וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילינו זמן איכות עם מסכה על הפנים ושכחנו מכל הדאגות (של העור)

בשיתוף GLAMGLOW

22.9.2021 / 7:38

אין דבר יותר מושלם מקצת "me time" עם מסיכת פנים טובה, במיוחד אם במקרה היא גם הסוד השמור ביותר של הוליווד לעור חלק וזוהר. ניסינו את מסכות הפנים של GLAMGLOW שמותאמות לכל דאגת עור אפשרית - ועפו לנו הנקבוביות

יש מעט מאוד דברים שאנחנו אוהבות כמו את הזמן הזה בשבוע שאנחנו מקדישות לעצמנו, שמות מסכת פנים ומתנתקות מהעולם לכמה דקות. היינו אומרות שזה הגילטי פלז'ר שלנו אבל אין פה שום גילט! רק פלז'ר טהור! מה יותר פאן מזמן איכות עם עצמנו, ועוד כזה שאנחנו על הדרך גם מטפחות בו את עור הפנים? לבד או עם חברה, עם פודקאסט ברקע או פרק בסדרה שאנחנו אוהבות, בערב לפני השינה או כשיש לנו בוקר פנוי - כל עוד יש לנו זמן לעצמנו, מסכה טובה, גוד ווייבז ופלאפון על סלפי - אנחנו מסודרות.

אז הזמן - עלינו, הווייבז - לא צריך אפילו לשאול, הסלפי - לא תמיד כזה מוצלח אבל אנחנו עובדות על זה, ובשביל המסכה החלטנו לנסות את GLAMGLOW, מותג שהגיע לארץ היישר מהוליווד, שם הוא הסוד השמור של כל הכוכבים והכוכבות. לגלאם גלואו יש מגוון מוצרים שונים כמו קרם לחות, קרם עיניים, תכשירי ניקוי, סרומים ועוד, אבל הייחודיות שלו היא המסכות המעולות, שכל אחת מהן מטפלת בדאגת עור שונה, ובכולן - בלי יוצא מן הכלל - רואים תוצאות כבר מהשימוש הראשון.

בדיעבד, זה היה מתבקש לגלות שמותג שאוהב מסכות פנים כמונו ובוחר בהן כמוצר הדגל שלו, הוא אחד המותגים הכי כיפיים, צבעוניים ומרימים שפגשנו (וגם הריחות של כל אחת מהמסכות - פשוט ממכרים). אבל מה שהכי מעניין זה כמובן התוצאות, או ליתר דיוק: אמרו לנו מה מטריד אתכן ונאמר לכן שלגלאם גלואו יש מסכה מושלמת (גם) לבעיה הזאת.

גלי מהי המסכה לפי דאגת העור שלך>>

מסכות GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת SUPERMUD/יח"צ

דאגת עור: פצעונים, נקבוביות פעורות, פגמי עור

המסכה בשבילכן: SUPERMUD - מסכה לטיהור וניקוי מיידי של העור, המכילה 6 חומצות פעילות, פחם פעיל ועלי אקליפטוס, מנקה לעומק את העור, סופחת שומנים ומכווצת את הנקבוביות.

מסכות GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת YOUTHMUD/יח"צ

דאגת עור: קמטוטים, קווי הבעה וסימני גיל

המסכה בשבילכן: YOUTHMUD - מסכת אנטי-אייג'ינג למראה עור חלק וזוהר, מכילה חימר טבעי, תה ירוק וסלעים וולקניים גרוסים ומרגישה כמו טיפול פנים שלם בעשר דקות. מעניקה לעור מראה ומרקם חלק וצעיר.

מסכות GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת THIRSTYMUD/יח"צ

דאגת עור: עור יבש וצמא

המסכה בשבילכן: THIRSTYMUD - מסכת הזנה להרגעה מיידית של העור, מכילה חומצה היאלורונית, דבש, ג'ינג'ר וקוקוס. משקמת ומזינה את העור ובעיקר נותנת לו בוסט מיידי של לחות.

מסכות GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת GRAVITYMUD/יח"צ

דאגת עור: עור רפוי, עייף וחסר חיים

המסכה בשבילכן: GRAVITYMUD - מסכה למיצוק ופיסול של עור הפנים ולמראה זוהר, המכילה חומצה היאלורונית, עלי מרשמלו, ליקריץ ותמציות אצה אדומה. מעניקה מראה עור מוצק, מואר, זוהר ואחיד ומשמשת כהכנה מושלמת של עור הפנים לאיפור.

מסכות GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת BERRYGLOW/יח"צ

דאגת עור: רגישות/ סטרס של העור

המסכה בשבילכן: BERRYGLOW - מסכה פרוביוטית להזנה והרגעה של עור הפנים, מכילה חומצה היאלורונית, סופר פוד (גוג'י ברי, חמוציות, אוכמניות וסלק), פרוביוטיקה ואנטי אוקסידנטים לחיזוק מחסום העור. מרגיעה, מזינה ומספקת זוהר לפנים.

מסכות GLAMGLOW. יח"צ,
מסכת INSTAMUD/יח"צ

דאגת עור: נקבוביות פעורות ומרקם עור לא אחיד

המסכה בשבילכן: INSTAMUD - מסכת בזק לכיווץ נקבוביות ולמראה עור חלק ואחיד תוך 60 שניות בלבד. מכילה חימר, אלוורה, שורש ליקריץ ותמציות תפוח.

כנראה שלא סתם קוראים להן בהוליווד "מסכות הפלאים", כי יותר מ- 90% מהנסייניות שהשתמשו במסכות דיווחו על שיפור כבר מהשימוש הראשון. בעינינו זאת מתנה מעולה לחגים, אבל תעשו טובה ותפנקו גם את עצמכן, מגיע לכן לספוג קצת גלואו וגלאם.

את גלאם גלואו ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, משביר, BE ואפריל ובאתר https://www.glamglow.shop/

בשיתוף GLAMGLOW
  • עוד באותו נושא:
  • מסכת פנים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully