וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ליצור מראה סקין מושלם ב-3 מוצרים בלבד?

בשיתוף בובי בראון

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:14

אין לנו זמן מיותר לבזבז, בטח לא על שגרת טיפוח ואיפור ארוכה מדי. מזל שבובי בראון מבטיחים (ספוילר: ומקיימים) סקין במראה מושלם - עם 3 מוצרים בלבד

בווידיאו: המייק-אפ שנולד בשבילך/בובי בראון

מכירות את סרטוני האיפור האלה שמבטיחים "איפור יומיומי בחמש דקות"? אלו שאתן נכנסות אליהם מלאות בציפייה לאיזה טריק, פטנט או מוצר שיעזור לכן להתארגן יותר מהר ואז מגלות שה"חמש דקות" שהובטחו לכן הן בעצם עשרים, ושבשביל המראה ה"טבעי" הזה צריך לפחות עשרה מוצרים?

בובי בראון סקין. יח"צ,
כל מה שאת צריכה לעור מושלם/יח"צ
בובי בראון פינק גלואו. יח"צ,
פינק גלואו של בובי בראון/יח"צ

בואו נודה באמת, קצת השתעבדנו לשגרת הטיפוח והאיפור שלנו - ניקוי פנים, מי פנים, סרום, קרם לחות, פריימר, מייק-אפ, הבהרות, הצללות - להמשיך או שהותשתן רק מלקרוא? נכון, לכולנו אמרו ש"בשביל להיות יפה צריך לסבול" אז קטן עלינו ריטואל של חצי שעה כל בוקר, אבל כולנו גם נשים עסוקות שחוץ מסקין מושלם היו רוצות גם להגיע בזמן לעבודה, לבלות עוד כמה דקות עם הילדים, להעז לישון עוד קצת או סתם לבהות בקיר.

בובי בראון סקין. יח"צ,
שלושה שלבים פשוטים/יח"צ

למזלנו, מישהו במותג האיפור בובי בראון חשב עלינו (שזה צירוף מקרים מדהים, כי גם אנחנו לא מפסיקות לפנטז עליהם) וסידר לנו שגרת טיפוח קצרצרה ומדויקת, למראה סקין מושלם ב-3 מוצרים בלבד. בדקנו, התנסינו, קיבלנו ים של מחמאות וחזרנו לכאן בשביל לחלוק:

בובי בראון סקין. יח"צ,
בבובי בראון חשבו בדיוק עלינו/יח"צ
בובי בראון פינק גלואו. יח"צ,
שימר-פודרה מושלם/יח"צ

השלב הראשון - Vitamin Enriched Face Base - קרם לחות שמשמש גם כפריימר. פורמולה נטולת שומן ועשירה בלחות הכוללת חמאת שיאה וויטמינים C, B ו-E. מעבר לריח המטריף, מדובר בקרם מעולה שנספג מהר, משאיר את העור רך וזוהר וגורם לו להיראות (ולהרגיש) בשיא שלו. כבונוס, הוא גם מתפקד מצוין כפריימר ומשמש כבסיס מושלם להנחת איפור.

השלב השני - Skin long-wear weightless foundation SPF15 - מייק-אפ בגימור מאט טבעי. זה ידוע שהמוצרים של בובי בראון מבטיחים ומקיימים, לכן לא הופתענו שממש כמו שהשם שלו מעיד עליו, מדובר במייק-אפ חסר משקל - קליל ונעים, לא מכביד על העור ולא נסדק גם אחרי שעות, ממש כמו "עור שני" גם בתחושה וגם במראה, וזה לא מובן מאליו עבור מייק-אפ שנותן כיסוי בינוני. מעבר לזה, הוא עמיד למשך 16 שעות, גם בפני מים, זיעה ולחות, ויש בו מגוון מרכיבים מטפחים כמו קנה סוכר, תמצית אצות, אבקות מינרליות טבעיות, חמאת שיאה וויטמינים E ו-C שמזינים את העור בלחות, מווסתים הברקה ושמנוניות של העור ותורמים לצמצום מראה הנקבוביות, וזה ניכר לעין מהשימוש הראשון.

בובי בראון סקין. יח"צ,
המוצרים מבטיחים, ומקיימים/יח"צ

השלב השלישי והאחרון - Pink Glow - שימר-פודרה מושלם בפורמולת אבן דמוית ג'ל קרמי, שמעניקה מרקם חלק, לא מדגישה קווי הבעה וקמטוטים ולא מייבשת את העור. ה-Pink Glow נחשב להיילייטר הנמכר ביותר של בובי בראון ולגמרי אפשר להבין למה - אולי אלה הפנינים הגרוסות בגווני ורוד ופנינה, אולי זה המרקם ואולי זה הכל ביחד, אבל הוא פשוט מאיר את הפנים וגורם להן להיראות זוהרות בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה. אפשר להניח אותו לפני או אחרי המייק-אפ בכל המקומות האסטרטגיים - מעל עצמות הלחיים, על גשר האף ועל קשת קופידון (מעל השפה), וגם להשתמש בו כצללית לעיניים.

בובי בראון סקין. יח"צ,
הכל ביחד לוקח חמש דקות/יח"צ
בובי בראון פינק גלואו. יח"צ,
חוויית קנייה נוחה ונעימה/יח"צ

כל הדבר הזה לקח לנו, והפעם באמת - חמש דקות, ואפילו הקנייה הייתה קלה ומהירה כי עם ההתנסות הוירטואלית (Virtual Try On) של בובי בראון (שימו לב - בינתיים מהטלפון הנייד בלבד) כל אחת יכולה להפוך לאמנית האיפור של עצמה ולהתאים לעצמה את גוון המייק-אפ הנכון. החדשות הרעות הן שאת כל הזמן שהתפנה נאלצנו "לבזבז" על מחמאות ושאלות, גם באמצע הרחוב, גם מנשים זרות. אוף, כל כך מתיש להיות עם סקין מושלם.

בובי בראון סקין. יח"צ,
מוכנה לסקין מושלם?/יח"צ
בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully