וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאות לחופשה בחגים? קבלו 7 מוצרים שיהפכו אותה ללא פחות ממושלמת

בשיתוף אלקליל

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:16

כן סגר, לא סגר, כן חו"ל, רק בארץ - כמה קשיים עמדו בינינו לבין חופשת החגים שלנו! אבל עכשיו כשהיא סופסוף מגיעה, היא חייבת להיות מושלמת, ויש לנו 7 מוצרים מעולים שיבטיחו את זה

אנחנו לא יודעות מה איתכן, אבל אנחנו מחכות לחופשת החגים שלנו כמו למשלוח מזארה בבלאק פריידי של השנה שעברה - יותר מדי זמן ועם יותר מדי חששות שזה כבר לא יקרה לעולם. אבל הנה, זה קורה, ועכשיו זה חייב להיות מושלם. אז בחרנו מלון, בדקנו כל מסעדה ואטרקציה שנמצאת באזור ואנחנו אפילו יודעות מה הלוקיישן המושלם לתמונות שיעלו לפיד.

הבעיה היא שבאותה הקלילות שבה אנחנו ממלאות את המזוודה בעשרות פריטי לבוש "כדי שיהיו אופציות", אנחנו מסוגלות לוותר על מוצרי טיפוח ואיפור "בשביל לא להיסחב", כשלמעשה, הם בדיוק הפרט הקטן שיהפוך את החופשה שלנו למושלמת ומפנקת ויעזור לנו להיראות, להריח ולהרגיש הכי טוב בעולם. כדי להבטיח שזה יקרה מבלי להיסחב עם יותר מדי מוצרים (הרי צריך להשאיר מקום גם לקניות), צריך פשוט לעשות בחירות מדויקות. אז קבלו 7 מוצרים מעולים, שיבטיחו שהחופשה שלכן אכן תהיה מושלמת, עד הפרט האחרון:

נתחיל בטיפוח: קרם לחות DayWear - Hydration Sorbet של אסתי לאודר

יש הרבה דברים שאנחנו מוכנות לוותר עליהם בחופשה אבל קרם לחות לעולם לא יהיה אחד מהם, בייחוד כשיש לו מרקם סורבה אלוהי, קליל ומרענן במיוחד, שנספג במהירות וכמעט לא מורגש על העור - מושלם לחופשת קיץ. כשהעור צמא ללחות אחרי טיסה או יום שלם בים או בבריכה - הוא ישתה את הקרם הזה כמו את הקוקטייל שסיימתן אתמול בדקה, יגיד לכן תודה וייראה חלק, בריא וזוהר בתמורה.

קרם לחות DayWear - Hydration Sorbet של אסתי לאודר>>

קרם לחות DayWear – Hydration Sorbet של אסתי לאודר. יח"צ,
קרם לחות DayWear – Hydration Sorbet של אסתי לאודר/יח"צ

ואי אפשר בלי תכשיר הגנה מהשמש: SPF50 Mineral Fluid For Face של קליניק

אנחנו מאוד מקוות שתכשיר הגנה מהשמש עם מקדם הגנה מספק הוא חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלכן, ואם לא הגיע הזמן שתכירו (בדחיפות!) את ה-Mineral Fluid, תכשיר הגנה מינרלי לפנים עם SPF50. מה שהופך אותו למוצר מדויק גם לחופשה זה המרקם הקליל והעדין שלו שנספג במהירות ולא משאיר תחושה שמנונית או סימנים לבנים על העור, ככה שהוא מעולה גם מתחת לאיפור וגם מעליו, כשתרצו לחדש את ההגנה. בנוסף, הוא מתאים לשימוש גם באזור העיניים העדין, שבדרך כלל לא מקבל הגנה ראויה.

SPF50 Mineral Fluid For Face של קליניק>>

SPF50 Mineral Fluid For Face של קליניק. יח"צ,
SPF50 Mineral Fluid For Face של קליניק/יח"צ

לא לשכוח את השפתיים: הזנה לשפתיים פלוס גוון - Extra Lip Tint של בובי בראון

במקום להיסחב עם ליפ באלם, ליפסטיק וכמה סוגים של ליפגלוס, אנחנו פשוט לוקחות את ה-Extra Lip Tint. הוא עדין וקליל, מאיר את הפנים ו"מקפיץ" את השיזוף, ומתאים לכל היום - גם לבוקר בים או בבריכה וגם בערב, ליציאה. בנוסף, הוא עשיר בלחות ובחומרים מזינים וגורם לשפתיים להיראות בריאות ואפילו מלאות יותר, וכל זה בגודל שנכנס לכיס.

הזנה לשפתיים פלוס גוון - Extra Lip Tint של בובי בראון>>

הזנה לשפתיים פלוס גוון – Extra Lip Tint של בובי בראון. יח"צ,
הזנה לשפתיים פלוס גוון – Extra Lip Tint של בובי בראון/יח"צ

וכשסופסוף יש זמן להתפנק: מארז מסכות לפנים Instant Celebrity Skin Masking Set של GLAMGLOW

יש יותר מושלם מלקחת מסכת פנים לחופשה? אל תטרחו לענות לנו, כי אין. חופשה היא הזדמנות נדירה לנצל את זה שסופסוף יש לכן זמן להתפנק עם מסכות כמו שצריך, ועל הדרך לתת לעור הפנים שלכן בדיוק את ההזנה והטיפוח שלהן הוא זקוק בעקבות החשיפה לשמש, הלחות, הטיסות ובכלל היציאה מהשגרה. המארז כולל 4 מסכות פנים בגודל מיוחד - מסכת טיהור, מסכת לחות, מסכת מיצוק והידוק ומסכת אנטי-אייג'ינג. מושלם.

מארז מסכות לפנים Instant Celebrity Skin Masking Set של GLAMGLOW>>

מארז מסכות לפנים Instant Celebrity Skin Masking Set  של GLAMGLOW. יח"צ,
מארז מסכות לפנים Instant Celebrity Skin Masking Set של GLAMGLOW/יח"צ

ועכשיו לאיפור: סט בסיס, עיצוב וקיבוע - Prime, Shape & Set של סמאשבוקס

הסט הזה מצוין לחופשה כי הוא סוגר את כל הפינות: גם מכין את העור לאיפור ומקבע אותו בצורה מושלמת (הכרחי בחום הזה), וגם מאפשר לכן לגוון וליצור עשרות לוקים שונים בלי לסחוב ערמות של מוצרים. הסט כולל את הפריימר הקלאסי והמעולה של סמאשבוקס וספריי עוצמתי לקיבוע האיפור עד 16 שעות - שניהם בגודל מיוחד, וכן פלטת קאלי בגודל מלא הכוללת קונטור, ברונזר, סומק, פודרת הארה ושני היילייטרים.

סט בסיס, עיצוב וקיבוע - Prime, Shape & Set של סמאשבוקס>>

סט בסיס, עיצוב וקיבוע - Prime, Shape & Set של סמאשבוקס. יח"צ,
סט בסיס, עיצוב וקיבוע - Prime, Shape & Set של סמאשבוקס/יח"צ

טאצ' קטן להשלים את הלוק: סומק Glow Play Blush של מאק

אם היה לכן מקום רק עוד למוצר אחד במזוודה, היינו אומרות לכן - תשכחו מהכל וקחו את ה- Glow Play Blush. עד שלא תנסו אותו לא תבינו כמה הוא מאיר את הפנים, כמה הוא משלים כל לוק וגורם לכן להיראות וואו גם עם מינימום איפור, וכמה המרקם הקרמי שלו פשוט ממכר.

סומק Glow Play Blush של מאק>>

סומק Glow Play Blush של מאק. יח"צ,
סומק Glow Play Blush של מאק/יח"צ

ולסיום - הניחוח המושלם: בושם English Pearl & Freesia Cologne של ג'ו מלון

אין סיכוי שלא שמעתם על הבשמים של ג'ו מלון לונדון אם אתן חיות על כדור הארץ, ובעיקר על הניחוח הפירותי-פרחוני, מרגיע-חושני, קסום וחגיגי של הבושם הזה, שלא מפסיקים לעצור אותנו בגללו ולשאול איך לעזאזל אנחנו מריחות כל כך מושלם?! אומרים שחוש הריח מעורר בנו רגשות עוצמתיים ומקושר בצורה חזקה לזיכרונות, תאמינו לנו - זה בדיוק הניחוח של חופשה מושלמת שאתן לא תשכחו לעולם.

בושם English Pearl & Freesia Cologne של ג'ו מלון>>

בושם English Pearl & Freesia Cologne של ג'ו מלון. יח"צ,
בושם English Pearl & Freesia Cologne של ג'ו מלון/יח"צ
בשיתוף אלקליל
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully