וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את המתנה המושלמת לערב החג - ואפילו לא צריך לצאת מהבית בשבילה

בשיתוף ג'ו מלון לונדון

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 21:04

סופסוף מצאנו מתנה לחג שאנחנו באמת מקנאות במי שתקבל אותה: שיתוף פעולה היסטרי בין מותג הבישום והלייף סטייל Jo Malone London לרשת גלידריות הבוטיק ANITA מסדר לכם קינוח לארוחת החג, מפנק את המארחים ואפילו מגיע עד הבית

ג'ו מלון, אניטה - מארז לחג. יח"צ,
שלושה טעמים נהדרים/יח"צ

לקנות מתנה לערב חג זה אחד מכאבי הראש הגדולים ביותר שהומצאו על ידי המין האנושי. איכשהו תמיד אנחנו מופתעות ונזכרות ברגע האחרון (והשנה במיוחד - מה עם קצת מרווח נשימה מהחזרה ללימודים?) וככל שערב החג הולך ומתקרב ואלוהים שיעזור, הוא עוד רגע פה - המצוקה הולכת וגדלה, כי מה לעזאזל קונים? פרחים זה נפלא אבל הם ינבלו תוך כמה ימים, עציץ זה מתוק אבל לא מספיק משדר אווירה של חג ולאף אחד, באמת - אף אחד - אין צורך בעוד מגש, קערה או סט כלים.

ולכן, מה רבה הייתה ההתרגשות כששמענו על שיתוף הפעולה המושלם בין מותג הבישום והלייף סטייל היוקרתי Jo Malone London לרשת גלידריות הבוטיק הבינלאומית ANITA, שילוב כוחות שגרם לנו להצטער עד עמקי נשמתנו שאנחנו לא מארחות את ארוחת החג השנה, ולהתנחם בזה שמי שתקבל מאיתנו את המתנה תסגוד לנו לנצח, ובצדק.

רוצים מארז חג של ג'ו מלון ואניטה?>>

ג'ו מלון, אניטה - מארז לחג. יח"צ,
שיתוף פעולה מיוחד/יח"צ

ההשראה לשיתוף הפעולה הזה, שלא ברור לנו איך לא חשבו עליו קודם, היא אווירת החג שמלאה בטעמים וניחוחות נוסטלגיים, כאלה שתמיד מחזירים אותנו הביתה, לחיק המשפחה. ג'ו מלון לונדון, מעבר להיותם מותג סופר יוקרתי ואיכותי, הם הרי אלופי יצירת האווירה, והפעם, יחד עם המוחות שמאחורי הטעמים הנפלאים של אניטה, הם רקחו מארז מתנה חגיגי שכל כולו ריחות וטעמים חמימים ומענגים.

המארז כולל קילו של גלידה בטעם אגסים מבושלים ביין אדום וקינמון - קינוח מושלם לארוחת החג, ושלושה בשמים בגודל מיוחד המותאם לנשיאה בתיק, כך שברת המזל שתקבל את המארז תוכל בכל רגע להתעטף באחד מהניחוחות הבאים:

English Pear & Freesia Cologne - הבושם האייקוני, האהוב והנמכר ביותר של Jo Malone London, שניחוח האגסים הרענן והחושני שלו הוא גם הבסיס לחיבור עם טעם הגלידה המדויק. הוא קלאסי, חגיגי וזוהר אבל גם רגוע ומעודן, עד כה כל מי שניסתה אותו בסביבתנו פשוט התמכרה והוא כנראה יהיה זה שייגמר הכי מהר מבין השלושה.

ג'ו מלון, אניטה - מארז לחג. יח"צ,
זמן להתפנק/יח"צ

Lime Basil & Mandarin Cologne - ניחוח הדגל של ג'ו מלון לונדון, שבעינינו הוא התמצית של מה שכל כך מיוחד במותג הזה: מצד אחד אלגנטיות, קלאסיות, עדינות ויוקרה ומצד שני ערמות של תעוזה. בנוסף, כמו שכבר אמרנו, המותג הזה מומחה ביצירת אווירה, והניחוח החושני, המרגש ואפילו האקזוטי הזה, מרגיש כמו לקבל משב רוח מהקאריביים - שזה בפני עצמו נחשב לעוד מתנה.

Myrrh Tonka Cologne Intense - הבחירה שלנו לערב רומנטי, לדייט, לכל סיטואציה שבה אנחנו רוצות להרגיש הכי וואו שאפשר. הוא אצילי, חושני, משכר ואנחנו מזהירות מראש - גורם לאנשים להימשך כמו למגנט.

את כל המארז הזה אפשר לקנות ב-170 שקלים בלבד בסניפי ANITA, ושימו לב - אפשר גם להזמין אותו בוולט, שזה בכלל מרגש, כי אם נגזר עלינו להתארח דווקא בחג שבו סופסוף יש מתנה כל כך שווה למארחים, לפחות לא נתאמץ בזמן שאנחנו אוכלות את הלב.

רוצים מארז חג של ג'ו מלון ואניטה?>>

ג'ו מלון, אניטה - מארז לחג. יח"צ,
חג שמח/יח"צ
בשיתוף ג'ו מלון לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully