי בראון>>

30 שנה  - בובי בראון. יח"צ,
בובי בראון הקדימה את זמנה/יח"צ

ההתחלה מעוררת ההשראה הזו הפכה לסיפור הצלחה של ממש כשבקבוצת החברות אסתי לאודר העולמית זיהו את הפוטנציאל של המותג ורכשו אותו ארבע שנים בלבד לאחר הקמתו. בובי בראון עצמה פרשה אמנם לדרך חדשה לפני כחמש שנים, אך הערכים שעליהם בנתה את המותג לגמרי נוכחים.

אחד העקרונות המנחים של בראון מאז ומתמיד היה לייצר מוצרי איפור קלים ונוחים לשימוש, שכל אישה בעולם יכולה להשתמש בהם בקלות כדי להדגיש את היופי האינדיבידואלי שלה ולחזק את הביטחון העצמי. הדגש הוא לאו דווקא על איפור עדין ונקי. המותג מציע גם איפור למראה מודגש - אך תמיד נשי, קלאסי ורך. דוגמה מצוינת למוצר כזה היא צלליות הסטיק של בובי בראון - קלות ונוחות לשימוש, לא דורשות דיוק מיוחד, ניתנות לטשטוש בקלות עם האצבע בלבד ומאפשרות לכל אחת ואחד לייצר בקלות איפור עיניים מושלם מכל הסוגים, החל מלוק טבעי ועדין ועד למראה המעושן הנחשק.

30 שנה  - בובי בראון. יח"צ,
אחד העקרונות המנחים של בראון מאז ומתמיד היה לייצר מוצרי איפור קלים ונוחים לשימוש/יח"צ

במטרה להנגיש את רזי האיפור לכל אישה בעולם וללמד כל אחת איך להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמה ואיך להפוך לאמנית האיפור האישית של עצמה, מציע המותג שיעורי איפור לכל לקוחה שנכנסת לחנויות הרשת - בחינם - גם אם היא אינה רוכשת שום מוצר. ההדרכות המפורטות (עד 20 דקות) כוללות כל נושא שתרצו - איפור לעיניים, מראה סקין מושלם, הארות והצללות, גבות ועוד, וגם באתר החברה יש סרטוני הדרכה מסוגים שונים. ואם כבר אונליין - בגרסת האתר בטלפון הנייד תוכלו להתנסות ב-VTO (Virtual Try Out) ולהבין איך השפתונים, המייק-אפ והצלליות ייראו עליכן באמת, וגם להתאים את הגוון המדויק של המייק-אפ הנכון לכן. רק תדאגו שיש לכן תאורה טבעית וטובה.

חשוב לציין שמבחינת בובי בראון, האישה והמותג, הסוד האמיתי לאיפור נכון הוא קודם כל עור פנים בריא, מוזן ועשיר בלחות (שקשור, כך הדגישה בראון לאורך כל הדרך, גם לאורח חיים מאוזן, תזונה בריאה, שתייה מרובה ופעילות גופנית) ובחירת מוצרים מדויקים לסוג העור. בהתאם לכך, מציע המותג גם ליין טיפוח גדול ומוצלח מאוד, ומגוון מוצרי האיפור שלו מועשרים בשמנים בוטניים, חומצות ומרכיבים נוספים שהעור שלנו אוהב. בסופו של דבר, כמו שאמר לנו אחד ממדריכי האיפור המקצועיים של המותג, המטרה באיפור נכון היא שיגידו לנו: "וואו, את נראית טוב היום", ולא - "האיפור שלך נראה טוב היום", ועם זה אנחנו לגמרי לא יכולות להתווכח.

30 שנה, 30% הנחה - בואי לחגוג יום הולדת לבובי בראון>>

30 שנה  - בובי בראון. יח"צ,
המטרה באיפור היא שיגידו לנו "וואו, את נראית טוב היום"/יח"צ
בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully