וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילינו איך לקנות את המייק-אפ המושלם - ואפילו באונליין

בשיתוף אסתי לאודר

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:21

בואו נודה בזה - אנחנו מעדיפות פחות ופחות לבקר בקניונים ועוברות לעשות קניות באונליין. אבל איך אפשר לבחור איפור או להתאים לעצמך גוון של מייק-אפ בלי לצאת מהבית? לאסתי לאודר יש את הפתרון בשבילנו. ניסינו ואנחנו פה כדי לספר

אישה מסתכלת בטלפון. ShutterStock
לא צריך להגיע עד לחנות/ShutterStock

משהו קרה לי בשנה האחרונה. כנראה שזה שילוב קוסמי בין שנה של קורונה, שבה התמכרתי סופית לאינסטגרם (אלוהים יודע כמה ניסיתי להילחם בזה), לבין זה שהגעתי לגיל 40, ורק אלוהים (וכל מי שמוכן לשמוע) יודעים כמה אני מנסה להילחם גם בזה. קחו יותר מדי זמן פנוי, תוסיפו לו היסטרית הזדקנות וחשיפה מוגזמת לקודי קופון וקיבלתם אותי: אישה שמוציאה הרבה יותר מדי על מוצרי איפור וטיפוח.

אז ניצלתי ערמות של קודי קופון, קניתי קרמים וסרומים וכל מה שאפשר, אבל דבר אחד פחדתי לקנות: מייק-אפ. נתחיל מזה שללכת לחנות, אמיתית, כזאת שממש צריך לשים חזייה ולצאת מהבית בשביל להגיע אליה - אין, זה לא יקרה. לא מאז שגיליתי את האור, כלומר את הקניות אונליין. אבל מצד שני, איך אני יכולה לדעת מה הגוון שאני צריכה כשאני קונה מייק-אפ אונליין?

כבר חשבתי לקנות "על עיוור" ויהיה מה שיהיה אבל אז גיליתי שלאסתי לאודר יש פיצ'ר חדש להתאמת גוון למייק-אפ אונליין. הייתי קצת ספקנית בהתחלה אבל החלטתי לנסות, ואלה המסקנות:

קודם כל, בואו. זה אסתי לאודר. אנחנו כבר יודעות שזאת חברה שהמוצרים שלה וואו, והמייק-אפ שלה , Double Wear, הוא כבר מוצר מוכר ואהוב, שיש לו קבלות או במילים אחרות: מאות אלפי לקוחות נאמנות שלא מחליפות אותו בעד שום הון שבעולם. לי זה עזר להרגיש יותר בנוח עם לקנות מייק-אפ אונליין לראשונה בחיי. ואחרי שקניתי, אני יכולה להבין למה - הוא פשוט עושה את העבודה.

דאבל וור אסתי לאודר מייקאפ. יח"צ,
Double Wear/יח"צ

הוא נותן כיסוי מושלם, כלומר מסתיר את מה שצריך (מי אמר פיגמנטציה?) ולמרות מה שחושבים עליו, הוא לא מרגיש כמו שכבה של שפכטל על הפנים. הוא נעים, נותן לעור מראה אחיד אבל לא "עשוי מדי" ובאמת מחזיק כל היום (לפי מה שכתוב עליו הוא עמיד ל-24 שעות אבל תעשו לי ולעור שלכן טובה, תורידו איפור לפני השינה ואל תבדקו אם זה נכון). עוד דבר שאהבתי זה שהוא בגימור מאט כי במיוחד עכשיו, בקיץ, את הגימור המבריק אני מייצרת לבד וקוראת לזה זיעה. מהמייק-אפ שלי אני מצפה שיהיה חבר ויגרום לי להיראות קצת פחות לחה.

ואם כבר קיץ - אחד הדברים הכי חשובים לעור שלנו זה הגנה מהשמש. בדאבל וור של אסתי לאודר יש SPF 10, שזאת תוספת מעולה לקרם ההגנה שלכן, ואם אתן רוצות מייק-אפ עם מקדם הגנה עוד יותר גבוה, אז הנה עוד טיפ ממני אליכן: יש לאסתי לאודר גם את Futurist Hydra Rescue שגם נותן כיסוי מעולה, גם עשיר בלחות וגם עם SPF 45.

אבל השוס הגדול, ושימו לב - זה קיים רק כשאתן נכנסות לאתר דרך הטלפון הנייד - זאת המצלמה הווירטואלית שמאפשרת לכן להתאים לעצמכן את הגוון. לא צריך לצאת באמצע הרכישה לאתר אחר, לבזבז על זה מלא זמן והתעסקות או לענות על עשרות שאלות כשאין לכן מושג מה התשובה הנכונה. המצלמה הווירטואלית מכוונת אתכן איך למקם את הפנים, מעירה לכן אם התאורה לא מספיק טובה (חברת אמת!) ובזמן שהיא מחשבת את הגוון שלכן אתן תצטרכו לענות על שאלה אחת בלבד: מה הגוון הבסיסי שלכן - קר, טבעי או חם. אל תדאגו, יש תיאור לכל אפשרות שיעזור לכם להבין מה התשובה הנכונה, כי לי, למשל, לא היה מושג.

זהו, בזה זה נגמר. תוך שניה תקבלו תשובה מה הגוון שלכן מבין 58 גוונים שונים ותוכלו להוסיף אותו ישירות לסל. ועוד דבר - יש לכן גם אפשרות להתנסות בגוון ולראות איך הפנים שלכן נראות עם המייק-אפ ובלעדיו, כך שאם אתן לא בטוחות, פשוט תתנסו בגוונים נוספים ותבדקו איך זה נראה. מטורף, לא? לי זה לגמרי עבד.

בואי למצוא את גוון המייק-אפ שלך עם הפיצ'ר המיוחד של אסתי לאודר>>

בשיתוף אסתי לאודר
  • עוד באותו נושא:
  • מייקאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully