וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מכסה, גם מתקן, גם מטפח וגם מגן - קבלו את הדור הבא של המייק-אפים!

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:23

מתחילות להרגיש שהשמש מזיקה לעור הפנים שלכן? זה הזמן להתחיל ולטפל. ניסינו את מייקאפ Even Better Clinical של קליניק והבנו שיש כאן מוצר מנצח, שיעזור לנו לא רק בכיסוי אלא גם במלחמה בנזקים של העונה החמה

Even Better - קליניק. יח"צ,
מביס את נזקי העור/יח"צ

את זה שאוגוסט כאן כבר אי אפשר להכחיש, ממש כמו שכבר אי אפשר לצאת מהבית מבלי להיצלות בעודנו בחיים. המצב כל כך קיצוני, שתוך דקות ספורות בשמש, בשעות השיא, אפשר להרגיש את העור שמתחיל לעקצץ, את שפמפם הזיעה שמתחיל לבצבץ ואת הידיעה הברורה שמגיעה עם שניהם: בסוף זה ייגמר בבכי, ובפיגמנטציה.

אם עברתן כבר כמה וכמה קייצים בחייכן, אתן בטח זוכרות את השלב שבו כל הדיבורים על "נזקי שמש" ו"פגעי גיל" הפכו מרעיון תיאורטי שכולנו שומעות תוך כדי הנהון אדיש, לסימנים ממשיים ראשונים ומשם לתושבי קבע על הפנים שלנו. עבור רובנו, זו הייתה תחילתה של מלחמת ההתשה הגדולה בחיינו, כשבצד של הטובים: אנחנו, ובצד של הרעים: השנים שחולפות, השם ייקום דמן, והשותפה הסמויה והמרשעת שלהן - השמש.

רוצה את המייק-אפ שיעשה לך מהפכה? לחצי כאן>>

Even Better - קליניק. יח"צ,
משנה הכל/יח"צ

למען ניצחון הטובים על הרעים, אין מוצר, תכשיר או טיפול שלא ננסה, ולכן אפשר רק לתאר כמה התלהבנו לשמוע על ה- Even Better Clinical Serum Foundation SPF20 של קליניק - מוצר אחד שכולל גם מייק-אפ, גם שלוש טכנולוגיות סרום שונות לטיפוח ולתיקון נזקי העור וגם הגנה מפני קרני UV. במילים פשוטות, מדובר במייק-אפ שמבטיח לא רק לכסות ולטשטש אלא גם לעבוד תוך כדי, פי ארבעה יותר קשה אם נדייק, בשביל להשלים את שגרת הטיפוח שלכן. אז ברור שרצנו לנסות.

כבר אחרי תקופה קצרצרה של שימוש התחלנו לראות תוצאות, אבל תוך מספר שבועות זה כבר היה ניכר בבירור: גוון העור נהיה אחיד, בהיר וזוהר יותר, הפיגמנטציה והכהויות פחתו במידה משמעותית והמרקם של העור הפך להרבה יותר חלק, נעים ועשיר בלחות. למעשה, ככל שעובר הזמן, המראה והמרקם של העור הולכים ומשתפרים ונראים הרבה יותר טוב גם עם המייק-אפ וגם בלעדיו.

Even Better - קליניק. יח"צ,
אז מה יש בו?/יח"צ

אז מה יש במייק-אפ הזה שהופך אותו לכל כך אפקטיבי? כאמור, מדובר בשילוב של שלוש טכנולוגיות סרום ייחודיות:

1. טכנולוגיה לטיפול בכהויות ולאיחוד גוון העור, המכילה מולקולת הבהרה ממוקדת ו-3 נגזרות של ויטמין C, ותורמת להאחדה של גוון העור, הגברת הזוהר הטבעי של העור והפחתת כהויות וכתמים, כולל צלקות אקנה, פיגמנטציה וכתמי גיל.

2. טכנולוגיה לשמירה על לחות המכילה חומצה היאלורונית, כולסטרול, ויטמין E וקפאין, ומסייעת בהזנת העור ובשמירה על לחות לאורך זמן.

3. טכנולוגיה לשמירה על עור חלק וזוהר המכילה חומצה סיליצילית, שמאיצה את קצב הסרת התאים המתים מהעור וגורמת לשיפור מרקם העור ולהבהרתו.

Even Better - קליניק. יח"צ,
מה הופך אותו לכל כך אפקטיבי?/יח"צ

מעבר להשלמת שגרת הטיפוח, ה-Even Better Clinical משלים גם את קרם ההגנה שלכן ומגן על עור הפנים מקרניUV באמצעות מסנן קרינה SPF20 ותערובת של מסנני קרינה פיזיקליים, שגם יגנו עליכן מפני הופעת כתמי פיגמנטציה עתידיים.

ובתוך כל זה, חשוב לזכור שמדובר קודם כל במייק-אפ, והוא מעולה ממש כמו שאר אחיו לסדרת Even Better. הוא מגיע ב-42 גוונים שונים, מעניק כיסוי בינוני עד מלא עם גימור סאטן-מאט ועמידות ל-24 שעות (כולל במים, בזיעה ובלחות), והוא לא נסדק, לא מתגבש ולא סותם את הנקבוביות. בקיצור - להביא להורים! או יותר נכון לאמא, לאחיות, לחברות ובעיקר לעצמכן.

בואי לנסות את ה-Even Better Clinical>>

בשיתוף קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • מייק-אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully