וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לבזבז לך את הזמן: 3 מוצרים שידאגו לעור שלך ב-3 דקות

בשיתוף קליניק

7.2.2021 / 9:21

כולנו רוצות עור בריא וקורן, אבל לא יכולות להקדיש את כל היום לעמידה מול המראה. מה עושים? משתמשים בסדרת שלושת השלבים של קליניק, לניקוי יסודי, הסרת תאי עור מתים והחדרת לחות. ככה יוצרים שגרת טיפוח מוצלחת

קליניק. קליניק,
ניקוי יסודי, הסרת תאי עור מתים והחדרת לחות/קליניק

לפעמים זה מרגיש כאילו כולן סביבנו מחזיקות בשגרת טיפוח מלאת מוצרים, מדויקת (ואולי גם מסורבלת), ובזמן שאנחנו מתבלבלות ממבחר הקרמים ומסירי האיפור, יש נשים שגורמות לנו להרגיש כאילו אנחנו מפספסות משהו, ומציגות שגרת טיפוח מדויקת ויעילה, כזו שנותנת לעור שלהן מראה נפלא ועם זאת, לא דורשת הרבה זמן או מוצרים.

בשנה האחרונה נחשפנו יותר ויותר לחשיבות של טיפוח העור, ובעיקר הבנו את מה שמגזין ווג הצהיר עליו כבר לפני כ-50 שנה וגרם למהפכה בעולם הטיפוח: עור יפה הוא לא רק תוצאה של גנים איכותיים, וכל אחת יכולה להיראות נפלא, מהרגע שהיא מתעוררת בבוקר. כל מה שצריך זה למצוא את המוצרים המדויקים, ולהקפיד על שלושה שלבים: ניקוי יסודי, הסרת תאי עור מתים והחדרת לחות.

בדיוק מהסיבה הזו נוצרה סדרת שלושת השלבים של קליניק - סדרה שהפכה לאיקונית, וידועה ביעילותה דווקא מתוך הפשטות שלה וההבנה שהאישה המודרנית לא יכולה להקדיש דקות ארוכות לעמידה מול המראה בבוקר לפני היציאה, או בערב לפני השינה. אנחנו רוצות שיטה יעילה ומהירה, שעובדת. שלושה מוצרים בלבד, שנותנים לעור שלך את כל מה שהוא זקוק לו - בשלוש דקות.

קליניק. קליניק,
סדרת שלושת השלבים של קליניק/קליניק

1. ניקוי: בין את מעדיפה מוס, קצף או ג'ל, ניקוי עור הפנים הוא השלב הראשון בתהליך הטיפוח. גם אם את לא מתאפרת במהלך היום, העור נחשף לפגעי הסביבה ולאבק, ולכן חשוב לנקות אותו היטב ולרכך אותו לקראת השלב השני של תהליך הטיפוח. בנוסף, חשוב להתאים את סבון הפנים הנכון לך - ישנם סבונים עדינים במיוחד לעור רגיש, אחרים שמותאמים לטיפול באקנה ובנקודות שחורות ועוד.

2. הסרה: לאחר הניקוי, ישנה חשיבות גדולה למי הסרה והם שלב חשוב בדרך לעור חלק ובהיר יותר. מדובר בפורמולות עדינות ומותאמות במיוחד לעור הפנים שלך, שמנקות לכלוך, זיהום ותאי עור מתים ומותירות את העור חלק ונקי. זוהי בעצם ההכנה להנחת קרם הלחות, תהליך שמאפשר לעור לספוג את הלחות בצורה אופטימלית. כשמדובר בעור שמנוני, שימוש של פעמיים ביום מאפשר צמצום של שומן עודף ושמירה על נקבוביות פתוחות, ובמקרה של עור יבש יותר, הסרה של תאי עור מתים המשמשים מחסום בפני ספיגת לחות. וכן, ההסרה אפילו מסייעת להעלמת קמטוטים.

קליניק. קליניק,
ניקוי עור הפנים הוא השלב הראשון בתהליך הטיפוח/קליניק

3. לחות: זהו השלב שנועד לטפל בעור הפנים ולהרוות אותו, ומדובר בשלב הכרחי שלא ניתן לוותר עליו בשגרת הטיפוח שלך. קרם הלחות יעניק לך את המראה שאת רוצה (קורן/ זוהר/מאט) ויחזק את העור, כך שהוא יהיה בריא מתמיד. ניתן למצוא לחות בצורת תחליב, קרם או ג'ל, בהתאם להעדפה שלך והכי חשוב: את יכולה להתאים את סוג הלחות המדויק עבורך, בין אם מידע אישי או בעזרת צוות המומחים של קליניק, שזמינים בחנויות הרשת, ברשתות הפארם ואפילו בצ'ט מהיר ופשוט באתר החברה. לא משנה באיזה קרם לחות תבחרי, מדובר בשלב שנועד לספק 24 שעות של לחות + הגנה מפני זיהום אוויר. הקרמים משמרים את הלחות בעור ומגנים עליו מפני נזקי הסביבה, מחזקים את מחסום הלחות הטבעי ומשפרים גמישות.

בין מאות אלפי מוצרים, נראה שלפעמים כל מה שאנחנו רוצות הוא דרך פשוטה ויעילה להיראות טוב וזו כנראה הסיבה שהשיטה של החברה עובדת עוד משנת 1968, והפכה לשם דבר בקרב אלו שלא מוכנות להתפשר על עור הפנים שלהן. המטרה היא לייצר שגרת טיפוח מותאמת אישית ומדויקת לעור הפנים של כל אחת, ועם זאת - שיטה אחת שמתאימה לכולן, שכן המטרה של כל הנשים זהה: לקצר את זמן ההתארגנות בבוקר ובערב, מבלי לוותר על עור פנים חלק, זוהר ונטול פגמים.

קליניק. קליניק,
24 שעות של לחות והגנה - קליניק/קליניק
בשיתוף קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully