וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייק-אפ שיהפוך אותך לגרסה הטובה ביותר של עצמך

בשיתוף MAC

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:21

מה כבר ביקשנו? לכסות את הפגמים אבל לא להיראות כמו בובת שעווה, בטח לא כזאת שנוזלת ברגע שהמעלות מטפסות. ניסינו את Face and Body של MAC והתאהבנו. בעצמנו

בווידיאו: הכירי את מייק-אפ Studio Radiance Face and Body של MAC/יח"צ

בזמן האחרון, בכל פינה שאני הולכת אליה (או יותר נכון - גוללת אליה, כי מי יוצא מהבית בחום הזה, אני רואה אנשים רק בסטורי) אני רואה נשים עם איפור מושלם. 40 מעלות בצל, 900 אחוזי לחות והאיפור לא זז. ועוד עם האופנה החדשה הזאת של שרוולים ארוכים (!) מסאטן (!!) בשיא הקיץ?? למה אצלי, חצי שעה אחרי שאני יוצאת מהבית, אין שום זכר למייק-אפ ששמתי? אם הייתי מעוניינת לצאת לבלות עם הפיגמנטציה והאדמומיות שלי הייתי עושה את זה כבר מזמן. אלוהים יודע ששתי אלה הרבה יותר זמינות מהחברות שלי, וגם מצליחות להישאר ערות עד הרבה יותר מאוחר.

אבל האמת היא שזה לא רק הלחות והחום. כבר המון זמן לא היה לי מייק-אפ שהייתי באמת מרוצה ממנו. כיסוי מלא נראה ומרגיש לי כמו שכבה כבדה, לא מחמיאה ולא נעימה שפשוט מטשטשת את כל תווי הפנים שלי, וכיסוי קל - לא באמת מכסה שום דבר.

המייק-אפ שאת חייבת להכיר>>

פייס אנד באדי מאק, 159 שקל בחודש יולי (מחיר השקה). יח"צ,
פייס אנד באדי מאק, 159 שקל בחודש יולי (מחיר השקה)/יח"צ

אז כשחברה המליצה לי על המייק-אפ Studio Radiance Face and Body של MAC, לא ציפיתי ליותר מדי. הוא אמור לתת כיסוי קל עד בינוני, היא אפילו הגדירה אותו כ"חצי שקוף, אבל בקטע טוב", ואני מודה שקצת הסתקרנתי. חוץ מזה, אתן יודעות, זה בכל זאת מאק, והוא עולה רק 192 ש"ח - תגידו לי אתן, זה לא סימן? אז ניסיתי. ותקשיבו - אני באמת לא מבינה איפה חייתי עד עכשיו.

כמו שהבנתן, לא ציפיתי להבדל משמעותי איתו או בלעדיו, ובאמת כשהסתכלתי במראה לא ראיתי מישהי מאופרת או מפולטרת, ראיתי אותי. אבל בחיי שנראיתי מדהים. זה כאילו שהוא לא באמת מכסה, כי זה נראה (ומרגיש) כאילו אין לי שום דבר על העור, אבל העור שלי נראה ממש אחיד, רענן ואפילו קורן וזוהר - ולא כמו אחרי שימר אלא כמו אחרי טיפול פנים ממש מוצלח.

בגלל שהכיסוי שלו כל כך עדין הוא מתאים מאוד לגילאים צעירים, אבל מעולה גם לעור בוגר יותר (שכל מייק-אפ טיפה כבד רק מדגיש בו את הקמטים והקמטוטים) בין היתר בגלל המרקם הנעים שלו שמרגיש ממש כמו קרם לחות. באזורים שדורשים יותר כיסוי אפשר להשתמש בכמות גדולה יותר והעור עדיין ייראה נושם וטבעי, ואפשר פשוט לשים קצת קונסילר. בנוסף, הפייס אנד בודי מגיע ב-30 גוונים והכיסוי העדין מאפשר המון אופציות להתאמה, אבל קחו בחשבון שהוא מאוד נוזלי. לי היה נוח יותר להשתמש באצבעות מאשר במברשת או בספוגית.

חוץ מזה הוא עמיד ל-8 שעות, נטול שומן (שזה מעולה באופן כללי ובמיוחד לקיץ), וקבלו את הדבר הבא - עמיד גם במים. בהתחלה לא לגמרי הבנתי מה זה אומר ולמה זה חשוב, כי לים או לבריכה אני גם ככה לא הולכת עם מייק-אפ, אבל כשיצאתי איתו מהבית בגל החום האחרון הבנתי על בשרי ועל עורי: עמיד במים שווה עמיד גם בזיעה. לא זז! מבחינתי זה גילוי לא פחות ממרעיש, ואני הולכת לחגוג עליו כל הקיץ. חפשו אותי באירועים, אני אהיה זאת עם האיפור המושלם והשרוולים הארוכים.

הכירי את המייק-אפ Studio Radiance Face and Body של MAC>>

פייס אנד באדי MAC. יח"צ,
פייס אנד באדי MAC/יח"צ
פייס אנד באדי MAC. יח"צ,
פייס אנד באדי MAC/יח"צ
בשיתוף MAC
  • עוד באותו נושא:
  • מייק-אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully